Page 80 - KobiEfor_Eylul_2017
P. 80

DOSYA/SÜREKL‹ E⁄‹T‹M MERKEZLER‹


          Sabanc› Üniversitesi Yönetici Gelifltirme Birimi (EDU):

          ‘Yönetici Gelifltirme E¤itimleri’nde öncü, içeri¤inde
          farkl›, kurumlara katt›¤› de¤er ile dikkat çekici


            "Birlikte yaratmak ve gelifltirmek" felsefesinden
          yola ç›karak bir dünya üniversitesi olmay› hedefle-
          yen Sabanc› Üniversitesi, yönetici e¤itiminde pratik
          ve teorik bilginin, dünyadaki en son geliflmeleri gö-
          zeterek, yerel de¤erlerle birlefltirilip uygulanmas›
          konusundaki a盤› kapatmak üzere 2002 y›l›nda Yö-
          netici Gelifltirme Birimi EDU’yu faaliyete geçirdi. 15
          y›lda alan›nda Türkiye’nin en yetkin kurumlar›ndan
          biri olan EDU, kurumlara özel e¤itim tasar›mlar›
          sunarken bireylere yönelik genel kat›lma aç›k e¤i-
          timlerle de geliflimi ajandas›ndan ç›karmayan, ka-
          riyerinde ivmelenme yaflamak isteyen, bilgisini
          güncellemek isteyen tüm çal›flanlar için güncel
          teorik bilgileri, ifl dünyas›ndan uygulamalarla bir-
          lefltirip sunan bir ‘platform’ haline geldi. ‘Yönetici
          E¤itimleri’ konusunda sektörünün öncüsü Sabanc›
          Üniversitesi EDU, Türkiye’nin ilk 500 sanayi kurulu-
          flunun 200’ü ile kuruma özel tasar›mlar ve farkl›
          konularda verdikleri geliflim destekleri ile iflbirli¤i
                                                                                            Dr. Cüneyt
          içinde çal›fl›rken bu gün art›k farkl› farkl› konular-                               Evirgen
          da ilan ettikleri genel kat›l›ma aç›k e¤itimlerde de
          çok say›da bireysel baflvuru al›yor.
            Sabanc› Üniversitesi Yönetici Gelifltirme Birimi
          Direktörü Dr. Cüneyt Evirgen, EDU’nun
          farkl› e¤itim flirketlerinden en önemli                nelik ciddi bir bilinç düzeyi olufltu¤unu kayde-
          fark›n›n gelifltirdikleri e¤itimlerin    Sabanc›         diyor: “Bir flirketin patronu veya sahibini
          içeri¤i oldu¤unu belirtiyor. “Kifli-  Üniversitesi Yönetici  de¤iflime ve geliflime, yat›r›m yapmaya
          nin kendine veya kurumun çal›-    Gelifltirme Birimi,       inand›ramazsan›z, daha alt kademede
          flanlar›na geliflim yat›r›m› yap-  TC. Ekonomi Bakanl›¤›’n›n  de geliflimi yayamazs›n›z, ilerleme
          mas› uzun vadede ayakta kal-   himayesinde düzenlenen       sa¤layamazsan›z. KOB‹’ler bu gerçek-
          man›n, hedeflere ulaflabilme-     Turquality® Yönetici       li¤i fark ettiler. Son y›llarda aile flirket-
          nin ve sürdürülebilir baflar›n›n  Gelifltirme Program›        lerine yönelik programlar›n› da art›ran
          yol anahtar›d›r” diyen Evirgen,  kapsam›nda 15 dönemdir    EDU, bu sayede aile flirketlerinin ku-
          EDU’nun haz›rlad›¤› çok say›da       200’den fazla         rumsallaflmalar›na ve geliflimine de
          e¤itim ve sundu¤u farkl› ve ku-     markaya e¤itim       do¤rudan destek veriyor.”
          rum özelinde özellefltirilebilen        veriyor.
          programlarla ifl dünyas›n›n geliflimin-                   EDU’ya bireysel baflvurular
          de öncü rol oynad›klar›n› aktar›yor.                    çok artt›
                                                            Kurumsal alandaki bilgi birikimini genele yaymak
            Kuruma özel e¤itim tasar›m›                   ve bireysel olarak geliflimi hedefleyen kifliler için de
            ‘Kuruma Özel Program’ tasar›m›nda Türkiye’deki  ‘genel kat›l›ma aç›k e¤itimler’ düzenlemeye baflla-
          öncü kurum olduklar›n› söyleyen Evirgen, “Yönetsel  d›klar›n› duyuran Evirgen, bireylere yönelik e¤itim-
          yetkinliklerin geliflimi üzerine farkl› yönetsel veya ifl-  lerde ciddi talep ald›klar›na dikkat çekerek, kendile-
          levsel kademeler için de farkl› ö¤renme araçlar›  rini gelifltirmek isteyen, kariyerini de¤ifltirmek veya
          kullanarak farkl› e¤itimler, modüler programlar,  ilerletmek isteyenleri, bilgilerini güncellemek iste-
          kurumsal akademiler tasarl›yoruz. Kurumlar›n ihti-  yen ve kendi alan›nda sektördeki ve dünyadaki son
          yac›na uygun e¤itimleri, dünyada kullan›lan en etkin  geliflmeleri izlemek isteyenleri EDU’nun düzenledi¤i
          ö¤renme metotlar› ve en nitelikli e¤itmenlerle sunu-  ‘Genel Kat›l›ma Aç›k’ e¤itimlere beklediklerini söylü-
          yoruz. ‹fl dünyas›ndaki rekabeti çok iyi takip ederiz,  yor. Çal›flan say›s› göreceli az oldu¤undan kuruma
          kurumlar›n de¤iflen rekabet koflullar› içinde ihtiyaç-  özel e¤itim düzenlemekte k›s›tlar› olan KOB‹’ler de
          lar› olan yetkinlikleri iyi tan›mlar›z, en uygun çözü-  EDU’nun genel kat›l›ma aç›k e¤itimleri ve sertifika
          mü, en verimli araçlarla sunar›z” diye konufluyor.  programlar› sayesinde s›n›rl› say›daki kilit çal›flanla-
          Dr. Evirgen zaman içinde KOB‹’lerde de e¤itime yö-  r›na geliflim yat›r›m› yapabilme f›rsat›na sahip oluyor.

          80 KobiEfor Eylül 2017
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85