Page 72 - KobiEfor Mayıs - Haziran 2025
P. 72

Ajans



                       Fijital   ler ile üretilen de erde



                               çarpan etkisi yaratmak



                 Dijital dünyanın gücüyle fiziksel dünyanın dokusunu buluşturmayı amaçlayan Fijital İşler,
               2024’te doğan genç bir ajans. Fijital İşler Ajans Kurucusu ve Pazarlama Direktörü B. Bengisu
                     Akbulut, “2025 için hedefimiz; %80 oranında büyüyerek yalnızca sayılarda değil,
             ürettiğimiz değerde de çarpan etkisi yaratmak” diyor. Akbulut, Fijital İşler olarak 2025 ve sonrası
                 için odaklandıkları yol haritasının büyümeyi sadece rakamsal değil, değer üretimi odaklı
                    bir dönüşüm haline getirmek üzerine kurulu olduğunu söylüyor: “2025 sonunda
               müşteri portföyümüzü %50 oranında artırmayı hedefliyoruz. Bunu yaparken sadece mevcut
                  sektörlerde değil, teknoloji, e-ticaret ve sürdürülebilirlik gibi geleceğin alanlarında da
                                      daha fazla markaya dokunmak istiyoruz.”
                                                                                 Röportaj: Deniz Yanıktaş

                ijital İşler Ajans Kurucusu ve Pa-                       entegre kampanya yönetimi, sosyal
                zarlama Direktörü B. Bengisu Ak-                         medya yönetimi, PR ve itibar yönetimi
           Fbulut, 18 yıl boyunca hem B2B                                gibi alanlarda uçtan uca çözümler sun-
           hem de B2C şirketlerin pazarlama ekip-                        duğunu belirten Akbulut, kuruluşların-
           lerinde yönetici pozisyonlarında görev al-                    dan bu yana teknoloji, sağlık, hızlı
           dığını, profesyonel iş yaşamında; iletişimi sahada inşa  tüketim, eğitim, perakende ve girişimcilik gibi birçok sek-
           ederken; akademik olarak da pazarlama üzerine çalıştığını;  törde 20’den fazla markaya hizmet verdiklerini ve vermeye
           halen İstanbul Üniversitesi’nde Pazarlama doktorasına  devam ettiklerini söylüyor: “Bugün 7 kişilik uzman bir çe-
           devam ettiğini anlatıyor: “Farklı sektör-                           kirdek ekip ve güvenilir çözüm or-
           lerde edindiğim deneyimler bana her                                 taklarımızla yol alıyoruz. 2025 için
           sektörün kendine özgü dinamikleri ol-                               hedefimiz; %80 oranında büyüye-
           duğunu ve pazarlamanın bu dinamik-                                  rek yalnızca sayılarda değil, üret-
           lerle birlikte evrildiğini gösterdi. Bu                             tiğimiz değerde de çarpan etkisi
           içgörüyle ‘Veriyle duyguyu, dijitalle hikâ-                         yaratmak” diyor.
           yeyi buluşturan bir danışmanlık yapısı
           kurmalıyım’ dedim. Bu fikir, 2024 yılında                            “Fijital İşler yalnızca
           Fijital İşler’in doğmasına öncülük etti.”                           bir ajans değil,
                                                                               bir fikir mutfağı”
           Dijital dünyanın gücü ile fiziksel                                     B. Bengisu Akbulut, 2024’te,
           dünyanın dokusunu buluşturmak                                       kuruluş yıllarında, marka bilinir-
              B. Bengisu Akbulut, “Fijital” olan                               liklerini sağlarken bir yandan da
           ajansın adının, dijital dünyanın gücüyle                            başarı hikayeleri oluşturmaya
           fiziksel dünyanın dokusunu buluşturan                                odaklandıklarını, yeni kurulmuş
           bir kavramdan ilham aldığını açıklıyor:                             bir şirket olmalarına rağmen iş-
           “Fiziksel ve dijital dünyayı tek bir potada                         lerine sürekli yatırım yapmayı ter-
           eriten, insanla teknolojiyi aynı çizgide                            cih ettiklerini aktarıyor: “Fijital
                                                                               c
                                                             B. Bengisu Akbulut
                                                                               İ
           buluşturan ‘fijital’ bakış açımızla; mar-                            İşler, yalnızca bir ajans değil; mar-
                                                             l
           kaların hem veriye dayalı hem de duygu yüklü bir iletişim  kalara stratejik ve yaratıcı yol arkadaşlığı yapan bir fikir
                                                                              t
                                                                  t t jik
           dili kurmasına rehberlik eden bir yol arkadaşıyız. Biz dijitali  mutfağı. Bunu müşterilerimize hem deneyim hem de veri-
           çok önemsiyoruz ama pazarlamayı sadece algoritmalardan  ler ışığında gösterebilmenin de mutluluğunu yaşıyoruz.”
           ibaret görmüyoruz. Her markanın bir hikâyesi olduğuna
           inanıyor ve bu hikâyeyi en doğru stratejiyle anlatmayı he-  Müşterilerine değer katmak
           defliyoruz.”                                       B. Bengisu Akbulut, Fijital İşler’in başarılı çalışmalarına
                                                           da değiniyor: “Bir müşterimizin dijital görünürlüğünü ve
              Fijital İşler’in 2025 hedefi                  marka bilinirliğini altı ayda %1354 oranında artırdık. Çalış-
              Fijital İşler’in stratejik ve dijital pazarlama danışmanlığı,  malarımız öncesi en büyük handikaplarının lead elde ede-
           web tasarım ve SEO hizmetleri, marka konumlandırma,  memek olduğunu paylaşmışlardı. Şimdi tam kapasite
           072 KobiEfor May s-Haziran 2025
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77