Page 66 - KobiEfor_Eylul_2016
P. 66

HABER




          Epson Türkiye’den sürdürülebilir
          büyüme hedefi:

          Kullan›c›lar›n ilk





          tercihi olmak




          Epson, büyüme stratejisini Ar-Ge’ye dayand›rarak yeni ürünlerde kullan›c›lar›n
          ilk tercihi olmay› hedefliyor. Türkiye’de 17. y›l›n› kutlayan Epson, Türkiye’deki
          her 5 kifli ya da firmadan birine ürün ve hizmetiyle ulaflm›fl bulunuyor.
         T       ürkiye’de 17. y›l›n› kutla-  olmak ana hedeflerimizden” diye


                 yan Epson, yaz›c› ve pro-
                                          konufltu.
                 jektör ana ürün grupla-
                                            Epson Türkiye’de ofis olarak
                 r›yla; ev kullan›c›s›ndan
                                          ler ve bayiler üzerinden gerçek-
                 profesyonel reklamc›l›k  yer al›yor ve sat›fllar›n› distribütör-
          hizmeti veren firmalara, okullar-  lefltiriyor. Sat›fl sonras› hizmette
          dan fabrikalara kadar genifl yelpa-  oldukça güçlü olduklar›na dikkat
          zede hizmet veriyor. Epson Türki-  çeken Gürle, “Bu çok önemli bir
          ye Müflteri Hizmetleri Müdürü Ah-  konu. Özellikle sözkonusu tekno-  Ahmet Gürle
          met Gürle, “Ürün portföyümüz ol-  loji oldu¤unda kullan›c›lar›n bu
          dukça genifl. Belirli segmentlerde  alanda h›zl› ve kaliteli hizmete ih-  du¤umuz ve neredeyse rakipsiz
          Türkiye’de aç›k ara pazar lideriyiz.  tiyaçlar› var” aç›klamas›n› yapt›.  diyebilece¤imiz serilerimizden bi-
          fiah›s ve kurum baz›nda bakarsak   Kurumlara yönelik önemli çö-  ri RIPS ad›n› verdi¤imiz yaz›c› se-
          Türkiye’deki her 5 kifli ya da firma-  zümleri bulundu¤unun alt›n› çi-  rimiz. 75.000 sayfa bask› kapasite-
          dan biri Epson marka ürün ve hiz-  zen Gürle, flunlar› kaydetti: “Ep-  sine sahip. Bu çok ciddi bir rakam.
          met kullanm›flt›r” dedi. Epson   son olarak ifl ak›fl›n› çok kolaylafl-  Bask› maliyetleri aç›s›ndan bakt›-
          Türkiye’nin hedeflerini anlatan  t›ran ve önemli çözümler üreten  ¤›m›zda da bizim gelifltirdi¤imiz
          Gürle, “Hedefimiz elbette büyü-  ak›ll› gözlü¤ümüz var. Genifl For-  orijinal mürekkep tank› sistemi
          meye devam etmek. Dünyan›n ve   mat Yaz›c› kategorisindeki ürünle-  kurumlar için vazgeçilmez nitelik-
          ülkenin konjonktürüne göre yüz-  rimizle tekstil ve reklamc›l›k ala-  te. Örne¤in; tankl› yaz›c›lar›m›zla
          deler de¤iflebilir ancak oranlar  n›nda oldukça avantajl› çözümler  500 sayfal›k bir top ka¤›d›n siyah
          farkl›laflsa da biz her sene büyü-  sunuyoruz. Taray›c›lar›m›z›n ise  beyaz bask›s› için harcanan mü-
          meye devam ediyoruz ve bunu ar-  hitap edemedi¤i sektör neredeyse  rekkep maliyeti sadece 3.43 TL.
          tan oranda korumay› hedefliyoruz.   kalmad›. Foto¤raf yaz›c›s›ndan tu-  Di¤er ürün gruplar›m›zda da sun-
            Piyasa ihtiyaçlar›n› araflt›rarak  tun, di¤er tüm teknolojik ihtiyaçla-  du¤umuz oldukça önemli avantaj-
          ve dinleyerek teknoloji üreten bir  ra yönelik hemen hemen her  lar var ve 2016’da önemli yenilik-
          kurumuz. Dolay›s›yla yeni ürünle-  alanda var›z.”               ler olacak” bilgisini verdi.
          rimizle de kullan›c›lar›n ilk tercihi                             KOB‹’lerin sadece Epson için
                                            Ar-Ge’de öncü                 de¤il tüm dünya için ekonominin
                                            Epson, Ar-Ge konusunda dün-   lokomotifi oldu¤unu kaydeden
                                          yan›n öncü flirketlerinden birisi.  Gürle, KOB‹’lere iliflkin ise flu
                                          Global anlamda sürekli yeni tek-  noktalara de¤indi: “Kendilerini
                                          nolojiler ve ürünler gelifltirmek  daha verimli k›lmalar› ad›na ma-
                                          amac›yla Ar-Ge’ye her gün 1.3   liyetlerine maksimumda dikkat
                                          milyon dolar yat›r›m yap›l›yor. Ep-  etmeleri gerekiyor ve biz Epson
                                          son olarak pazara sunduklar› pek  olarak çözümlerimizle maksi-
                                          çok üründe iddial› olduklar›n› be-  mum kalite ve minimum maliyeti
                                          lirten Gürle, “Yak›n zamanda sun-  birlefltirerek sunuyoruz.”
          66 KobiEfor Eylül 2016
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71