Page 91 - KobiEfor_Eylul_2017
P. 91
Akbank KOB‹’nin ihtiyaçlar›n› an›nda dükkan›nda çözüyor
Dijitalleflmenin kü- Müdür Yard›mc›s› Bülent O¤uz, flunlar› söyledi:
Bülent
O¤uz resel düzeyde bir trend “KOB‹’lerin dijitalleflmesi, ifllerini daha verimli ya-
olarak geliflmesi ve ya- pabilme, müflteri taleplerini karfl›lama, maliyetle-
y›lmas› dijital kanalla- rini azaltma ve iflletmelerinin hayatta kalabilmesi
r›n kullan›m oranlar›n› aç›s›ndan önemli. Bu anlay›flla müflterilerimize yö-
da art›r›yor ve gelifltiri- nelik hayata geçirdi¤imiz birçok uygulama ile KO-
yor. Bu anlay›flla Ak- B‹’lerimizin dijital dönüflümünde yanlar›nda olduk.
bank da KOB‹’lere ver- Buna ek olarak müflterilerimiz kadar çal›flanlar›-
di¤i finansman ve da- m›z›n da dijitalleflmesi için imkanlar›m›z› seferber
n›flmanl›k destekleri- ettik. Bildi¤iniz gibi ço¤u KOB‹ sahipleri iflletmele-
nin yan›nda, geliflen rinin herfleyi ile kendileri ilgileniyor. Dolay›s›yla
teknolojinin sa¤lad›¤› bankaya gitmeleri gerekse bile yo¤unluktan zaman
imkanlarla onlar›n ifl- bulmakta zorlan›yorlar. Gelifltirdi¤imiz mobil uygu-
lerini kolaylaflt›rmaya lamayla bu konuya çözüm getirmifl oluyoruz. KOB‹
devam ediyor. KOB‹’le- Müflteri ‹liflkileri Yöneticilerimiz müflterilerinin bil-
rin ifllerini daha verim- gilerine mobil cihazlardan eriflebiliyor, ziyaretle-
li yapabilme, maliyetlerini azaltma ve iflletmeleri- rinde onlar›n ihtiyaçlar›na uygun bir flekilde kredi-
nin sürdürülebilir olmas› aç›s›ndan dijitalleflmenin den üye iflyerine, çek karnesinden KOB‹ Tarifele-
ve teknolojik geliflmelerden faydalanmalar›n›n ri’ne kadar birçok
önemli oldu¤unu düflünen Akbank bu tür çözümler ürünü sunabiliyor.
sunmak üzere imkanlar›n› seferber ediyor. Bu kap- Böylece KOB‹’lerimi-
samda KOB‹’lerin bankac›l›k ihtiyaçlar›n›n dijital zin bankaya gitmesi-
kanallardan karfl›lanmas›n› sa¤l›yor. ne gerek kalmadan
Akbank’›n gelifltirdi¤i uygulama ile KOB‹’ler iflle- ihtiyaçlar›n› mobil-
rinin bafl›ndan ayr›lmadan, dükkan›nda Akbank fiu- den an›nda halletmifl
beleri’ndeki KOB‹ Müflteri ‹liflkileri Yöneticileri ile oluyoruz.” Bu hiz-
kredi, üye iflyeri, çek karnesi, KOB‹ Tarifeleri, kredi metten yararlanmak
kart› gibi birçok bankac›l›k ihtiyac›n› mobilden ko- isteyenler Akbank
layca karfl›layabiliyor. fiubeleri’ndeki KOB‹
Bu hizmetin “müflterinin ihtiyac›n›n oldu¤u yerde Müflteri ‹liflkileri Yö-
olma” vizyonlar›n›n bir parças› oldu¤unun alt›n› çi- neticileri ile ba¤lan-
zen Akbank KOB‹ Bankac›l›¤›'ndan Sorumlu Genel t›ya geçebilecek.
Kuveyt Türk ile para çekmek de göndermek de çok kolay
Finans sektörünün öncü bankalar›n- telefon numaras›n› girmek yeterli oluyor.
dan olan Kuveyt Türk, hayat› kolaylaflt›- Para gönderilen kifli telefonuna ge-
ran çözümlerine yenilerini eklemeye len referans numaras›yla Kuveyt
devam ediyor. Müflterilerine daha iyi Türk ATM’lerinden paras›n› çekebi-
hizmet verebilmek için sundu¤u hiz- liyor. Mobil fiube’nin yeni özelli¤i QR
metleri sürekli gelifltiren banka, para Kod ile Para Çekme, ATM’den karts›z
çekmeyi de göndermeyi de kolaylafl- para çekebilmeye imkan tan›yor.
t›r›yor. Mobil fiube’yi kullanan Kuveyt Karts›z para çekmek için Mobil fiu-
Türk müflterileri, IBAN ya da hesap be’ye girifl yapt›ktan sonra QR Kod ile
numaras›na ihtiyaç duymadan, tele- “Para Çek” menüsüne t›klay›p çekmek
fon numaras›n› bildikleri herkese istenilen tutar giriliyor. Ard›ndan ATM
para gönderebiliyor. Bu ifllemi üzerinde 5 tufluna bas›p ekranda ç›kan
gerçeklefltirmek için Mobil fiu- QR Kodu telefonun kameras›na okutul-
be’ye girifl yap›p “Cep Telefonuna Para duktan sonra para çekim ifllemi tamam-
Gönderme” özelli¤ini seçtikten sonra karfl› taraf›n lan›yor.
Eylül 2017 KobiEfor 91