Page 56 - KobiEfor_Temmuz_2015
P. 56

HABER



              Sigorta da¤›t›m
            kanal›na devrimsel
             bir konseptle girifl
            yapan Sigorta Cini,
                 Türkiye’de
                ma¤azac›l›k
                 anlay›fl›yla
             tüketicilere tercih
              hakk›n› vermek
              istiyor. fiimdiye
            kadar 5 flehirde 17
             ma¤azaya ulaflan
            Sigorta Cini, sigorta
             bilincini art›rarak
             her aileyi hayat›n
                beklenmedik
              olaylar›na karfl›
               güvence alt›na
             almay› hedefliyor.       Pieter-Bas Vos


                                                        Mahallenizin sigortac›s›:


                                            S‹GORTA C‹N‹




          N         N Group’un 170 y›ll›k  dan itibaren Türkiye’de faaliyet  mal› en do¤ru hizmeti sunmak.


                                           gösteren Sigorta Cini’de 98 kifli
                    tecrübesiyle
                                  kurulan
                                                                           Bu flekilde hizmet veren tek fir-
                                           istihdam ediliyor. Bugüne kadar
                                                                           ma olduklar›n›n alt›n› çizen Pie-
                    perakende sigorta ma-
                    ¤aza zinciri Sigorta Cini,
                                           poliçeye ulaflan Sigorta Cini, sek-
                                                                           ne önem verdiklerini ve insanla-
                    2 y›lda “Her ailenin ha-  17 bin 514 müflteri ve 28 bin 170  ter-Bas Vos, çal›flanlar›n e¤itimi-
           yat›n beklenmedik olaylar›na kar-  törün en önemli 7 flirketinin ürün-  ra karfl›laflt›rmal› bilgi sunacak
           fl› güvence alt›nda olmas› gerekti-  lerini müflterilerine sunuyor. Tür-  nitelikte yetifltirdiklerini aktar›-
           ¤i” inanc›yla 5 flehirde 17 ma¤a-  kiye’deki  gelinen  aflamadan  yor. Pieter-Bas Vos, ma¤azac›l›k
           zaya ulaflt›. Sektörde bir ilki ger-  memnun olduklar›n› söyleyen  stratejisinin temel nedeninin yüz
           çeklefltirdi¤i stratejiyle y›lsonun-  Pieter-Bas Vos, “Türkiye’de he-  yüze iletiflimin gücü oldu¤una
           da 25 ma¤azaya ulaflmay› hedef-  nüz her ailenin korumas› bulun-  inan›yor: “Etkili iletiflim yüz yüze
           leyen firma, halk› bilinçlendirerek  muyor. Hedefimizin henüz çok  iletiflimdir. Türk insan› yüz yüze
           sigortac›l›k sektöründe pastay›  uza¤›nday›z. Zira Türkiye’de her  görüflmenin önemine inan›yor.
           büyütecek. Sigorta Cini CEO’su  ailenin koruma alt›na al›nmas›  Bunun için insanlar›n yaflad›¤›
           Pieter-Bas Vos, “Tüm dünyadaki  için sigorta al›m›n› kolaylaflt›rma-  muhitlere yak›n olmak ve göz
           müflterilerimize verdi¤imiz özenli  m›z gerekiyor. Bu nedenle ma-  al›flkanl›¤› sa¤lamak istiyoruz.
           hizmeti, Türkiye’deki tüm ma¤a-  halle aras›na ma¤azalaflma çal›fl-  Ma¤azalar›m›z sadece sigorta
           zalar›m›zda sunmay› garanti edi-  malar›na yo¤unlafl›yoruz” diyor.   ürünlerinin al›nd›¤› yer de¤ildir.
           yoruz. Hayatta istenmeyen olaylar                               Ayn› zamanda müflterilerimizin
           oldu¤unda herkes ikinci bir flans›  Ma¤aza say›s› artacak        bilgi almak için u¤rayaca¤› bir
           hakeder. Biz, her ailenin hayat›n  Sigorta Cini’nin en önemli he-  mekand›r.”
           beklenmedik olaylar›na karfl› ko-  defi Türkiye genelinde ma¤aza-   Bugüne kadar yat›r›m›n› 19.9
           runmaya ihtiyac› oldu¤una inan›-  laflarak daha fazla insana, sigor-  milyon TL’ye ç›karan Sigorta Ci-
           yoruz” diyor. 2013’ün Nisan ay›n-  ta ürünlerine iliflkin karfl›laflt›r-  ni’nin, ‹stanbul’da 11, ‹zmir’de 3,

           56 KobiEfor Temmuz 2015
   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61