Page 61 - KobiEfor_Temmuz_2015
P. 61
Markalar› do¤ru strateji
ve do¤ru projelerle
buluflturmak
Zerrin Gönültafl, “Galeri Kam-
bur ‹letiflim Ajans›, markalar›n,
kiflilerin, büyüme hedeflerini ve
do¤ru flekilde anlafl›lma arzula-
r›n› yarat›c›l›kla keyfe ve baflar›ya
dönüfltürmek için en az kendisi
kadar iflini seven, genç, yarat›c›
ve entelektüel bir kadro ile bu-
gün iletiflim dünyas›nda, birçok
markay› do¤ru strateji ve do¤ru
projelerle buluflturarak, marka ZERR‹N GÖNÜLTAfi: “GALER‹ KAMBUR ‹LET‹fi‹M AJANSI
itibarlar›n› yönetmektedir” diye OLARAK, MARKAYI ANLAYARAK ÇA⁄IN TRENDLER‹NE VE
konufluyor. YÜKSELEN DE⁄ERLER‹NE ENTEGRE ETME MOTTOSUYLA
Gönültafl, Galeri Kambur ‹leti- ELE ALDI⁄IMIZ PROJELERDE ‘B‹R ADIM ÖNDE’ OLMANIN
flim’in genifl bir yelpazede hizmet
verdi¤ini belirtiyor, öne ç›kan uz- ÜSTÜNLÜ⁄ÜNE ‹NANIYORUZ. ‘SÜRDÜRÜLEB‹L‹R MARKA
manl›k alanlar›n› ise flöyle ta- E⁄‹L‹MLER‹ VE STRATEJ‹LER‹’ KONUSUNDA FARKLI B‹R
n›ml›yor: “Sanayi, tekstil, g›da AÇILIM POL‹T‹KASI SÜRDÜRÜYORUZ.”
firmalar› için ekonomi alanlar›n-
da itibar yönetimi, üniversite ö¤-
rencilerini anlayan projelerin ya- giderek öne ç›kan ‘sürdürülebilir telikler gerçeklefltiriyoruz.”
rat›lmas› ve sosyal sorumluluk marka e¤ilimleri ve stratejileri’ Müflterilerle birlikte
projeleri üretilmesi.” konusunda farkl› bir aç›l›m poli-
tikas› sürdürüyoruz. Müflterileri- büyüme hedefi
mizi do¤ru hedef kitleleri ile do¤- De¤er üretiminde fikirsel bofl-
Markalar› hep “bir ad›m
öne tafl›mak” ru mesajlarla buluflturuyor ve luklar›n› yerinde saptayarak za-
Ajans›n Kurucusu Zerrin Gö- onlar›n referans› ile yeni müflte- man-insan-iletiflim sacaya¤›nda
nültafl, Uluda¤ Üniversitesi Fel- rileri portföyümüze ekliyoruz.” yeni ve sa¤lam de¤erler olufltur-
sefe ve Psikoloji alan›nda ald›¤› Müflterilerle uzun duklar›n› da anlatan Gönültafl,
e¤itimini, Galatasaray Üniversi- soluklu çal›flman›n sektördeki efektif üretim zafiye-
tesi Pazarlama ‹letiflimi yüksek önemi tine odaklanarak iletiflim dünya-
lisans› ile tamamlam›fl. Gönül- s›nda birçok fonksiyonu birlikte
tafl, halkla iliflkiler kavram›n›n Halkla iliflkiler ve iletiflim ça- sunduklar›n› kaydediyor: “Etik
evrenselli¤inin bilincindeki Gale- l›flmalar›n›n süreklili¤ine inand›- de¤erleri gözönünde bulundura-
ri Kambur ‹letiflim olarak, mar- ¤›n› vurgulayan Gönültafl, k›sa rak ayn› sektörde faaliyet göste-
kay› anlayarak ça¤›n trendlerine vadeli planlamalar yapmad›kla- ren iki ya da daha fazla flirkete
ve yükselen de¤erlerine entegre r›n› ifade ediyor: “Müflterileri- iletiflim dan›flmanl›¤› hizmeti
etme mottosuyla ele ald›klar› mizle yak›n temas halinde sanki vermiyoruz. Hizmet verdi¤imiz
projelerde “bir ad›m önde” olma- flirket içerisinde çal›fl›yormufl gi- flirketlerin rakiplerini de yak›n
n›n üstünlü¤üne inand›¤›n› aç›k- bi s›cak iliflkiler kuruyor, s›kl›kla takibe al›yor, sektördeki tüm ge-
l›yor: “Çözüm ortaklar›m›za ver- yapt›¤›m›z toplant›lar ile tüm ge- liflmelerden haberdar olmaya
di¤imiz hizmetlerle dünyada liflmeleri takip ediyoruz. Bu se- çal›fl›yoruz. Güncel ve gündemi
beple tüm müflterilerimiz ile meflgul eden konulara hakim
uzun süren birlik- oluyor, trendleri yak›ndan takip
ediyoruz.”
Gönültafl, “Bizi ve müflterileri-
mizi bir ad›m ileriye tafl›yacak
her türlü giriflim için gerekli yat›-
r›mlar› yap›yoruz” diyor ve ekli-
yor: “Önümüzdeki dönemlerde
de hep bir fazlas›n› gerçeklefltir-
me arzusuyla; varolan müflteri-
lerimiz ile yola devam ederken
portföyümüze yeni müflteriler
eklemeyi, müflterilerimiz ile bir-
likte büyümeyi hedefliyoruz.”
Temmuz 2015 KobiEfor 61