Page 59 - KobiEfor_Mart_2020
P. 59
de dünyadaki global markalar aras›na girmek. alan güçlü fenomenlerle ku-
Türkiye’den ç›km›fl bir dünya markas› hedefiyle rumlara güçlü dijital pazarla-
ilerliyoruz. Amsterdam’›n merkezinde, Köln ve ma çal›flmalar› sunuyor. Yasin
Stuttgart’ta fiziki deneyim ma¤azalar› açaca¤›z. Çörekci, datas›nda bulunan
The Medya Ajans, grubumuzun en büyük destekçi- influencerlarla markalar›n bi-
si. Tecrübelerimizi di¤er firmalara da aktarmay› linirli¤ini art›ran ajans›n, he-
düflünüyoruz. Tamamen yerli ve milli bir firmay›z, deflemeyi ve stratejilerini,
öz sermayemizle ilerliyoruz.” marka beklentilerini do¤ru
Lider dijital ajans olma hedefi: ABD’de ticaretin analiz ederek gerçeklefltirdi¤ini aktar›yor.
yüzde 30’unun dijital alanda gerçekleflti¤ine ve pa- “Do¤ru firma, do¤ru ürün, do¤ru ünlü olmal›”:
zar›n h›zla büyüdü¤üne Yasin Çörekçi markalar›n ünlü kullan›m›na iliflkin
dikkat çeken Çörekci, ise flu uyar›y› yap›yor: “Do¤ru firma, do¤ru ürün,
Yasin Global Group ve do¤ru ünlü olmal›. Karfl› taraf›n bu ürünü gerçek-
The Medya Ajans ola- ten kulland›¤›n› verebilirseniz geri dönüflüm de o
rak dijital pazarlama kadar baflar›l› oluyor. Marka ile ünlünün hayat›n›n
konusunda iddial› ol- içiçe geçmesi gerekiyor.”
duklar›n› söylüyor. Çö- “Dijitalde güçlü olanlar ayakta kalacak”: Yasin
rekci, sektöre güçlü bir Çörekci, e-ticaret yapmak isteyenlere; belli bir ko-
girifl yapan ve dijital pazarlama alan›nda önemli bir nuya odaklanmalar›n›, sat-
marka olma hedefiyle ilerleyen The Medya’n›n, t›klar› ürünün uzman› ol-
2020 y›l›nda, büyük kurumsal flirketler, bankalar, malar›n›, en iyi fiyat› en iyi
havayolu flirketleri, büyük e-ticaret flirketlerine de kaliteyi hedeflemelerini
hizmet vermeyi hedefledi¤ini paylafl›yor: “The Med- öneriyor: “Geleneksel yön-
ya’n›n 5 kiflilik ekibini 2020 y›l›n›n sonunda 20 kifli- temleri bir tarafa b›rakma-
ye ç›karmay› hedefliyoruz. Biz bugün kurulmad›k. n›n zaman› geldi de geçiyor.
Biz e-ticaretin içinden geliyoruz, zaten bu ifli 15 y›l- Dijitalde güçlü olan firma-
d›r yap›yoruz, bu alandaki bilgi birikimimizi ve de- lar, dijitaldeki teknolojiyi
neyimlerimizi The Medya’ya aktar›yoruz. 8 firmaya yakalayanlar ayakta kala-
hizmet vererek ifle bafllad›k, 2020 y›l› sonunda en cak. Yenilikleri çok iyi takip etmeliler, sosyal med-
az 20 müflteriye hizmet sunmay› hedefliyoruz. The yada sözde de¤il özde müflteriye odaklanmal›lar.”
Medya Ajans olarak iki y›l içinde, sektörde lider di- Çörekci, firmalar›n dijital ajans seçiminde dikkat
jital ajans olmay› hedefliyoruz.” etmeleri gereken noktalara da de¤iniyor: “Samimi-
‹novatif çözüm oda¤›nda dan›flmanl›k: Yasin Çö- yet, dürüstlük ve tecrübe çok önemli, ayn› dili konu-
rekci, “The Medya Ajans, fleffaf diyalog prensibiyle fluyor olmalar› gerekiyor. Biz dijital pazarlamada
müflteri iliflkilerini baflar›l›y›z, müflteri bak›fl aç›s› ve beklentisini çok
güçlü tutuyor. ‹hti- iyi biliyoruz, onlar›n bütçesi kendi bütçemizmifl gibi
yaç analizi, hedefle- davran›yoruz.
me ve do¤ru strateji Ajanslar müflteriyi anlamadan elindeki bütçeyi
gelifltirme çal›flma- harcama derdinde olabiliyor, bence sektörün en
lar›yla optimum büt- büyük problemi bu. Günün sonunda baflar› sat›flt›r.
çe ile maksimum Müflteriden ald›¤›m›z bütçeyle yap›lan ifller, sat›fla
fayda sunuyor. Sek- dönüflmüyorsa baflar›l› de¤ilizdir. Bugün Sinoz Koz-
törde deneyimli ekibinden gücünü alan The Medya, metik’in ayl›k cirolar› dijital pazarlamayla 8-10 mil-
inovasyon ve teknoloji ça¤›n›n gerektirdi¤i marka yon TL’lere ulaflt›. ‹ddial›y›z. Müflterilerimize iyi hiz-
alg› yönetimini hedef kitle ve pazarlama oda¤›nda met verelim ki sürdürebilir olsun. Örne¤in; geçen
yürütüyor. The Medya, lider marka referanslar›na ay hizmet vermeye bafllad›¤›m›z müflterimiz harca-
sahip ekibiyle baflar›l› çal›flmalara imza at›yor. Diji- d›¤› 1 birim paraya karfl›l›k 11 birim geri dönüflüm
tal dünyan›n pazarlama faaliyetlerini uzman kadro- sa¤lad› ve bizi yeni müflterilere de tavsiye etti. ‹fli-
sunun deneyimiyle markalar›n bilinirli¤ini art›rmak mizi severek yap›yo-
için kullan›yor. The Medya, dijital pazarlama alan›n- ruz. Bu yönde heye-
da sektörü analiz ediyor, güncel çal›flmalarla müfl- canla bana gelip dijital
terilerini gelece¤e tafl›yor” diye konufluyor. pazarlama alan›nda
Influencer marketingin yeni nesil reklam ajan- soru soran herkese
s›; The Medya: Rakiplerinden influencer marketing yard›mc› olmaya çal›-
faaliyetleriyle ayr›lan The Medya, datas›nda yer fl›yorum.”
Mart 2020 KobiEfor 59