Page 48 - KobiEfor Mart 2025
P. 48

RÖPORTAJ



                    Profesyonel otonom temizlik robot grubu KİRA geliyor

                  Temizlikte hijyen ve h z n adresi:








             Kärcher Türkiye Genel Müdürü Gökhan Gökmen ile Kärcher Türkiye’yi ve gelecek hedeflerini
           konuştuk. Kärcher’in yenilikçi temizlik çözümlerinin, Türk tüketicisinin hijyen ve hız beklentilerini
            karşılayarak günlük hayatın vazgeçilmez bir parçası haline geldiğini belirten Gökhan Gökmen,
                2024’te özellikle buharlı temizleyicilerle %200’den fazla büyümeyle çarpıcı bir büyüme
                yakaladıklarını, cam temizleme makinelerinde de %100’ün üzerinde büyüdüklerini ve
              inovatif ürünleriyle pazarı dönüştürmeye devam edeceklerini anlatıyor: “2025’te de büyüme
              trendimizi sürdürmeyi hedefliyoruz. 2025’te lansmanını yapacağımız inovatif ürün ailemiz,
                             profesyonel otonom temizlik robot grubumuz olan KİRA.”



































                                                                                               Gökhan
                                                                                               Gökmen


          KobiEfor: Kärcher’in global yapılanması ve Türkiye’deki  örtüşen yeni ürün gamı, pazardaki güçlü dağıtım stratejisi,
          mevcut varlığı hakkında bilgi verir misiniz?   marka yatırımları sayesinde büyük bir başarı elde etti. Tür-
          Gökhan Gökmen: Kärcher’in yapılanmasında, Almanya’da  kiye’de 2022 yılına kıyasla Euro bazında %140’ın üzerinde bir
          bulunan güçlü merkez yapısıyla koordineli ve etkin bölgesel  büyüme kaydeden şirketimiz, hem ev tipi ürünlerde hem de
          yapılar bulunuyor. Türkiye’nin de aralarında olduğu Güney Av-  profesyonel kanalda etkileyici bir performans sergiledi. 2024
          rupa bölgesi; İspanya, İtalya, Portekiz, Malta ve Yunanistan ül-  yılında ev tipi ürün grubunda bir önceki yıla kıyasla Euro ba-
          kelerinden oluşuyor. Kärcher Türkiye de 2024 yıl kapanışı ile  zında %75’e varan bir büyüme elde edildi.
          birlikte bölgesindeki güçlü diğer ülkeleri ardında bırakarak  2024 yılı, özellikle buharlı temizleme kategorisindeki
          Güney Avrupa bölgesi lideri konumuna yükseldi.    çarpıcı büyümeyle öne çıktı. Buharlı temizleyicilerimiz
            Kärcher Türkiye, Türk tüketicisinin Pandemi sonrası deği-  %200’den fazla bir büyüme oranına ulaşırken, %100’ün
          şen hijyen beklentilerini doğru analiz ederek, bu beklentilerle  üzerinde büyüme gösteren cam temizleme makinelerimiz
          48 KobiEfor Mart 2025
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53