Page 98 - KobiEfor-Mayıs-2021
P. 98

AJANS



                   Türkiye’nin ilk 10 network ajansı arasında yer alan
                                         dijital reklam ajansı;

                   Allspace globalde de büyüyecek




         Allspace Ajans Başkanı Vahit Tarcan,             Türkiye’de ki ilk 3 network ajansı
         100’den fazla marka ile çalışan                  içerisinde yer almayı hedefliyoruz.
         Allspace’in Türkiye’deki ilk 10 network          Adımlarımızı sağlam atarak önce
         ajansı arasında yer aldığını söylüyor.           Türkiye de sonra global platformda
         Vahit Tarcan, dijital reklam ajansı              da büyüme ve istihdam arttırmayı
         Allspace’in gelecek dönem hedeflerini;            amaçlıyoruz” sözleriyle açıklıyor.
         “Önümüzde ki birkaç yılda                          5|SRUWDM  'HQL] <$1,.7$ú

                                                          bimiz ile geçen yıl yüzde 50 büyüme göstermişken
                                                          bu sene yüzde 70 büyümeyi öngörüyoruz. Ayrı ayrı
                                                          değerli birçok mecranın yanı sıra Türkiye’nin en
                                                          büyük dergi grubunu da bulundurmamız sebebiy-
                                                          le ilk 10 network ajansı arasında yer almaktayız.
                                                          Önümüzde ki birkaç yıl içerisinde Türkiye’de ki ilk
                                                          3 network ajansı içerisinde yer almayı hedefliyoruz.
                                                          Adımlarımızı sağlam atarak önce Türkiye de sonra
                                                          global platformda da büyüme ve istihdam arttırmayı
                                                          amaçlıyoruz” diye konuşuyor.
                                                            Dijital dönüşüm hızla artarken özellikle dönemin
                                                          koşullarına ayak uydurmanın oldukça kritik bir hale
                                                          geldiğine dikkat çeken Vahit Tarcan, şunları söy-
                                                          lüyor: “Bu noktada dijital trendleri yakalamak ve
                                                          markaların 360 stratejilerinde artan dijital trend iv-
                                                          mesinde onlarla partner olabilmek ana odağımızda.
                                                          Kullandığımız Google partner panelleri üzerinden
                                                          gerçek zamanlı data hedeflemeler ile doğru anda
                                                          doğru hedef kitleye ulaşıyor ve marka mesajının ge-
                                                          çirilmesini sağlıyoruz.”

                                                            Dijital dünyaya adaptasyon,
                                                            doğru kanallar, doğru hedef kitle
                                                            Vahit Tarcan, bir dijital kampanyanın başarı öl-
                                                          çütünü; “Reklam verenleri hızla gelişen, değişen ve
           Vahit
           Tarcan                                         dönüşen dijital dünyaya adapte etmek ve markala-
                                                          rı doğru kanallarda doğru hedef kitle ile buluştur-
               ijital reklam ajansı Allspace, hemen her sektörde   maktır” sözleriyle açıklıyor.
               100’den fazla marka ile çalışıyor ve Türkiye’deki ilk
         D10 network ajansı arasında. Allspace, Türkiye’den   “Her TL çok önemli”
         sonra globalde de büyüme hedefiyle koşuyor.         Öncelikle kampanyanın neyi hedeflediğinin
            Allspace Ajans Başkanı Vahit Tarcan, ajansın ku-  önemli olduğunu vurgulayan Vahit Tarcan, şu bil-
         ruluş öyküsünü; “13 yıllık sektör deneyimimizin ar-  gileri paylaşıyor: “Beklentiyi karşılamanın yanı sıra
         dından kendi şirketimizi kurmaya karar verdik. Hem   her markanın önem vermiş olduğu öncülüğü ya-
         kreatif hem pazarlama hem de satış ve proje depart-  kalatmaktır. Pandemi, her TL’nin ne kadar önemli
         manlarında çalıştık. Ayrıca birçok firmanın kuruluş   olduğunu en büyük markaların bile hissettiği bir
         ve büyüme aşamasında yer aldık” sözleriyle anlatıyor.     süreç oldu. Özellikle pandemide mağazaların ka-
            Vahit Tarcan, “Hemen hemen her sektörde       panması birçok markanın hedef kitlelerini nereye
         100’den fazla marka ile çalışıyoruz. 11 kişilik eki-  yönlendireceği sorusunu doğurdu. Yapılan yatırımın

         98 KobiEfor 0D\ÜV
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103