Page 46 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 46

D‹J‹TAL BANKACILIK




          giriflimcileri desteklemeyi de önceliklerimiz aras›-  madan, para üstü beklemeden, adeta kasadan ürün
          na yerlefltirdik. Buna göre  giriflimlerini büyütmek  geçirir gibi telefonlar›n› yan çevirip kare kodu oku-
          isteyenler için Code.Yap›Kredi H›zland›rma Progra-  tarak güvenle ödeme yapabilecekler.”
          m›’n› bafllatt›k. Geçti¤imiz günlerde ilk etab› sona  DenizBank müflterisi olsun olmas›n herkese aç›k
          eren program kapsam›nda 10 giriflimle Demoday    bir platform olarak hizmet sunan fastPay’de, kullan›-
          etkinli¤imizi düzenledik.”                      c›lar tüm bankalara ait kredi kartlar›n› ekleyerek hiç-
                                                          bir ek masraf ödemeden istanbulkart ve Kentkart
            fastPay ile A101’lerde ödeme dönemi           ulafl›m kartlar›na diledikleri yerde ve zamanda kolay-
            Teknoloji ve inovasyondaki bilgi birikimiyle sek-  ca yükleme yapabiliyor, faturalar›n› ve site aidatlar›n›
          töründe çok say›da ilke imza atan DenizBank, Tür-  rahatl›kla ödeyebiliyor. Türkiye’nin ilk nakitsiz stad-
          kiye çap›nda günde yaklafl›k 3.5 milyon kiflinin ziya-  yumunu hayata geçiren, anlaflmal› iflyerleri ve e-tica-
          ret etti¤i A101 ile önemli bir iflbirli¤ini hayata geçir-  ret ödemelerinde de hayat› kolaylaflt›ran fastPay,
          di.  Buna göre DenizBank müflterisi olsun olmas›n  cepten cebe 7/24 ücretsiz para gönderme ve ATM’den
          herkesin faydalanabilece¤i fastPay ile cüzdan tafl›-  karts›z para çekebilme özellikleri de sunuyor.
          ma derdi olmadan, nakit paraya ihtiyaç duymadan,
          sadece cep telefonunu yan çevirip, ekranda ç›kan  “KOB‹’lerin dijitalleflme süreçlerinde
          QR kodu (Kare Kod) okutarak 6000’i aflk›n A101 ma-  yan›nday›z”
          ¤azas›nda ödeme yapmak mümkün olacak. Söz ko-     Türkiye ‹fl Bankas› Genel Müdür Yard›mc›s› fia-
          nusu anlaflman›n detaylar›, DenizBank Genel Mü-  hismail fiimflek, ‹fl Bankas›
          dürlü¤ü’nde, DenizBank Genel Müdürü Hakan Atefl  olarak müflterilerin finansal
          ve A101 CEO’su Erhan Bostan’›n kat›l›m›yla düzen-  ifllemlerinde dijital çözüm or-
          lenen toplant›da paylafl›ld›.                    ta¤› olarak hareket ettiklerini
                                                          ve çal›flmalar›n› bu yönde ge-
                                                          lifltirdiklerini söyledi. fiimflek,
                                                          “Yapay zeka, bulut biliflim ve
                                                          mobilite gibi dijital teknoloji-
                                                                                     fiahismail
                                                          lerin sundu¤u yeni imkânlar-
                                                                                     fiimflek
                                                          dan yararlanarak, hem ve-
                                                          rimlili¤in hem de ürün kalitesinin artt›r›lmas› yö-
                                                          nündeki çal›flmalar›m›z› sürdürerek, tüm süreçle-
                                                          rin uçtan uca dijitalleflmesiyle müflterilerimize
                                                          mümkün olan en iyi deneyimi yaflatmay› hedefliyo-
                                                          ruz” dedi. ‹fl Bankas›’n›n dijital dönüflüm ürünleri
                                                          aras›nda; An›nda Ticari Kredi, Maximum ‹flyerim,
                                                          ‹flCep Ticari gibi uygulamalar yer al›yor. fiimflek,
                                                          TÜRKONFED ile Sanayi ve Teknoloji Bakanl›¤›
                                                          koordinasyonunda çal›flan ‹stanbul Kalk›nma Ajan-
            Bankac›l›ktaki bilgi birikimi ve deneyimlerini, in-  s›’n›n (‹STKA) 2018 Yenilikçi ve Yarat›c› ‹stanbul Ma-
          san ihtiyac› ile teknoloji aras›nda buluflma noktas›  li Destek Program› kapsam›nda, ‹stanbul Valili¤i ve
          oluflturmak üzere kulland›klar›n› belirten Deniz-  Tüm Giriflimci ‹fl Mentorlar› Derne¤i’nin (TÜG‹M)
          Bank Genel Müdürü Hakan Atefl, flöyle konufltu:    ortakl›¤›nda,  Bo¤aziçi Üniversitesi ve Endeavor
          “Teknolojinin üstel bir h›zla ilerledi¤i bu dönemde  Türkiye’nin ifltirakçili¤i ile “KOB‹’ler Gelecekle Bu-
          ödevimiz, insan ihtiyac›n› en h›zl› flekilde hangi ka-  lufluyor: Dijital Dönüflüm Merkezi (DDM)” projesi-
          naldan karfl›layabilece¤imizin matemati¤ini yap-  nin önemine iflaret ediyor.
          mak. fastPay uygulamam›z› 7 y›l önce bu vizyonla,  Sözkonusu çal›flmaya sponsor olduklar›n› kayde-
          insanlar›m›z›n h›z, pratiklik ve eriflilebilirlik beklen-  den fiimflek, “‹stiklal Caddesi üzerinde, Parmakkap›
          tilerini karfl›lamak üzere, tüm banka müflterilerinin
          kullan›m›na aç›k olacak flekilde hayata geçirdik. ‹lk
          günden bu yana hedefimiz, ülkemizin finansal kap-
          say›c›l›k vizyonuna da katk›da bulunacak do¤rultu-
          da, bu inovasyonumuzu daha fazla alanda, daha faz-
          la insanla buluflturup hayat› kolaylaflt›rmak oldu.
          Art›k insanlar›m›z 6 binden fazla A101 ma¤azas›nda
          yapacaklar› al›flverifllerinde fastPay ile cüzdan tafl›-


          46 KobiEfor Temmuz 2019
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51