Page 58 - KobiEfor_Mart_2020
P. 58

AJANS





















                         Yasin Çörekci












                                  Türkiye’nin yeni dijital ajans›;


                                           THE MEDYA


          Yasin Global Group dijital bilgi birikimini     Yasin Global Group Yönetim Kurulu
          flirketlerin büyümesine ad›yor. The              Baflkan› Yasin Çörekci, önümüzdeki iki
          Medya dijital pazarlama ajans› Ocak             y›l içinde The Medya Ajans’›n sektördeki
          2020 itibariyle kuruldu ve flirketlerin          lider dijital ajans olmay› hedefledi¤ini
          dijital gelece¤ini flekillendirecek.             aç›kl›yor.           n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
         T    ürkiye’de e-ticaret alan›nda gerçeklefltirdi¤i  pazarlama ve sosyal medya çal›flmalar›m›zda edin-
                                                          di¤imiz bilgileri ve tecrübeyi 3. parti flirketlerin bü-
              çal›flmalarla yükselen flirket Yasin Global
              Group, deneyimlerini The Medya Dijital Ajans
          ile di¤er flirketlerin büyümesine aktar›yor. Türki-  yümelerinde güçlerini artt›raca¤›m›z flekilde suna-
                                                          l›m ve ülkemizin ticaretine katk› sa¤layal›m istiyo-
          ye’nin güçlü dijital ajans› olma hedefiyle kurulan  ruz. Bu anlamda güçlü bir yat›r›mla kurdu¤umuz
          The Medya, 500 bin TL sermayesi ile performans  The Medya Dijital Ajans ekibi ile tüm marka ve ku-
          pazarlamas›, marka pazarlamas›, arama motoru    rumlara hizmet vermeyi bekliyoruz” diyor.
          optimizasyonu, web analytics ve dönüflüm optimi-   Yasin Global Group bünyesinde Hollanda’da
          zasyonu alanlar›nda 360 derece dijital dan›flmanl›k  Amsterdam’da 2016 y›l›nda kurduklar› kozmetik
          hizmeti sunuyor. Biz de Yasin Global Group Yöne-  flirketiyle tüm Avrupa ülkelerine hizmet vermeye
          tim Kurulu Baflkan› Yasin Çörekci ile ‘The Medya  bafllad›klar›n› aktaran Yasin Çörekci, günümüzde
          Ajans’› konufltuk. Çörekçi, Group bünyesindeki   fiziki ma¤azalar›n deneyim ma¤azalar›na dönüfltü-
          100’e yak›n çal›flan›n fikir birli¤i sonucu ajans›n                    ¤ünü ve yerini dijital ma-
          ad›n›n The Medya oldu¤unu paylafl›yor.                                 ¤azalara b›rakmaya bafl-
             “Deneyimlerimizi sektörün gücünü art›rmak                          lad›¤›n› vurguluyor. Katar
          için kullan›yoruz”: Yasin Global Group, 2020 y›l›na                   ve Dubai’de de benzer ni-
          grup bünyesinde kurdu¤u The Medya ile girdi. Yasin                    telikte bir flirket kurmay›
          Çörekci, “Bünyemizde bulunan Sinoz Kozmetik,                          planlad›klar›n› aktaran
          Radyo Alaturka, Biolog gibi köklü flirketlerin faali-                  Çörekci, flunlar› söylüyor:
          yetlerini e-ticaret ve geleneksel metotlar ile yürü-                  “Sinoz Kozmetik olarak
          tüyoruz. 2005 y›l›ndan bu yana yürüttü¤ümüz dijital                   nihai hedefimiz 10 y›l için-

          58 KobiEfor Mart 2020
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63