Page 98 - KobiEfor-Mayıs-2021
P. 98
AJANS
Türkiye’nin ilk 10 network ajansı arasında yer alan
dijital reklam ajansı;
Allspace globalde de büyüyecek
Allspace Ajans Başkanı Vahit Tarcan, Türkiye’de ki ilk 3 network ajansı
100’den fazla marka ile çalışan içerisinde yer almayı hedefliyoruz.
Allspace’in Türkiye’deki ilk 10 network Adımlarımızı sağlam atarak önce
ajansı arasında yer aldığını söylüyor. Türkiye de sonra global platformda
Vahit Tarcan, dijital reklam ajansı da büyüme ve istihdam arttırmayı
Allspace’in gelecek dönem hedeflerini; amaçlıyoruz” sözleriyle açıklıyor.
“Önümüzde ki birkaç yılda 5|SRUWDM 'HQL] <$1,.7$ú
bimiz ile geçen yıl yüzde 50 büyüme göstermişken
bu sene yüzde 70 büyümeyi öngörüyoruz. Ayrı ayrı
değerli birçok mecranın yanı sıra Türkiye’nin en
büyük dergi grubunu da bulundurmamız sebebiy-
le ilk 10 network ajansı arasında yer almaktayız.
Önümüzde ki birkaç yıl içerisinde Türkiye’de ki ilk
3 network ajansı içerisinde yer almayı hedefliyoruz.
Adımlarımızı sağlam atarak önce Türkiye de sonra
global platformda da büyüme ve istihdam arttırmayı
amaçlıyoruz” diye konuşuyor.
Dijital dönüşüm hızla artarken özellikle dönemin
koşullarına ayak uydurmanın oldukça kritik bir hale
geldiğine dikkat çeken Vahit Tarcan, şunları söy-
lüyor: “Bu noktada dijital trendleri yakalamak ve
markaların 360 stratejilerinde artan dijital trend iv-
mesinde onlarla partner olabilmek ana odağımızda.
Kullandığımız Google partner panelleri üzerinden
gerçek zamanlı data hedeflemeler ile doğru anda
doğru hedef kitleye ulaşıyor ve marka mesajının ge-
çirilmesini sağlıyoruz.”
Dijital dünyaya adaptasyon,
doğru kanallar, doğru hedef kitle
Vahit Tarcan, bir dijital kampanyanın başarı öl-
çütünü; “Reklam verenleri hızla gelişen, değişen ve
Vahit
Tarcan dönüşen dijital dünyaya adapte etmek ve markala-
rı doğru kanallarda doğru hedef kitle ile buluştur-
ijital reklam ajansı Allspace, hemen her sektörde maktır” sözleriyle açıklıyor.
100’den fazla marka ile çalışıyor ve Türkiye’deki ilk
D10 network ajansı arasında. Allspace, Türkiye’den “Her TL çok önemli”
sonra globalde de büyüme hedefiyle koşuyor. Öncelikle kampanyanın neyi hedeflediğinin
Allspace Ajans Başkanı Vahit Tarcan, ajansın ku- önemli olduğunu vurgulayan Vahit Tarcan, şu bil-
ruluş öyküsünü; “13 yıllık sektör deneyimimizin ar- gileri paylaşıyor: “Beklentiyi karşılamanın yanı sıra
dından kendi şirketimizi kurmaya karar verdik. Hem her markanın önem vermiş olduğu öncülüğü ya-
kreatif hem pazarlama hem de satış ve proje depart- kalatmaktır. Pandemi, her TL’nin ne kadar önemli
manlarında çalıştık. Ayrıca birçok firmanın kuruluş olduğunu en büyük markaların bile hissettiği bir
ve büyüme aşamasında yer aldık” sözleriyle anlatıyor. süreç oldu. Özellikle pandemide mağazaların ka-
Vahit Tarcan, “Hemen hemen her sektörde panması birçok markanın hedef kitlelerini nereye
100’den fazla marka ile çalışıyoruz. 11 kişilik eki- yönlendireceği sorusunu doğurdu. Yapılan yatırımın
98 KobiEfor 0D\ÜV