Page 51 - KobiEfor Ekim 2025
P. 51

PR & REKLAM AJANSLARINDAN




           SabancıDx’in iletişim ajansı ETİ Danışmanlık

                                             Türkiye’nin   pazarlama iletişimi, kriz iletişimi gibi tüm iletişim alanla-
                                          öncü  teknoloji  rında danışmanlık ve uygulama hizmeti sunacak. Marka-
                                          şirketlerinden   nın sosyal medya yönetimi ve tasarım çalışmaları da ETİ
                                          SabancıDx, ileti-  Danışmanlık imzası taşıyacak.
           şim ajansı olarak Eti Danışmanlık’ı seçti. Eti Danışmanlık
           SabancıDx’e, stratejik iletişim danışmanlığı kapsamında
           kurumsal itibar yönetimi, medya ilişkileri, lider iletişimi,

          Zeren Group’un kurumsal iletişim ajansı GTC

                             Uluslararası iş birlikleri, İstanbul ve   Group’un kurumsal itibar yönetimi, stratejik iletişim danışman-
                          Ankara ofisleriyle 27 yıldır farklı sektör-  lığı, medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz ileti-
                          lerden lider markalara, sivil toplum ku-  şimi, konu ve gündem yönetimi alanlarında hizmet verecek.
                          ruluşlarına ve iş dünyası çatı                Kurumsal iletişim dünyasında birçok pres-
                          örgütlerine hizmet veren                      tijli markayla çalışan GTC’nin hizmet ver-
                          stratejik iletişim danışmanlığı               diği markalar arasında L’Oréal Türkiye,
                          şirketi GTC (Global Trending &                Akçansa, Şenpiliç, Bitaksi, Kaleseramik,
                          Communication) İletişim ve                    Boeing, Bilgili Holding, MAN Türkiye, Martı
          Danışmanlık, Türkiye’nin lider yatırım gruplarından Zeren Gro-  Hotels & Marinas, Türkiye Müteahhitler Birliği ve Global Yatırım
          up’un kurumsal iletişim ajansı oldu. GTC; yeni dönemde Zeren   Holding gibi şirketler yer alıyor.


           MOBİSAD, iletişim ajansını seçti: Brandfocus

              Tescilli “Öğrenen Marka İletişimi” modeliyle iş ortaklarına   en kapsamlı organizasyonu olacak. Brandfocus, MOBİSAD’a;
                                    iletişim hizmetleri sunan   kurumsal iletişimden medya ilişkilerine, gündem yönetimin-
                                    Brandfocus, mobil iletişim   den içerik stratejilerine, fuar ve paydaş iletişimine kadar bir-
                                    ekosisteminde  sektör  çok alanda kapsamlı hizmet sunacak. Brandfocus’un yurt
                                    temsilcilerini, üreticileri,   içinde ve globalde iletişim çalışmalarını yürüttüğü markalar
                                    dağıtıcıları ve tüketicileri   arasında; Akare Fuarcılık,
           bir araya getiren MOBİSAD’ın (Mobil İletişim Araçları ve Bilgi   Aytemiz, Architecht, Blue-
           Teknolojileri İş İnsanları Derneği), yeni dönemde iletişim ça-  path Robotics, Chinese &
           lışmalarını üstlenecek. Aynı zamanda Marmara Fuarcılık iş   Sushi Express, Escar, Ge-
           birliğiyle sektörün buluşması olacak MOBİSAD IMEX Fuarı’nın   neral Mobile, iRobot, Kaya-
           iletişim faaliyetleri de Ajans tarafından yürütülecek. Türkiye   can Holding, Kayacan Ventures, KYO Legal, Marmara
           ve dünyanın farklı ülkelerinden gelecek binlerce ziyaretçiyi   Fuarcılık, Mobilfon, Ozan Elektronik Para, SushiCo, Sojubar,
           ağırlayacak Fuar; mobil iletişimden, tüketici elektroniğine ve   Uludağ Enerji Grubu, Varmı Arttıran, YenidenBiz ve Wilo gibi
           yeni teknolojilere kadar uzanan geniş yelpazesiyle sektörün   birçok ulusal ve global marka mevcut.


         ABB Türkiye’nin entegre iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu
                                İsviçre merkezli otomasyon ve   rında hizmet verecek. Merkezi İsviçre’de bulunan ve dünya
                             elektrifikasyon teknolojileri lider-  çapında 100'den fazla ülkede faaliyet gösteren ABB, özel-
                             lerinden ABB Türkiye, stratejik ve   likle endüstriyel dijitalleşme, elektrifikasyon ve robotik
                             dijital iletişim çalışmalarını yü-  alanlarında güçlü bir konuma
                             rütmek üzere Salt İletişim Grup   sahip. Koç Healthcare, Accor
                             ile anlaştı. Hedef kitleye en etkin   International, Alstom, Tetra
                             şekilde ve doğru kanallardan   Pak, Hayat Holding Molfix,
                             ulaşma vizyonuyla markalara   Miele, Camper, EssilorLuxot-
         360 derece entegre pazarlama iletişim hizmeti sunan Salt   tica, Moka United, Pierre Fabre, Akra Hotels, Pirge, Roket-
         İletişim Grup, markaları arasına ABB Türkiye’yi ekledi.   san, Sunglass Hut, Danfoss, Liberty Hotels, Yıldız Holding
         Grup, iş birliğiyle ABB Türkiye’ye stratejik iletişim, medya   G2M, İTÜ Teknokent, Tiryaki, Shangri-La Bosphorus, Dan-
         ilişkileri, pazarlama iletişimi yönetimi ve kriz iletişimi ile di-  foss, Karcher ve OKU Bodrum, Salt İletişim Grup’un halen
         jital platformlar ve sosyal medya hesap yönetimi konula-  hizmet verdiği markalar arasında.
                                                                                     Ekim 2025 KobiEfor  51
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56