Page 58 - KobiEfor Kasım 2025
P. 58

PR & REKLAM AJANSLARINDAN




           Address Istanbul’un iletişim çalışmaları Pura Vida İletişim’e emanet

                                             Lüks konak-  alıyor.  Pura Vida İletişim, Address Istanbul’a stratejik ile-
                                          lama deneyimini  tişim danışmanlığı, medya ilişkileri, influencer yönetimi,
                                          şehir yaşamının  içerik üretimi, etkinlik yönetimi ve kriz iletişimi alanlarında
                                          enerjisiyle bu-  hizmet sunacak. Pura Vida İletişim, 5 yıldızlı zincir otel Add-
           luşturan Address Istanbul, iletişim çalışmalarını Pura Vida  ress Istanbul’un global kimliğiyle
           İletişim’e emanet etti. Emaar Türkiye tarafından hayata ge-  uyumlu bir iletişim dili oluşturarak
           çirilen ve Emaar Hospitality Group’un uluslararası lüks otel  markanın Türkiye’deki konumunu
           zinciri Address Hotels + Resorts’un Türkiye’deki ilk yatırımı  güçlendirmeyi ve otelin yerel pazar-
           olan Address Istanbul, İstanbul’un Anadolu yakasında,  daki görünürlüğünü artırmayı he-
           şehrin en prestijli lokasyonlarından Emaar Square’de yer  defliyor.



          DeFacto’nun iletişim çalışmalarını Excel İletişim yürütecek
                                    Global moda markası De-  daki tüketiciyle buluşturmak amacıyla yola çıkan DeFacto,
                                Facto’nun medya iletişimi, konu  bugün 100 ülkede 500’den fazla mağaza ve 12 binin üzerinde
                                ve gündem yönetimi gibi tüm  çalışanla global bir perakende zinciri. Her yaştan tüketicinin ih-
                                iletişim faaliyetleri; hizmet ver-  tiyacına yönelik
                                diği sektör, marka ve kurum-  markaları, tek-
          lara özel somut çözümleri, yenilikçi fikirler ve ölçülebilir  nolojik altyapısı
          sonuçlarla sunan Excel İletişim ve Algı Yönetimi tarafından yü-  ve sürdürülebilir
          rütülecek. 2004’te Türk modasına taze bir bakış açısı getirmek  iş modellerini odağına alan yapılanmasıyla “Ulaşılabilir Moda’’
          ve yepyeni, kaliteli ve özgün tasarımları dünyanın dört bir yanın-  anlayışına global çapta cevap veriyor.



           Stratejiden Hikayeye: Voga Medya ile yeni nesil marka danışmanlığı
             “Gayrimenkulde Moda” sloganıyla lüks  kreatif içerik üretimi, web tasarımı, yazılım
           konut ve villa segmentinde profesyonel hiz-  geliştirme ve prodüksiyon gibi birçok alanda
           metler sunan Voga Gayrimenkul, yeni giri-  bütünleşik marka danışmanlığı sunacağını
           şimi Voga Medya ile tanıtım ve iletişim  söyledi: “Her markanın özgün bir hikayesi
           dünyasında yeni bir döne-                          olmalı. Doğru tanı-
           min kapılarını aralıyor.                           tım, özgün içerik ve
           Marka yönetimi üzerine                             markalaşma günü-
           birçok profesyonel eğitim                          müzde  şirketlere
           alan ve marka yönetimi ve pazarlama ala-  önemli rekabet avantajı sunuyor. Voga Med-
           nında yüksek lisans eğitimine devam eden  ya'yı sosyal medya, dijital pazarlama ve ya-
           Voga Gayrimenkul Kurucusu ve Voga Medya  zılım alanında 10 yılı aşkın deneyimleri olan
           Kurucu Ortağı Nergis Erişir, Voga Medya’nın  Kerem Halat ve Aytaç Akmaz ile güç birliğine  Nergis Erişir
           kişi ve kurumlara; dijital marka stratejisi,  giderek kurduk.”


         MR.DIY, iletişim çalışmaları için desiBel Ajans ile anlaştı
                                           Dünya çapındaki  stratejik iletişim danışmanlığı, lider iletişimi, itibar yönetimi,
                                        en büyük ev ve   medya ilişkileri ve kriz iletişimi alanlarında hizmet verecek.
                                        yaşam perakende-  desiBel Ajans’ın hizmet verdiği markalar arasında; Ak Ya-
                                       cilerinden biri olan  tırım, Atasay, Aydem Enerji, B/S/H, Garanti BBVA, Huawei,
         MR.DIY, iletişim çalışmaları için desiBel Ajans ile anlaştı.  İhracatı Geliştirme
         2005’te Malezya’da kurulan ve 14 ülkede 5 binden fazla ma-  A.Ş. (İGE), LC Wai-
         ğazası bulunan MR.DIY, kırtasiye, ev gereçleri, hırdavat, he-  kiki,  Memorial,
         diyelik eşya ve oyuncak gibi kategorilerde geniş bir ürün  Mondelēz Interna-
         yelpazesi sunuyor. Türkiye’deki ilk mağazasını 2021’de açan  tional Türkiye, Nurol GYO, Pluxee Türkiye, Riot Games, Sa-
         MR.DIY, 54 ilde 176 mağazasında 18 binden fazla ürün çe-  nofi, Sigortam.net, Teknosa, Thermomix, Togg, Turkcell,
         şidini müşterileriyle buluşturuyor. desiBel Ajans, markaya  Vakıf Katılım ve Zurich Sigorta yer alıyor.
          58 KobiEfor Kas m 2025
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63