Page 51 - KobiEfor Ekim 2025
P. 51
PR & REKLAM AJANSLARINDAN
SabancıDx’in iletişim ajansı ETİ Danışmanlık
Türkiye’nin pazarlama iletişimi, kriz iletişimi gibi tüm iletişim alanla-
öncü teknoloji rında danışmanlık ve uygulama hizmeti sunacak. Marka-
şirketlerinden nın sosyal medya yönetimi ve tasarım çalışmaları da ETİ
SabancıDx, ileti- Danışmanlık imzası taşıyacak.
şim ajansı olarak Eti Danışmanlık’ı seçti. Eti Danışmanlık
SabancıDx’e, stratejik iletişim danışmanlığı kapsamında
kurumsal itibar yönetimi, medya ilişkileri, lider iletişimi,
Zeren Group’un kurumsal iletişim ajansı GTC
Uluslararası iş birlikleri, İstanbul ve Group’un kurumsal itibar yönetimi, stratejik iletişim danışman-
Ankara ofisleriyle 27 yıldır farklı sektör- lığı, medya ilişkileri yönetimi, lider ve sözcü iletişimi, kriz ileti-
lerden lider markalara, sivil toplum ku- şimi, konu ve gündem yönetimi alanlarında hizmet verecek.
ruluşlarına ve iş dünyası çatı Kurumsal iletişim dünyasında birçok pres-
örgütlerine hizmet veren tijli markayla çalışan GTC’nin hizmet ver-
stratejik iletişim danışmanlığı diği markalar arasında L’Oréal Türkiye,
şirketi GTC (Global Trending & Akçansa, Şenpiliç, Bitaksi, Kaleseramik,
Communication) İletişim ve Boeing, Bilgili Holding, MAN Türkiye, Martı
Danışmanlık, Türkiye’nin lider yatırım gruplarından Zeren Gro- Hotels & Marinas, Türkiye Müteahhitler Birliği ve Global Yatırım
up’un kurumsal iletişim ajansı oldu. GTC; yeni dönemde Zeren Holding gibi şirketler yer alıyor.
MOBİSAD, iletişim ajansını seçti: Brandfocus
Tescilli “Öğrenen Marka İletişimi” modeliyle iş ortaklarına en kapsamlı organizasyonu olacak. Brandfocus, MOBİSAD’a;
iletişim hizmetleri sunan kurumsal iletişimden medya ilişkilerine, gündem yönetimin-
Brandfocus, mobil iletişim den içerik stratejilerine, fuar ve paydaş iletişimine kadar bir-
ekosisteminde sektör çok alanda kapsamlı hizmet sunacak. Brandfocus’un yurt
temsilcilerini, üreticileri, içinde ve globalde iletişim çalışmalarını yürüttüğü markalar
dağıtıcıları ve tüketicileri arasında; Akare Fuarcılık,
bir araya getiren MOBİSAD’ın (Mobil İletişim Araçları ve Bilgi Aytemiz, Architecht, Blue-
Teknolojileri İş İnsanları Derneği), yeni dönemde iletişim ça- path Robotics, Chinese &
lışmalarını üstlenecek. Aynı zamanda Marmara Fuarcılık iş Sushi Express, Escar, Ge-
birliğiyle sektörün buluşması olacak MOBİSAD IMEX Fuarı’nın neral Mobile, iRobot, Kaya-
iletişim faaliyetleri de Ajans tarafından yürütülecek. Türkiye can Holding, Kayacan Ventures, KYO Legal, Marmara
ve dünyanın farklı ülkelerinden gelecek binlerce ziyaretçiyi Fuarcılık, Mobilfon, Ozan Elektronik Para, SushiCo, Sojubar,
ağırlayacak Fuar; mobil iletişimden, tüketici elektroniğine ve Uludağ Enerji Grubu, Varmı Arttıran, YenidenBiz ve Wilo gibi
yeni teknolojilere kadar uzanan geniş yelpazesiyle sektörün birçok ulusal ve global marka mevcut.
ABB Türkiye’nin entegre iletişim ajansı Salt İletişim Grup oldu
İsviçre merkezli otomasyon ve rında hizmet verecek. Merkezi İsviçre’de bulunan ve dünya
elektrifikasyon teknolojileri lider- çapında 100'den fazla ülkede faaliyet gösteren ABB, özel-
lerinden ABB Türkiye, stratejik ve likle endüstriyel dijitalleşme, elektrifikasyon ve robotik
dijital iletişim çalışmalarını yü- alanlarında güçlü bir konuma
rütmek üzere Salt İletişim Grup sahip. Koç Healthcare, Accor
ile anlaştı. Hedef kitleye en etkin International, Alstom, Tetra
şekilde ve doğru kanallardan Pak, Hayat Holding Molfix,
ulaşma vizyonuyla markalara Miele, Camper, EssilorLuxot-
360 derece entegre pazarlama iletişim hizmeti sunan Salt tica, Moka United, Pierre Fabre, Akra Hotels, Pirge, Roket-
İletişim Grup, markaları arasına ABB Türkiye’yi ekledi. san, Sunglass Hut, Danfoss, Liberty Hotels, Yıldız Holding
Grup, iş birliğiyle ABB Türkiye’ye stratejik iletişim, medya G2M, İTÜ Teknokent, Tiryaki, Shangri-La Bosphorus, Dan-
ilişkileri, pazarlama iletişimi yönetimi ve kriz iletişimi ile di- foss, Karcher ve OKU Bodrum, Salt İletişim Grup’un halen
jital platformlar ve sosyal medya hesap yönetimi konula- hizmet verdiği markalar arasında.
Ekim 2025 KobiEfor 51

