Page 46 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 46
D‹J‹TAL BANKACILIK
giriflimcileri desteklemeyi de önceliklerimiz aras›- madan, para üstü beklemeden, adeta kasadan ürün
na yerlefltirdik. Buna göre giriflimlerini büyütmek geçirir gibi telefonlar›n› yan çevirip kare kodu oku-
isteyenler için Code.Yap›Kredi H›zland›rma Progra- tarak güvenle ödeme yapabilecekler.”
m›’n› bafllatt›k. Geçti¤imiz günlerde ilk etab› sona DenizBank müflterisi olsun olmas›n herkese aç›k
eren program kapsam›nda 10 giriflimle Demoday bir platform olarak hizmet sunan fastPay’de, kullan›-
etkinli¤imizi düzenledik.” c›lar tüm bankalara ait kredi kartlar›n› ekleyerek hiç-
bir ek masraf ödemeden istanbulkart ve Kentkart
fastPay ile A101’lerde ödeme dönemi ulafl›m kartlar›na diledikleri yerde ve zamanda kolay-
Teknoloji ve inovasyondaki bilgi birikimiyle sek- ca yükleme yapabiliyor, faturalar›n› ve site aidatlar›n›
töründe çok say›da ilke imza atan DenizBank, Tür- rahatl›kla ödeyebiliyor. Türkiye’nin ilk nakitsiz stad-
kiye çap›nda günde yaklafl›k 3.5 milyon kiflinin ziya- yumunu hayata geçiren, anlaflmal› iflyerleri ve e-tica-
ret etti¤i A101 ile önemli bir iflbirli¤ini hayata geçir- ret ödemelerinde de hayat› kolaylaflt›ran fastPay,
di. Buna göre DenizBank müflterisi olsun olmas›n cepten cebe 7/24 ücretsiz para gönderme ve ATM’den
herkesin faydalanabilece¤i fastPay ile cüzdan tafl›- karts›z para çekebilme özellikleri de sunuyor.
ma derdi olmadan, nakit paraya ihtiyaç duymadan,
sadece cep telefonunu yan çevirip, ekranda ç›kan “KOB‹’lerin dijitalleflme süreçlerinde
QR kodu (Kare Kod) okutarak 6000’i aflk›n A101 ma- yan›nday›z”
¤azas›nda ödeme yapmak mümkün olacak. Söz ko- Türkiye ‹fl Bankas› Genel Müdür Yard›mc›s› fia-
nusu anlaflman›n detaylar›, DenizBank Genel Mü- hismail fiimflek, ‹fl Bankas›
dürlü¤ü’nde, DenizBank Genel Müdürü Hakan Atefl olarak müflterilerin finansal
ve A101 CEO’su Erhan Bostan’›n kat›l›m›yla düzen- ifllemlerinde dijital çözüm or-
lenen toplant›da paylafl›ld›. ta¤› olarak hareket ettiklerini
ve çal›flmalar›n› bu yönde ge-
lifltirdiklerini söyledi. fiimflek,
“Yapay zeka, bulut biliflim ve
mobilite gibi dijital teknoloji-
fiahismail
lerin sundu¤u yeni imkânlar-
fiimflek
dan yararlanarak, hem ve-
rimlili¤in hem de ürün kalitesinin artt›r›lmas› yö-
nündeki çal›flmalar›m›z› sürdürerek, tüm süreçle-
rin uçtan uca dijitalleflmesiyle müflterilerimize
mümkün olan en iyi deneyimi yaflatmay› hedefliyo-
ruz” dedi. ‹fl Bankas›’n›n dijital dönüflüm ürünleri
aras›nda; An›nda Ticari Kredi, Maximum ‹flyerim,
‹flCep Ticari gibi uygulamalar yer al›yor. fiimflek,
TÜRKONFED ile Sanayi ve Teknoloji Bakanl›¤›
koordinasyonunda çal›flan ‹stanbul Kalk›nma Ajan-
Bankac›l›ktaki bilgi birikimi ve deneyimlerini, in- s›’n›n (‹STKA) 2018 Yenilikçi ve Yarat›c› ‹stanbul Ma-
san ihtiyac› ile teknoloji aras›nda buluflma noktas› li Destek Program› kapsam›nda, ‹stanbul Valili¤i ve
oluflturmak üzere kulland›klar›n› belirten Deniz- Tüm Giriflimci ‹fl Mentorlar› Derne¤i’nin (TÜG‹M)
Bank Genel Müdürü Hakan Atefl, flöyle konufltu: ortakl›¤›nda, Bo¤aziçi Üniversitesi ve Endeavor
“Teknolojinin üstel bir h›zla ilerledi¤i bu dönemde Türkiye’nin ifltirakçili¤i ile “KOB‹’ler Gelecekle Bu-
ödevimiz, insan ihtiyac›n› en h›zl› flekilde hangi ka- lufluyor: Dijital Dönüflüm Merkezi (DDM)” projesi-
naldan karfl›layabilece¤imizin matemati¤ini yap- nin önemine iflaret ediyor.
mak. fastPay uygulamam›z› 7 y›l önce bu vizyonla, Sözkonusu çal›flmaya sponsor olduklar›n› kayde-
insanlar›m›z›n h›z, pratiklik ve eriflilebilirlik beklen- den fiimflek, “‹stiklal Caddesi üzerinde, Parmakkap›
tilerini karfl›lamak üzere, tüm banka müflterilerinin
kullan›m›na aç›k olacak flekilde hayata geçirdik. ‹lk
günden bu yana hedefimiz, ülkemizin finansal kap-
say›c›l›k vizyonuna da katk›da bulunacak do¤rultu-
da, bu inovasyonumuzu daha fazla alanda, daha faz-
la insanla buluflturup hayat› kolaylaflt›rmak oldu.
Art›k insanlar›m›z 6 binden fazla A101 ma¤azas›nda
yapacaklar› al›flverifllerinde fastPay ile cüzdan tafl›-
46 KobiEfor Temmuz 2019