Page 66 - KobiEfor_Eylul_2016
P. 66
HABER
Epson Türkiye’den sürdürülebilir
büyüme hedefi:
Kullan›c›lar›n ilk
tercihi olmak
Epson, büyüme stratejisini Ar-Ge’ye dayand›rarak yeni ürünlerde kullan›c›lar›n
ilk tercihi olmay› hedefliyor. Türkiye’de 17. y›l›n› kutlayan Epson, Türkiye’deki
her 5 kifli ya da firmadan birine ürün ve hizmetiyle ulaflm›fl bulunuyor.
T ürkiye’de 17. y›l›n› kutla- olmak ana hedeflerimizden” diye
yan Epson, yaz›c› ve pro-
konufltu.
jektör ana ürün grupla-
Epson Türkiye’de ofis olarak
r›yla; ev kullan›c›s›ndan
ler ve bayiler üzerinden gerçek-
profesyonel reklamc›l›k yer al›yor ve sat›fllar›n› distribütör-
hizmeti veren firmalara, okullar- lefltiriyor. Sat›fl sonras› hizmette
dan fabrikalara kadar genifl yelpa- oldukça güçlü olduklar›na dikkat
zede hizmet veriyor. Epson Türki- çeken Gürle, “Bu çok önemli bir
ye Müflteri Hizmetleri Müdürü Ah- konu. Özellikle sözkonusu tekno- Ahmet Gürle
met Gürle, “Ürün portföyümüz ol- loji oldu¤unda kullan›c›lar›n bu
dukça genifl. Belirli segmentlerde alanda h›zl› ve kaliteli hizmete ih- du¤umuz ve neredeyse rakipsiz
Türkiye’de aç›k ara pazar lideriyiz. tiyaçlar› var” aç›klamas›n› yapt›. diyebilece¤imiz serilerimizden bi-
fiah›s ve kurum baz›nda bakarsak Kurumlara yönelik önemli çö- ri RIPS ad›n› verdi¤imiz yaz›c› se-
Türkiye’deki her 5 kifli ya da firma- zümleri bulundu¤unun alt›n› çi- rimiz. 75.000 sayfa bask› kapasite-
dan biri Epson marka ürün ve hiz- zen Gürle, flunlar› kaydetti: “Ep- sine sahip. Bu çok ciddi bir rakam.
met kullanm›flt›r” dedi. Epson son olarak ifl ak›fl›n› çok kolaylafl- Bask› maliyetleri aç›s›ndan bakt›-
Türkiye’nin hedeflerini anlatan t›ran ve önemli çözümler üreten ¤›m›zda da bizim gelifltirdi¤imiz
Gürle, “Hedefimiz elbette büyü- ak›ll› gözlü¤ümüz var. Genifl For- orijinal mürekkep tank› sistemi
meye devam etmek. Dünyan›n ve mat Yaz›c› kategorisindeki ürünle- kurumlar için vazgeçilmez nitelik-
ülkenin konjonktürüne göre yüz- rimizle tekstil ve reklamc›l›k ala- te. Örne¤in; tankl› yaz›c›lar›m›zla
deler de¤iflebilir ancak oranlar n›nda oldukça avantajl› çözümler 500 sayfal›k bir top ka¤›d›n siyah
farkl›laflsa da biz her sene büyü- sunuyoruz. Taray›c›lar›m›z›n ise beyaz bask›s› için harcanan mü-
meye devam ediyoruz ve bunu ar- hitap edemedi¤i sektör neredeyse rekkep maliyeti sadece 3.43 TL.
tan oranda korumay› hedefliyoruz. kalmad›. Foto¤raf yaz›c›s›ndan tu- Di¤er ürün gruplar›m›zda da sun-
Piyasa ihtiyaçlar›n› araflt›rarak tun, di¤er tüm teknolojik ihtiyaçla- du¤umuz oldukça önemli avantaj-
ve dinleyerek teknoloji üreten bir ra yönelik hemen hemen her lar var ve 2016’da önemli yenilik-
kurumuz. Dolay›s›yla yeni ürünle- alanda var›z.” ler olacak” bilgisini verdi.
rimizle de kullan›c›lar›n ilk tercihi KOB‹’lerin sadece Epson için
Ar-Ge’de öncü de¤il tüm dünya için ekonominin
Epson, Ar-Ge konusunda dün- lokomotifi oldu¤unu kaydeden
yan›n öncü flirketlerinden birisi. Gürle, KOB‹’lere iliflkin ise flu
Global anlamda sürekli yeni tek- noktalara de¤indi: “Kendilerini
nolojiler ve ürünler gelifltirmek daha verimli k›lmalar› ad›na ma-
amac›yla Ar-Ge’ye her gün 1.3 liyetlerine maksimumda dikkat
milyon dolar yat›r›m yap›l›yor. Ep- etmeleri gerekiyor ve biz Epson
son olarak pazara sunduklar› pek olarak çözümlerimizle maksi-
çok üründe iddial› olduklar›n› be- mum kalite ve minimum maliyeti
lirten Gürle, “Yak›n zamanda sun- birlefltirerek sunuyoruz.”
66 KobiEfor Eylül 2016