Page 70 - KobiEfor Eylül 2021
P. 70

)5$1&+à6à1*



























            UFRAD Franchising Derneği Genel Başkanı Doç.Dr. Mustafa Aydın:

                    ´0DUNDODåPD\D JLGHQ HQ K×]O×  NDUO× YH

                                LVWLNUDUO× \RO  )UDQFKLVLQJµ




           UFRAD Franchising Derneği Genel                 mekanizmalarını kullanmaları
           Başkanı Doç.Dr. Mustafa Aydın,                  gerektiğini söylüyor. Aydın, yapılan
           “Marka değilseniz, yoksunuz” diyor.             araştırmaların markalaşmaya giden en
           Aydın, markaların dijital pazarlama             hızlı, karlı, sistematik ve istikrarlı yolun,
           stratejilerini, e-ticaret uygulamalarını,       ‘Franchising Sistemi’ ile olduğunu
           kişiselleştirilmiş reklamcılık                  ortaya koyduğunu da anlatıyor.


                FRAD Franchising Derneği Genel Başkanı        “Marka değilseniz, yoksunuz”
                Doç.Dr. Mustafa Aydın, 2020 Mart ayı itibariyle   Doç. Dr. Mustafa Aydın, şunları ifade ediyor: “Bu-
          Utüm dünyayı etkisi altına alan Pandemi süre-    günün dünyasında şayet marka değilseniz yoksunuz
           cinin, yaşam koşullarımızın, tüketim trendlerimizin,   ve yarından sonra var olmanız mümkün değil. Mar-
           temel ihtiyaçlarımızın ve dolayısıyla franchising sis-  kalarımız artık sadece hizmet ihracatında önemli
           teminin de değişmesine neden                                    bir oyuncu değil, Türk ekonomisi-
           olduğunu söylüyor.                                              nin kalkınması ve ülkemizin yurt-
             Doç. Dr. Mustafa Aydın, “Salgın                               dışında tanınması için de önemli
           öncesinde sadece en iyi kalite ve                               bir araç. Yıllardır söylediğim gibi;
           hizmetle yatırımcıları yakalayabi-                              ne konuda iş yapılırsa yapılsın, bir
           len markalarımız artık hız, kalite                              firmanın, yaptığı işin ismi, marka-
           ve erişebilirlik kanallarını da en                              sı, her şeyin üzerinde bir değerdir
           iyi düzeyde tutmak zorunda” diyor.                              ve bu değer öyle bir değer haline
           Home-office ile birlikte online eği-                             gelir ki; marka, kişilerin üstün-
           timler, zoom toplantıları, ve webi-                             de bir kimlik kazanarak topluma
           narların ne kadar öne çıktığını hep                             mal olur.”
           birlikte gözlemlemiş olduğumuzu                                    “Markalaşma kaçınılmaz hede-
           belirten Doç.Dr. Mustafa Aydın,                                 fimiz olmalıdır”:  Markalaşmanın
           “Dijital ortam artık hayatımızın                                büyümeyi de zorunlu hale getirdiği-
           bir parçası oldu. Markalar, dijital                             ne dikkat çeken Aydın, yapılan araş-
           pazarlama stratejilerini, e-ticaret                             tırmaların, markalaşmaya giden en
           uygulamalarını, kişiselleştirilmiş                              hızlı, karlı, sistematik ve  istikrarlı
           reklamcılık mekanizmalarını kul-  Mustafa                       yolun, ‘Franchising Sistemi’ ile
           lanmalılar” önerisini dile getiriyor.     Aydın                 olduğunu ortaya  koyduğunu an-

           70 KobiEfor (\OÖO
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75