Page 66 - KobiEfor_Ekim_2019
P. 66

HOB‹M faaliyet gösterdi¤i tüm alanlarda Türkiye devi oldu

                   “Dijital dönüflüm çözümleri ile KOB‹’lerin

                                 e-Dönüflümünü hedefledi”


          Sektöre 43 y›ld›r hizmet veren HOB‹M Bilgi ‹fllem
          Hizmetleri, e-Dönüflümün lider kurulufllar›ndan
          biri olmay› hedefliyor. Bu y›l ‘‹fl Ortakl›¤›’ bayi
          yap›lanmas›n› hayata geçirdiklerini aç›klayan
          HOB‹M Bilgi ‹fllem Hizmetleri Genel Müdürü
          Ahmet Tosuno¤lu, “HOB‹M, fiziksel arfliv ve dijital
          dönüflüm çözümlerini tüm sektörlere yaymay› ve
          kurumlar›n e-Dönüflümüne katk› sa¤lamay›
          hedefliyor” diyor.
         B     ilgi teknolojileri alan›nda hizmet vermek amac›yla

               1976’da kurulan HOB‹M, yeni faaliyet alanlar›na yat›r›m-
               lar yaparak bugün fiziksel arfliv, say›sallaflt›rma, veri ka-
          y›t, dijital bas›m ve zarflama, ofset bask›, zarf üretim, belge yö-
          netimi, dijital belge s›k›flt›rma ve güvenli elektronik imza alan-
          lar›nda Türkiye’nin en önemli kurumlar›nda biri haline geldi.
          400’ü aflk›n çal›flan›yla HOB‹M Bilgi ‹fllem Hizmetleri, Türki-
          ye’nin en büyük fiziksel arfliv alan›na, Avrupa ve Ortado¤u’nun
          en büyük bas›m ve zarflama tesislerine sahip. Yerli bir firma
          olarak kurulan HOB‹M, bugün yurtd›fl›nda hizmet veren alan›-
          n›n en önemli kurulufllar›ndan biri olarak faaliyet gösteriyor.
            HOB‹M Bilgi ‹fllem Hizmetleri Genel Müdürü Ahmet To-
          suno¤lu, “HOB‹M olarak orta ve büyük ölçekli firmalara ulafla-
          rak çözümlerimizin daha genifl bir alanda yayg›nlaflmas›n› he-
          defliyoruz. KOB‹’ler ülkemizde yaklafl›k yüzde 99’luk ticaret
          hacmiyle çok büyük bir alanda faaliyet gösteriyor. Dolay›s›yla
          KOB‹’ler için ekonominin belkemi¤i diyebiliriz. HOB‹M’in büyü-
          me hedefinde; orta büyüklükteki firmalar önemli bir yer tut-
          maktad›r. Bu nedenle flirketimizin büyüme çizgisini KOB‹’ler-
          den ba¤›ms›z düflünemeyiz” diyor.
            Kamu ve özel sektörün ihtiyaçlar›na yönelik çözümler üreten
          HOB‹M; bankac›l›k ve sermaye piyasalar›, e¤lence ve medya,
          enerji ve madencilik, sigortac›l›k ve bireysel emeklilik, pera-
          kende, telekomünikasyon, turizm ve seyahat, teknoloji, sa¤l›k,
          lojistik ve tafl›ma, e¤itim, ilaç ve otomotiv gibi çok farkl› sektör-
          lere hizmet veriyor. Tosuno¤lu, “HOB‹M olarak faaliyet göster-
          di¤imiz hizmet kalemlerinin çoklu¤u ve s›n›rs›z müflteri mem-
          nuniyeti anlay›fl›m›z; flirketimizin çok genifl bir yelpazede farkl›
          sektörlere hizmet vermesini sa¤lad›¤› gibi yüksek say›da müfl-
          teriye de ulaflmam›z› sa¤lam›flt›r” diye konufluyor.

            HOB‹M, e-dönüflümde kurumlar›
            bir ad›m öne geçirecek
            Bilgi ve iletiflim teknolojilerinde meydana gelen yenilikler,
          sosyal hayat› etkiledi¤i gibi ifl hayat›n› da etkiliyor. ‹fl hayat›nda-
          ki bu de¤iflim mobil teknolojiden siber güvenli¤e, büyük veri yö-

          66 KobiEfor Ekim 2019
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71