Page 58 - KobiEfor_Mart_2020
P. 58
AJANS
Yasin Çörekci
Türkiye’nin yeni dijital ajans›;
THE MEDYA
Yasin Global Group dijital bilgi birikimini Yasin Global Group Yönetim Kurulu
flirketlerin büyümesine ad›yor. The Baflkan› Yasin Çörekci, önümüzdeki iki
Medya dijital pazarlama ajans› Ocak y›l içinde The Medya Ajans’›n sektördeki
2020 itibariyle kuruldu ve flirketlerin lider dijital ajans olmay› hedefledi¤ini
dijital gelece¤ini flekillendirecek. aç›kl›yor. n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
T ürkiye’de e-ticaret alan›nda gerçeklefltirdi¤i pazarlama ve sosyal medya çal›flmalar›m›zda edin-
di¤imiz bilgileri ve tecrübeyi 3. parti flirketlerin bü-
çal›flmalarla yükselen flirket Yasin Global
Group, deneyimlerini The Medya Dijital Ajans
ile di¤er flirketlerin büyümesine aktar›yor. Türki- yümelerinde güçlerini artt›raca¤›m›z flekilde suna-
l›m ve ülkemizin ticaretine katk› sa¤layal›m istiyo-
ye’nin güçlü dijital ajans› olma hedefiyle kurulan ruz. Bu anlamda güçlü bir yat›r›mla kurdu¤umuz
The Medya, 500 bin TL sermayesi ile performans The Medya Dijital Ajans ekibi ile tüm marka ve ku-
pazarlamas›, marka pazarlamas›, arama motoru rumlara hizmet vermeyi bekliyoruz” diyor.
optimizasyonu, web analytics ve dönüflüm optimi- Yasin Global Group bünyesinde Hollanda’da
zasyonu alanlar›nda 360 derece dijital dan›flmanl›k Amsterdam’da 2016 y›l›nda kurduklar› kozmetik
hizmeti sunuyor. Biz de Yasin Global Group Yöne- flirketiyle tüm Avrupa ülkelerine hizmet vermeye
tim Kurulu Baflkan› Yasin Çörekci ile ‘The Medya bafllad›klar›n› aktaran Yasin Çörekci, günümüzde
Ajans’› konufltuk. Çörekçi, Group bünyesindeki fiziki ma¤azalar›n deneyim ma¤azalar›na dönüfltü-
100’e yak›n çal›flan›n fikir birli¤i sonucu ajans›n ¤ünü ve yerini dijital ma-
ad›n›n The Medya oldu¤unu paylafl›yor. ¤azalara b›rakmaya bafl-
“Deneyimlerimizi sektörün gücünü art›rmak lad›¤›n› vurguluyor. Katar
için kullan›yoruz”: Yasin Global Group, 2020 y›l›na ve Dubai’de de benzer ni-
grup bünyesinde kurdu¤u The Medya ile girdi. Yasin telikte bir flirket kurmay›
Çörekci, “Bünyemizde bulunan Sinoz Kozmetik, planlad›klar›n› aktaran
Radyo Alaturka, Biolog gibi köklü flirketlerin faali- Çörekci, flunlar› söylüyor:
yetlerini e-ticaret ve geleneksel metotlar ile yürü- “Sinoz Kozmetik olarak
tüyoruz. 2005 y›l›ndan bu yana yürüttü¤ümüz dijital nihai hedefimiz 10 y›l için-
58 KobiEfor Mart 2020