Page 46 - KobiEfor Mart 2025
P. 46

PR & REKLAM AJANSLARINDAN



                                          Med Partners, PRİDA’dan 2 ödülle döndü
           Go Green
           Türkiye’nin iletişim             İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği
                                          tarafından düzenlenen, aynı zamanda PR ve
           ajansı Motto oldu              iletişim dünyasının prestijli organizasyonların-
                                          dan biri olan PRİDA İletişim Ödülleri’nde Med
              Sürdürülebilir yaşam ve çevre
                                          Partners, ‘PRİDA Sürdürülebilir Kurumsal İş
                          için sıfır emis-
                                          Birliği’ ödülü, Türk Henkel ile uzun yıllardır
                          yon hedefiyle,
                                          gerçekleştirdiği başarılı kurumsal iletişim ça-
                          Türkiye’de
                                          lışmalarıyla;  Med Partners Ajans Başkan Yar-
                          otomotiv sek-
                                          dımcısı ve Medya İlişkileri Yöneticisi Müge
                          törünün elek-
                                          Akay da ‘Sektöre Gönül Veren Usta’ ödülünü
                          trikli araç ve
                                          aldı.  Müge Akay ve Med Partners Ajans Baş-
           şarj teknolojileriyle dönüşümünü
                                          kanı Binnur Akay, bu ödüllere  layık görülme-
           amaçlayarak yola çıkan Go Green
                                          nin doğru işbirliklerinin ne kadar kıymetli  Müge Akay  Binnur Akay
           Türkiye Fuarı, halkla ilişkiler çalış-
                                          olduğunu bir kez daha gösterdiğini söylediler.
           maları   ve
           stratejik ileti-
           şim ortaklığı                  omg! iletişim’e üst             ECOVACS ve Hussa
           için Motto İle-                düzey atama                     GoodWorks ile anlaştı
           tişim Danışmanlığı'nı tercih etti.
                                             Ulusal ve uluslararası birçok mar-
                                                         kaya  2012’den
                                                         beri yeni nesil ile-
                                                         tişim hizmetleri
                                          sunan omg! iletişim’in Marka ve
                                          Medya İlişkileri Direktörü İzel Bos-   Üst düzey akıllı ev aletleri sektörü-
                                          tancı oldu. Bostancı, şirkette marka  nün öncü markalarından ECOVACS ve
                                          ve medya ilişkileri yöneticisiydi. Tür-  Hussa yeni
                                          kiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD)  dönem iletişi-
                                          Üyesi  ve PR sektöründe marka stra-  mini, sosyal
                                          tejileri ve medya ilişkilerinde uzman-  medya faa-
                                          laşan Bostancı, omg! iletişim   liyetlerini ve
                                          bünyesindeki                    tüm kreatif çalışmalarını GoodWorks
                         Filiz Burhan
                                          PR süreçlerine                  ile sürdürecek. GoodWorks, ECOVACS
                                          liderlik edecek                 ve Hussa’ya stratejik iletişim danış-
                             bli
                          P
           Filiz Burhan Publicis          ve  kurumun                     manlığı, kurumsal iletişim, medya
                                 i
           Groupe Türkiye’de              büyüme odaklı                   ilişkileri, itibar yönetimi, lider iletişimi,
                                          iletişim  ve                    kriz iletişimi, çizgi altı ve çizgi üstü
             Finans,  eğitim,  teknoloji,
                                          marka iletişim                  olmak üzere tüm kreatif süreçler ve
           medya, biyoteknoloji, iklimlen-
                                          stratejilerine                  sosyal medya alanlarında holistik ile-
           dirme sektörü, kültür sanat ileti-               İzel Bostancı
                                          yön verecek.                    tişim hizmeti verecek.
           şimi, kurumsal sosyal sorumluluk
           projeleri ve itibar yönetimi ala-
           nında 20 yıldan fazla deneyime  Brandworks 10. yılını kutladı
           sahip olan Filiz Burhan, Publicis   Kurulduğu günden bu yana stra-  tiğimiz yol ve ulaştığımız başarılar 10
           Groupe Türkiye’nin PR lideri ve  tejik iletişim yaklaşımıyla ulusal ve  yıl önce kurduğum hayalin bir izdü-
           Grubun Stratejik İletişim Danış-  uluslararası markaların yanında yer  şümü” diye konuştu.
           manlığı ajansı MSL Türkiye’nin  alarak onların başarılarına katkı sağ-
           Ajans Başkanı olarak görevine  layan Brandworks İletişim Danış-
           başladı. Kariyer planını medya ve  manlığı 10. yılını kutladı. Gecede,
           iletişim üzerine kuran Burhan,  Brandworks’ün 10 yıllık başarı yolcu-
           global PR ajanslarında Medya   luğunu anlatan özel video gösterim-
           Grup Direktörü olarak farklı sek-  leriyle, ajansın sektöre kattığı
           törlerden markalara medya ilişki-  değerler ve hayata geçirdiği projeler
           leri hizmeti verdi.            konuklarla paylaşıldı. Brandworks
                                          Ajans Başkanı Güneş Özkan, “Kat et-
          46 KobiEfor Mart 2025
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51