Page 82 - KobiEfor_Ekim_2014
P. 82

AJANS



                                Do¤ru ekiple “zeki” iletiflim stratejisi;



                            C-line ‹letiflim







                  C-line ‹letiflim
                  Ajans Baflkan›
                 Fatmanur Halil,
                   her ürün, kifli
                   veya hizmetin
              iletiflim modelinin
                 farkl› oldu¤unu
              söylüyor: “‹letiflim
                kifliye, markaya,
                sektöre, flirketin
               yap›s›na göre çok
                    farkl› ve yeni
             modelleme ihtiyac›
                    do¤uran çok
             dinamik bir strateji
                                     Fatmanur Halil
                   gerektiriyor.”

          C         -line ‹letiflim, halkla iliflkiler, PR ve ku-  son 7 y›l› Halkla ‹liflkiler Müdürü olarak sürdürdü-
                    rumsal iletiflimin her alan›nda hizmet ve-
                                                            ¤ü 18 y›ll›k kurumsal geçmiflinin kendisini PR
                    riyor. Özellikle etkinlik yönetimi, pazarla-
                                                            (halkla iliflkiler) sektöründeki her alanda müflteri
                    ma iletiflimi, marka oluflturma, kurumsal
                    iletiflim, çizgi alt› reklamc›l›k, markalafl-  ve saha çal›flmas›nda tecrübeli ve bilgili bir hale
                                                            getirdi¤ini söylüyor: “Kendi iflimi kurmaya karar
           ma, dijital iletiflim,  itibar yönetimi, halka arz ileti-  verince; en iyi yapaca¤›m iflin PR oldu¤unu biliyor-
           flimi, kriz iletiflimi, medya e¤itimi konusunda uz-  dum. Çünkü müflterinin ne istedi¤ini çok iyi biliyor-
           man bir ekibi bulunuyor. Enerji, inflaat, Tayvan Ti-  dum. Bu tecrübeyi gelecek kariyerimde kendi flir-
           caret Merkezi’nin tüm iletiflim çal›flmalar›, lider  ketimde sürdürmek istedim.”
           iletiflimi, teknoloji, biliflim-donan›m sektörü,  pe-  Organik büyüyen ajans:  C-line ‹letiflim Ajans
           rakende, e¤itim, üniversite, STK, meslek örgütleri,  Baflkan› Fatmanur Halil, öncelikle ilk hedeflerinin
           spor ve otomotiv, makine-teçhizat, dizi-film alan-  mevcut müflterileriyle devam etmek oldu¤unu vur-
           lar›nda çal›flan 21 müflterisine hizmet veren C-line  gulayarak, iyi hizmetin sürdürülebilir bir iliflkiyi
           ‹letiflim, ayr›ca siyasetçi ve sanatç› PR’› da yap›yor.   beraberinde getirdi¤ine dikkat çekiyor: “En çok
              Koç Holding ekolünden gelen tecrübe:  Koç     sevdi¤imiz büyüme modeliyse müflterilerimizin
           Holding Kurumsal ‹letiflim Bölümü’nde ifle baflla-  önerileriyle bünyemize katt›¤›m›z yeni müflteriler-
           yan Fatmanur Halil, ifl tecrübesinin ilk kayna¤›n›  dir. Çünkü bize baflar› ve do¤ru ifl yapt›¤›m›z› gös-
           anlat›yor: “Koç Holding çok önemli bir okul. Çünkü  terir. Organik olarak büyüyoruz. Tüm müflterileri-
           hem ‘Kurumsal ‹letiflim’de holding bünyesinde he-  miz bizi baflka müflterilerimiz ve bas›n mensupla-
           men hemen tüm sektörlerde 90’dan fazla flirketin  r›n›n önerileriyle seçiyor. Her y›l daha fazla büyü-
           kurumsal iletiflim koordinasyonunu yürütüyorsu-   yoruz. fiirketimizin en k›sa süreli çal›flan› 1.5 y›l
           nuz, hem de çok önemli ve tecrübeli bir ‘Aile’den  süreli. Bu da bizce baflar›n›n s›rr›. 5 y›ld›r bizimle
           e¤itim al›yorsunuz. Medya iliflkileri, kurumsal der-  çal›flan müflterilerimiz var.”
           gi, logo, markalaflma, pazarlama, kurumsal ileti-   “PR, flirketin yaflam biçimlerinden biri olmal›-
           flim, pazarlama iletiflimi, itibar yönetimi tüm bu  d›r”: Fatmanur Halil bir kampanyan›n baflar› ölçü-
           çal›flmalar› holding bünyesinde takip edebiliyor,  sünü; “Kampanyan›n hedefinin gerçekleflmesi!”
           içinde oluyorsunuz. Etkinlikleri yönetiyor, uygula-  cümlesiyle aç›kl›yor: “Her flirketin bilmesi gereken
           man›n içinde oluyorsunuz.” Halil, Koç Holding’de  süreç; PR’›n k›sa dönemlik bir at›ml›k bir strateji

           82 KobiEfor Ekim 2014
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87