Page 81 - KobiEfor Ekim 2025
P. 81

Mısırlı’dan 10 milyon dolar yatırım ve 100 mağazaya ulaşma hedefi

             Türkiye’nin asırlık köklü markası Mı-  ve üretim kapasitesini yıllık 30 milyon çift
          sırlı Underwear and Socks, üretici kimli-  artıracak. İlk etapta 500-600 kişiye istih-
          ğini  bir  perakende  markasına  dam sağlayacak yatırım, markanın farklı
          dönüştürme yolunda dev adımlar atıyor.  pazar segmentlerinde rekabet etme stra-
          Marka, kısa zamanda yurt içinde 100 ma-  tejisinin önemli bir parçasını oluşturacak.
          ğazaya ulaşmayı, Türkiye’deki güçlü üre-  Marka, 2025 için döviz bazında %10, 2026
          timini arttırmayı ve Mısır'da 10 milyon  için ise %20 büyüme hedefliyor. Mısırlı’nın
          dolar yatırımla kuracağı yeni üretim hat-  iddialı büyüme hedeflerinin ardında, 18
          tıyla küresel rekabette öne çık-                 yıllık öncü sürdürüle-
          mayı hedeflediğini açıkladı.                      bilirlik anlayışı, %80’e
          1927’de Türkiye’yi merserize                     ulaşan kadın çalışan            Murat Eren
                                                                                               Taşçı
          çorapla tanıştıran Mısırlı Un-                   oranı ve Hugo Boss,
          derwear and Socks, köklü mi-                     Tommy Hilfiger gibi
          rasını geleceğe taşıyan kapsamlı vizyon ve  dev markaların üretimini yapmanın getir-
          büyüme hedeflerini duyurdu. Markanın  diği küresel tecrübe gibi güçlü temeller
          ilk mağazası yakında İstanbul Nişanta-  yatıyor. Mısırlı Yönetim Kurulu Üyesi
          şı’nda kapılarını açacak. Mısırlı bu atılı-  Murat Eren Taşçı, “100. yılımıza yaklaşır-
          mıyla “sessiz lüks” olarak tanımladığı  ken Mısırlı için yepyeni bir sayfa açıyoruz.
          marka felsefesini ve kalitesini doğrudan  Yıllardır dünyanın önde gelen giyim mar-
          tüketiciyle buluşturacak. İstanbul İkitelli,  kaları için üretim yapan gücümüzü, artık
          Yozgat ve Kütahya’daki 3 fabrikasıyla yıllık  kendi adımızla ve kendi mağazalarımızla
          65 milyon çift çorap üreten, üretiminin  sokağa taşıyoruz. Perakende hamlemiz
          %80’ini dünya devlerine ihraç eden Mısırlı,  ve Mısır’daki yatırımımız, aynı büyük viz-
          Mısır’da kuracağı üretim bandıyla Çin’le  yonun iki ayrılmaz parçasını oluşturuyor”
          rekabet için maliyet avantajı elde edecek  açıklamasını yaptı.

           TeklifimGelsin, Dorinsight’ı bünyesine kattı

                              1.5 milyon kullanıcısına kişiselleş-  mayla birlikte TeklifimGelsin, yalnızca finansal kuruluşlarla
                           tirilmiş finansal teklifler sunan Tekli-  değil; kararlarını veriye dayandıran ve kullanıcılarının sesine
                           fimGelsin, online araştırma ve analiz  kulak veren tüm şirketlerle iş birlikleri geliştirecek. Yeni dö-
                           şirketi Dorinsight’ı satın aldı. Böylece  nemde TeklifimGelsin kullanıcıları anketlere katılarak ek
                           şirket, toplamda 3.5 milyon kullanıcıya  faydalar elde edecek. Bu anketlerden elde edilen ihtiyaç ve
                           ulaşacak. Kullanıcı tabanını Dorin-  beklentiler, finansal kuruluşların yanı sıra farklı sektörler-
                           sight’ın araştırma ve analiz gücüyle  deki şirketlerin karar alma süreçlerine de yön verecek. Tek-
                           b
                  İhsan Cem  buluşturacak şirket, hizmetlerini fi-  lifimGelsin CEO’su İhsan Cem Zararsız, “Artık yalnızca
                           nans sektörünün öte-
                   Zararsız  n                                           finansal sektörde değil, kullanıcıları-
                           sine  taşıyıp  farklı                          nın sesine kulak veren tüm sektör-
                           si
           sektörlerde veri temelli iş birlikleri geliştir-               lerde veri temelli iş birlikleri
           meyi hedefliyor. Dorinsight, 15 yılın üzerin-                   geliştirerek hem kullanıcılarımıza ek
           deki tecrübesi, 300’den fazla tamamlanmış iş                faydalar sunacağız hem de şirketlerin
           birliği, 40 milyondan fazla anket dakikasıyla               daha doğru kararlar almasına katkıda
           sektörde güçlü bir altyapıya sahip. Satın al-               bulunacağız” dedi.


         19. İstanbul Bilişim Kongresi, 16 Ekim’de
             Türkiye Bilişim Derneği (TBD) İstanbul                   panellerde ele alınacak konular arasında;
          Şubesi’nin düzenlediği, dergimiz KobiE-                     yapay zeka, büyük dil modelleri (LLM),
          for’un basın medya sponsoru olduğu 19. İs-                  blockchain, eğitimde dijitalleşme ve yapay
          tanbul Bilişim Kongresi, bu yıl; Geleceğin                  zeka, tıpta yapay zeka ve teknolojik çözüm-
          Sayısal Ekosistemi: ‘Akıllı, Güvenli ve Sür-                ler, yeni medya, kuantum bilgisayarlar ve
          dürülebilir’ temasıyla; 16 Ekim 2025 tari-                  işte verimlilik artırıcı teknolojik araçlar
          hinde, Nişantaşı Üniversitesi-Maslak                        (RPA, robotlar, BPM vs.), güvenlik konuları
          Kampüsü’nde gerçekleşecek. Kongre’deki                      yer alacak.
                                                                                     Ekim 2025 KobiEfor  81
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86