Page 66 - KobiEfor Ekim 2020
P. 66

AJANS



            İletişimin gücüne inanan ve entegre iletişimi savunan ajans;


                              $UW× äOHWLåLP <|QHWLPL



         Artı İletişim Yönetimi Yönetici Ortağı ve        ihtiyatlı, dürüst, samimi ve
         İletişim Danışmanlığı Şirketleri                 tüm paydaşlarıyla dayanışma yapan
         Derneği-İDA Yönetim Kurulu Başkanı               markaların öne çıkacağını söylüyor.
         Esra Şengülen Ünsür, bu dönemde                    5|SRUWDM  'HQL] <$1,.7$ú


              ürkiye halka ilişkiler sek-                                  zarlama şirketi Thinkneuro’nun
              törünün liderlerinden Artı                                   kurucularından olması: “Artı’nın
         Tİletişim Yönetimi, “İletişi-                                     ortakları, Thinkneuro’nun kuru-
         min gücüne inanıyoruz” diyor.                                     luşuyla birlikte, halkla ilişkiler
         İletişim danışmanlığı alanın-                                     sektörünün temelini araştırma-
         daki uzmanlığını, dijitalin ge-                                   lara dayandırma ihtiyacına de-
         tirdiği yeniliklerle birleştirerek                                ğerli bir katkı sunabilmiş oldu.
         bütünleşik ve özelleştirilmiş                                     Bugün teknolojinin geldiği nok-
         iletişim stratejileri üzerinden                                   tayı kabaca düşündüğümüzde
         çalışan ajans, entegre iletişimi                                  bile, beyin verileriyle elde edilen
         savunuyor.                                                        içgörülere ne kadar ihtiyacımız
            Artı İletişim Yönetimi, 2004                                   olduğunu tahmin edebilirsiniz.
         yılının Haziran ayında kuruldu.                                   Hem sosyal medyanın gelişimi,
         Artı, finanstan otomotive, pe-                                     hem de dijital iletişimde gör-
         rakendeden sağlığa geniş bir                                      selliğin önemi, Thinkneuro’nun
         sektör yelpazesinde faaliyet                                      Artı için değerini her geçen gün
         gösteren 50’den fazla ulusla-                                     daha da artırıyor. Geçtiğimiz yıl
         rarası ve yerli markaya iletişim                                  gerçekleştirdiğimiz Nöroİtibar
         danışmanlığı hizmeti veriyor.                                     araştırması da bunun en güzel
         Artı’nın hizmet yelpazesinde;                                     örneğini oluşturuyor. Nöroİti-
         kurumsal iletişim, lider iletişi-                                 bar araştırması, halkla ilişkile-
                                                        Esra Şengülen Ünsür
         mi, konu ve gündem yönetimi,                                      rin ana hedefi olan itibar tesisi
         kriz iletişimi yönetimi, medya                                    konusunda Artı’ya son derece
         ilişkileri, etkinlik yönetimi gibi hizmet alanlarının   kritik veriler sağlayarak deneyimimizi veriyle des-
         yanı sıra sosyal medyada topluluk yönetimi ve diji-  teklemek şansı sunuyor.”
         tal iletişimin gerektirdiği tasarım yönetimi hizmet-  “İhtiyatlı, dürüst ve tüm paydaşlarıyla dayanış-
         leri de yer alıyor.                              ma yapan markalar öne çıkacak”: Esra Şengülen
            Artı İletişim Yönetimi Yönetici Ortağı ve İletişim   Ünsür, Yeni Normal’de markalara önerdiği iletişim
         Danışmanlığı Şirketleri Derneği-İDA Yönetim Kuru-  stratejisine de değiniyor: “Bireylerin hayatta kal-
         lu Başkanı Esra Şengülen Ünsür, “Pandemi, bizim   ma mücadelesine yöneldiği dönemler, markalar
         sunduğumuz iletişim hizmetlerinde kritik bir kesin-  açısından sınırlı satış anlamına gelebiliyor. İşte
         tiye neden olmadı. Aksine markaların susmadığı, iç   tam burada itibar kılıcı markaların hata yapması-
         iletişim başta olmak üzere paydaş iletişimine bel-  nı bekliyor. Çünkü zor zamanlarda paydaşlarından
         ki de öncekinden daha fazla önem verdiği, üstelik   uzaklaşanlar değil, iletişimini istikrarla sürdüren-
         sağlık nedeniyle yaşanma riski olan kriz iletişimi   ler kazanıyor. Başka bir deyişle iletişim sigortası
         yönetimine ihtiyaç duyulan bir dönem olduğundan   primlerini düzenli ödeme zamanlarındayız. İhtiyat,
         pandeminin ajansımızın sürdürülebilirliğine olum-  belki de Covid-19 sürecinin dünyaya verdiği en bü-
         suz bir etkisi olmadı. Artı olarak ise prensipleri-  yük derslerden biri. Devletlerin, kurumların, mar-
         mizden ödün vermeden, etik değerleri her zaman   kaların ve hatta bireylerin her duruma karşı hazır-
         koruyarak müşterilerimize iyi hizmet vererek yolu-  lıklı olması, tedbiri elden bırakmaması, finansını,
         muza devam etmeyi hedefliyoruz” diyor.            insan kaynağını ve itibarını ihtiyatla planlaması
            “Artı, Thinkneuro’nun kurucularından”: Esra   gerektiğini pek çok acı deneyimle öğrendik. Kimi
         Şengülen Ünsür’e göre; Artı’nın tarihindeki en önem-  uzmanlar, önümüzdeki dönemde bu dersin devam
         li kilometre taşlarından birisi Türkiye’nin ilk nöropa-  edeceğini söylüyor. Her alanda ihtiyatlı olabilmiş

         66 KobiEfor Ekim 2020
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71