Page 79 - KobiEfor Ekim 2025
P. 79
Accor, altı yeni otel ile büyümesini hızlandırıyor
Accor, en stratejik pazarlarından biri olan Türkiye'deki bü- hem köklü hem de gelişmekte olan destinasyonlarda sunduğu
yümesini hız kesmeden sürdürüyor. Accor 2025’in ilk yarısında benzersiz fırsatlarla en stratejik büyüme pazarlarımızdan biri
İstanbul, Yalova, Sapanca ve Muğla’da toplam 1.000 odalık altı olmaya devam ediyor. Amacımız; Türkiye’nin dünya çapında bir
yeni otel anlaşmasına imza atarak Türkiye genelindeki port- konaklama destinasyonu olarak konumunu güçlendirirken,
föyünü istikrarlı bir şekilde genişletmeye devam etti. Yıl sonuna misafirlerimize, iş ortaklarımıza ve turizm ekosistemine uzun
kadar Türkiye genelindeki çeşitli vadeli değer yaratarak hedef
destinasyonlarda ve Kuzey Kıb- odaklı bir şekilde büyümek”
rıs’ta planlanan altı yeni anlaş- açıklamasını yaptı. Accor Türkiye
mayla birlikte Accor, 2025’te Geliştirme Başkan Yardımcısı
toplam 12 yeni projeye ulaşma yo- Onur Kurç, “Dengeli portföy stra-
lunda ilerliyor. Accor Orta Doğu, tejimiz, Türkiye’nin değişen ko-
Afrika ve Türkiye Premium, Orta naklama ihtiyaçlarına yanıt
Ölçekli ve Ekonomi Markaları İş vererek, birden fazla segment-
Geliştirme Başkanı Maya Ziade, teki talebi karşılıyor ve her böl-
genin eşsiz turizm potansiyelini
“Türkiye, bölgesel büyüme strate- g
değerlendiriyoruz” dedi.
jimizin merkezinde yer alıyor ve Maya Ziade Onur Kurç d
IdeaSoft’tan e-ticarette yeni dönem: Ideasoft Next
IdeaSoft, yeni nesil platformu IdeaSoft e-ticaret hacmi bekliyoruz. Öte yandan, Tür-
Next’i tanıttı. Yeni sistem, girişimcilere yal- kiye’de e-ihracat hacminin 2025 sonunda
nızca 1 saat içinde satışa hazır internet ma- önemli bir artış göstermesi bekleniyor.
ğazası kurma imkânı sunarken; 2023’te ihracatın %7’si e-ihracat kaynaklıydı,
dropshipping desteği, dijital ürün satışı, ge- 2025’te bu oranın %10’u geçmesi öngörülü-
lişmiş güvenlik, e-ihracat kolaylıkları ve yor” dedi. Çoklu dil ve para birimi desteği sa-
yapay zekâ destekli özelliklerle e-ticarette yesinde girişimciler, IdeaSoft Next ile
yeni bir dönemin kapısını aralıyor. Idea- mağazalarını aynı anda farklı pazarlara aça-
Soft’un önümüzdeki dönemde yapacağı 100 biliyor. Sistem, fiyatları otomatik olarak bu-
milyon TL’lik teknoloji yatırımı, Türkiye’nin e- lunduğu ülkeye göre uyarlarken kargo ve
ticaret ekosistemine yepyeni bir soluk geti- vergi seçeneklerini de yerelleştiriyor. Bu sa-
recek. IdeaSoft CEO’su Sinan Akdal, yede Türkiye’nin e-ihracat hacminin büyü-
“Türkiye’de yılsonunda 5 trilyon TL’yi aşan bir mesine katkı sağlanması hedefleniyor. Sinan Akdal
Konecta, yapay zeka liderliğini hızlandırıyor
Konecta, 2024 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladığını İtalya, Kolombiya, Arjantin ve Peru’daki güçlü varlığını pe-
duyurdu. Rapor, sürdürülebilirlik taahhütlerinde kaydedilen kiştirirken, 2024’ün sonunda Mısır ve Güney Afrika gibi yeni
önemli ilerlemeleri ve yapay pazarlara açıldı. Şirket,
zekâo daklı inovasyona yöne- özellikle İngilizce konu-
lik cesur stratejik dönüşümü şulan bölgelerde konu-
ortaya koyuyor. Bu rapor, Ko- munu güçlendirdi. Bu
necta’nın çevresel, sosyal ve süreçte 4.000 çalışan
yönetişim (ESG) hedeflerine yapay zekâ araçları ve
bağlılığını vurgulayarak şir- metodolojileri konu-
ketin sorumlu ve ileri gö- sunda eğitim aldı, 500
rüşlü rolünü pekiştiriyor. mühendis ise Google
Konecta’nın 2024 Sürdürüle- Cloud teknolojilerinde
bilirlikRaporu, iş modeline sertifikalandırıldı. Ko-
derinlemesine entegre edi- necta CEO’su Nourdine
len ve Birleşmiş Milletler Bihmane, “2024, Ko-
Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri (SDGs) ile 2030 Günde- necta için derin bir dönüşüm yılı oldu. Bu dönüşümün mer-
mi’ne uyumlu yürütülen kapsamlı ESG stratejisi kapsa- kezinde sürdürülebilirliğe ve toplumsal etkiye olans
mında güçlü bir performans sergiliyor. Konecta, İspanya, arsılmaz bağlılığımız yeralıyor” dedi.
Ekim 2025 KobiEfor 79

