Page 62 - KobiEfor_Ekim_2011
P. 62

AJANS




























                      Markalar›n aflk mektubu yazar›; Alaaddin Adworks;

              ‹letiflimde ‘Alaaddin’in



                             Sihirli Lambas›






                  Ürünün kendisinde olan sihiri sakland›¤› yerden bulup ç›kartan ajans
                 Alaaddin Adworks, ürünün a¤z›ndan tüketiciye aflk mektuplar› yaz›yor,
           tüketicinin kalbini fethediyor. Çöpçatan ajans Alaaddin, böylece aflkla ba¤lan›lan
                                       markalar yaratmay› hedefliyor.


                                       l     Röportaj: Deniz YANIKTAfi     l

         A       laaddin Adworks “tam hizmet reklam ajan-  man›n gereklerine ve altyap›s›na sahip olan Alaad-
                                                          din Adworks, reklamverenlerine strateji, yarat›m,
                 s›” olarak, 2004 y›l›nda üç temel de¤er üze-
                                                          grafik uygulama, müflteri iliflkileri, medya planlama-
                 rine kurulmufl; Yarat›c›l›k, tutku ve mesle¤i-
                                                          medya sat›nalma, dijital medya ve halkla iliflkiler
                 ne sayg›. “Tam Hizmet Reklam Ajans›” ol-
                                                          hizmetlerini birarada veriyor.
                                                            Ürünle aflk iliflkisi
                                                            Alaaddin Adworks Kurucu Orta¤› ve Yarat›c› Yö-
                                                          netmeni ‹smail Bölükbafl›, ajans›n mottosunu; “Si-
                                                          hir ürünün kendisindedir. Biz sadece onu sakland›-
                                                          ¤› yerden bulup ç›kart›r›z” sözleriyle ifade ediyor.
                                                          Önce ürüne kendilerinin inanmalar› gerekti¤ini vur-
                                                          gulayan Bölükbafl›’n›n söyledikleri çarp›c›: “Ürünü
                                                          önce biz sevmeliyiz, bazen o kadar içsellefltiririz ki
                                                          ona sar›larak uyudu¤umuz olur. Reklamda fark ya-
                                                          ratan, öne ç›kan, tüketicinin kalbini fetheder. Biz
                                                          çöpçatan gibiyiz. Tüketiciyi ürüne afl›k edip, aradan
                                                          çekiliyoruz. Ürünün a¤z›ndan tüketiciye aflk mek-
                                                          tuplar› gönderiyoruz, ‘Gel beni sev’ diyoruz. Reklam
                                                 ‹smail
                                              Bölükbafl›   asl›nda aflk mektubudur. Reklam›n as›l amac› sat›fl-
                                                          t›r. Sat›fl yapt›ram›yorsan›z hiçbir fleysinizdir. Marka-

          62 KobiEfor Ekim 2011
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67