Page 68 - KobiEfor_Eylul_2016
P. 68

AJANS



          Geleneksel PR kal›plar›n› k›ran
          ajans;                                         Beyza Bürkev


          Zarakol







          “Türkiye’nin hizmet kalitesi en yüksek
          ve itibarl› ajans› olmak” felsefesiyle
          hareket eden tam hizmet ajans›
          Zarakol ‹letiflim Hizmetleri, hem
          geleneksel hem de dijital iletiflim
          alan›nda ‘bütüncül’ ve ‘yetkin’ bir
          anlay›flla hizmet sunuyor.  Zarakol
          ‹letiflim Hizmetleri Genel Müdür
          Yard›mc›s› Beyza Bürkev, özellikle
          dijital alanda önemli at›l›mlar›n
          haz›rl›¤› içinde olduklar›n› aç›kl›yor.       n Röportaj: Deniz YANIKTAfi

        ‹   etiflim sektörünün en köklü ve deneyimli kurulufl-  dergi, newsletter, e-news letter) hizmetlerinin yan›-

                                                          s›ra dijital iletiflim alan›nda ayr›ca; ‘içerik ve kitle yö-
            lar›ndan biri olan Zarakol ‹letiflim Hizmetleri,
                                                          netimi’, ‘mobil uygulama gelifltirme’, ‘blogger iletifli-
            1993 y›l›nda kuruldu. Zarakol, kuruldu¤u ilk gün-
                                                          mi’, ‘kriz yönetimi’, ‘kampanya ve projeler’, ‘offline
            den bu yana, sektörün duayen ismi Necla Zarakol
            taraf›ndan yönetilen bir tam hizmet ajans›. Her bi-
            ri alan›nda deneyimli 31 çal›flan› ile hem gelenek-  event ve dijital entegrasyon’, ‘dijital medya sat›n al›m
                                                          ve yönetimi’, ‘tarama-takip-raporlama’ hizmetleri
          sel, hem dijital iletiflim alan›nda ‘bütüncül’ ve ‘yet-  veriyor.
          kin’ bir anlay›flla hizmet sunuyor.                “Türkiye’nin hizmet kalitesi en yüksek ve itibarl›
            Zarakol ‹letiflim Hizmetleri Genel Müdür Yard›m-  ajans› olmak” felsefesiyle hareket ettiklerini vurgu-
          c›s› Beyza Bürkev, “Dijital iletiflim alan›ndaki yükse-  layan Beyza Bürkev, “Bu konudaki en büyük itici gü-
          lifl ve ihtiyac› ilk olarak öngören ve yap›lanmas›n› bu        cümüzü, uzmanl›¤›m›z ve vizyonu-
          yönde gelifltiren Zarakol, Ocak                                 muz oluflturuyor. Müflterilerimiz
          2010’da sektörün ilk dijital ile-                              için sürekli de¤er yaratmaya odak-
          tiflim departman›n› kurarak, bu                                 lan›yoruz. Antenleri sürekli aç›k ve
          alanda öncülü¤ünü sürdürüyor.                                  yenilikçi bir ekip olarak, daima
          Konvansiyonel uzmanl›¤›yla diji-                                ö¤renen ve kendini yenileyen bir
          tal dönüflümü gerçeklefltirerek                                   tak›m›z. Müflterilerimiz bu ne-
          entegre çözümler sunan ve hiz-                                  denle bizi tercih ediyor ve bu gü-
          met verdi¤i tüm alanlarda uz-                            venin karfl›l›¤›n› vermek için çok çal›fl›yo-
          manlaflm›fl bir ajans olarak, ‘iti-               ruz” diye konufluyor.
          bar yönetimi ve kurumsal iletiflim’, ‘kriz yönetimi’,  Dijital iletiflim; ‘dev bir dalga’:  Beyza Bürkev,
          ‘gündem yönetimi’, ‘sosyal sorumluluk projeleri’,  2000’li y›llardan itibaren bafl döndürücü bir h›zla ge-
          ‘pazarlama iletiflimi’ ve ‘medya iliflkileri’ alanlar›nda  liflen dijital iletiflim kanallar›n›n, istisnas›z her insa-
          iddial›y›z” diyor.                              n›n hayat›n›n vazgeçilmez bir parças› haline geldi¤i-
            Ajans, müflterilerine geleneksel ve dijital yöntem  ne dikkat çekiyor: “Art›k hiç kimse, küçük veya bü-
          ve araçlar›n paralel kullan›laca¤› stratejik iletiflim  yük hiçbir flirket, kurum, kurulufl, dijital iletiflime ka-
          plan› haz›rlama ve uygulama, geleneksel ve dijital  y›ts›z kalamaz. Biz bugün devleflen ve her gün daha
          ortamlarda itibar ve kurumsal marka yönetimi, mar-  da büyüyen dalgay›, ilk do¤du¤u anda gördük ve ya-
          ka yönetimi ve pazarlama iletiflimi, geleneksel ve di-  p›lanmam›z› bu yönde de¤ifltirdik. Bugün, dijital ile-
          jital ortamlarda kriz ve konu yönetimi, sponsorluk ve  tiflim konusunda en deneyimli flirketlerden biri ol-
          KSS projeleri yönetimi, yay›nc›l›k (faaliyet raporu,  mam›z›, bu öngörüye borçluyuz. Dijital iletiflimi ‘dev

          68 KobiEfor Eylül 2016
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73