Page 61 - KobiEfor_Temmuz_2015
P. 61

Markalar› do¤ru strateji
              ve do¤ru projelerle
              buluflturmak
              Zerrin Gönültafl, “Galeri Kam-
           bur ‹letiflim Ajans›, markalar›n,
           kiflilerin, büyüme hedeflerini ve
           do¤ru flekilde anlafl›lma arzula-
           r›n› yarat›c›l›kla keyfe ve baflar›ya
           dönüfltürmek için en az kendisi
           kadar iflini seven, genç, yarat›c›
           ve entelektüel bir kadro ile bu-
           gün iletiflim dünyas›nda, birçok
           markay› do¤ru strateji ve do¤ru
           projelerle buluflturarak, marka   ZERR‹N GÖNÜLTAfi: “GALER‹ KAMBUR ‹LET‹fi‹M AJANSI
           itibarlar›n› yönetmektedir” diye  OLARAK, MARKAYI ANLAYARAK ÇA⁄IN TRENDLER‹NE VE
           konufluyor.                       YÜKSELEN DE⁄ERLER‹NE ENTEGRE ETME MOTTOSUYLA
              Gönültafl, Galeri Kambur ‹leti-  ELE ALDI⁄IMIZ PROJELERDE ‘B‹R ADIM ÖNDE’ OLMANIN
           flim’in genifl bir yelpazede hizmet
           verdi¤ini belirtiyor, öne ç›kan uz-  ÜSTÜNLÜ⁄ÜNE ‹NANIYORUZ. ‘SÜRDÜRÜLEB‹L‹R MARKA
           manl›k alanlar›n› ise flöyle ta-  E⁄‹L‹MLER‹ VE STRATEJ‹LER‹’ KONUSUNDA FARKLI B‹R
           n›ml›yor: “Sanayi, tekstil, g›da           AÇILIM POL‹T‹KASI SÜRDÜRÜYORUZ.”
           firmalar› için ekonomi alanlar›n-
           da itibar yönetimi, üniversite ö¤-
           rencilerini anlayan projelerin ya-  giderek öne ç›kan ‘sürdürülebilir  telikler gerçeklefltiriyoruz.”
           rat›lmas› ve sosyal sorumluluk  marka e¤ilimleri ve stratejileri’  Müflterilerle birlikte
           projeleri üretilmesi.”          konusunda farkl› bir aç›l›m poli-
                                           tikas› sürdürüyoruz. Müflterileri-  büyüme hedefi
                                           mizi do¤ru hedef kitleleri ile do¤-  De¤er üretiminde fikirsel bofl-
              Markalar› hep “bir ad›m
              öne tafl›mak”                 ru mesajlarla buluflturuyor ve   luklar›n› yerinde saptayarak za-
              Ajans›n Kurucusu Zerrin Gö-  onlar›n referans› ile yeni müflte-  man-insan-iletiflim sacaya¤›nda
           nültafl, Uluda¤ Üniversitesi Fel-  rileri portföyümüze ekliyoruz.”  yeni ve sa¤lam de¤erler olufltur-
           sefe ve Psikoloji alan›nda ald›¤›  Müflterilerle uzun            duklar›n› da anlatan Gönültafl,
           e¤itimini, Galatasaray Üniversi-   soluklu çal›flman›n           sektördeki efektif üretim zafiye-
           tesi Pazarlama ‹letiflimi yüksek    önemi                        tine odaklanarak iletiflim dünya-
           lisans› ile tamamlam›fl. Gönül-                                  s›nda birçok fonksiyonu birlikte
           tafl, halkla iliflkiler kavram›n›n   Halkla iliflkiler ve iletiflim ça-  sunduklar›n› kaydediyor: “Etik
           evrenselli¤inin bilincindeki Gale-  l›flmalar›n›n süreklili¤ine inand›-  de¤erleri gözönünde bulundura-
           ri Kambur ‹letiflim olarak, mar-  ¤›n› vurgulayan Gönültafl, k›sa  rak ayn› sektörde faaliyet göste-
           kay› anlayarak ça¤›n trendlerine  vadeli planlamalar yapmad›kla-  ren iki ya da daha fazla flirkete
           ve yükselen de¤erlerine entegre  r›n› ifade ediyor: “Müflterileri-  iletiflim dan›flmanl›¤› hizmeti
           etme mottosuyla ele ald›klar›   mizle yak›n temas halinde sanki  vermiyoruz. Hizmet verdi¤imiz
           projelerde “bir ad›m önde” olma-  flirket içerisinde çal›fl›yormufl gi-  flirketlerin rakiplerini de yak›n
           n›n üstünlü¤üne inand›¤›n› aç›k-  bi s›cak iliflkiler kuruyor, s›kl›kla  takibe al›yor, sektördeki tüm ge-
           l›yor: “Çözüm ortaklar›m›za ver-  yapt›¤›m›z toplant›lar ile tüm ge-  liflmelerden haberdar olmaya
               di¤imiz hizmetlerle dünyada  liflmeleri takip ediyoruz. Bu se-  çal›fl›yoruz. Güncel ve gündemi
                                           beple tüm müflterilerimiz ile    meflgul eden konulara hakim
                                           uzun süren birlik-              oluyor, trendleri yak›ndan takip
                                                                           ediyoruz.”
                                                                              Gönültafl, “Bizi ve müflterileri-
                                                                           mizi bir ad›m ileriye tafl›yacak
                                                                           her türlü giriflim için gerekli yat›-
                                                                           r›mlar› yap›yoruz” diyor ve ekli-
                                                                           yor: “Önümüzdeki dönemlerde
                                                                           de hep bir fazlas›n› gerçeklefltir-
                                                                           me arzusuyla; varolan müflteri-
                                                                           lerimiz ile yola devam ederken
                                                                           portföyümüze yeni müflteriler
                                                                           eklemeyi, müflterilerimiz ile bir-
                                                                           likte büyümeyi hedefliyoruz.”
                                                                                     Temmuz 2015 KobiEfor 61
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66