Page 125 - KobiEfor Kasım 2021
P. 125
6à*257$
1HRYD .DW×O×P 6LJRUWD .2%ä·OHUOH E\\HFHN
Neova Katılım Sigorta İK, Strateji, BT büyümeyi hedeflediklerini belirterek,
ve Hazineden Sorumlu Genel Müdür “Stratejik planımıza göre büyümeyi
Yardımcısı Murat Gündüz, kasko ve arzu ettiğimiz en önemli müşteri
oto dışı branşta sektörün üstünde segmentimiz KOBİ’lerdir” dedi.
ürk sigorta sektörünün aktif 50.72 pazar payıyla ilk sırada yer
büyüklüğünün 2020 yılında aldıklarını vurgulayan Gündüz,
T300 milyar TL sınırını aştığını “Türkiye Sigorta Birliği’nin (TSB)
belirten Neova Katılım Sigorta İK, son açıkladığı verilere göre 2021
Strateji, BT ve Hazineden Sorumlu ilk 8 aylık dönemde hayat dışı
Genel Müdür Yardımcısı Murat Gün- sektöründe yüzde 3.1 pazar payı
düz, 2020 yılının sonunda hayat dışı sektörünün toplam ve 1.5 milyar TL üretim ile 9. sırada yer alıyoruz. Ha-
prim üretiminin 65 milyar TL olarak gerçekleştiğini yata geçirdiğimiz yeni 5 yıllık stratejimiz ile pazar
söyledi. Gündüz, “Bu yılın Ağustos ayında açıklanan son payımızı artırarak ilk 10’da kalıcı olmayı ve üst sıra-
verilere göre hayat dışı sektörünün prim üretimi 50 mil- lara çıkmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.
yar TL’dir. 2020 Ağustos ayına bakıldığında bu yıl yüzde Sürdürülebilirlik konusuna da değinen Gündüz,
22 oranında prim üretimi artışı olduğu görülüyor” dedi. Neova Katılım Sigorta olarak 5-6 yıldır matbu poliçe
basmadıklarını böylelikle milyonlarca lirayı bulan
KOBİ’lere özel ürünler kâğıt israfını önlediklerini, HES, GES ve RES gibi ye-
Neova Katılım Sigorta olarak dengeli bir portföy nilenebilir projeleri de önemsediklerini ve öncelik-
yönetimi için kasko ve oto dışı branşta sektörün üs- lendirdiklerini dile getirdi.
tünde büyümeyi hedeflediklerini aktaran Gündüz,
“Yeni ürünlerimizin başında sağlık alanında müşte- ‘Neova Acente’ ile 7/24 kesintisiz hizmet
rilerimizin tercih edeceği rekabetçi ürünler yer ala- Dijital dönüşüme önem veren bir marka oldukla-
cak. Ayrıca stratejik planımıza göre büyümeyi arzu rına da değinen Gündüz, acentelerin iş süreçlerini
ettiğimiz en önemli müşteri segmentimiz KOBİ’ler- hızlandıracak, iş akışlarına destek olacak ve dilediği
dir. Bu amaçla KOBİ’lerimizin ihtiyacına yönelik çö- yerden dilediği zamanda ihtiyaç duydukları hizmet-
zümleri de artıracağız. KOBİ’lerimiz ve çalışanları lere ulaşabilecekleri ‘Neova Acente’ adlı yeni uy-
için sağlık sigortası alanında da yeni ürünler çıkar- gulamalarını yakın zamanda hizmete sunduklarını
mayı hedefliyoruz” diye konuştu. ifade etti. Gündüz, bu uygulamayla Neova Katılım
Bir önceki yıla göre çalışan sayısını yüzde 12 ar- Sigorta’nın Türkiye geneline yayılmış acentelerinin
tıran Neova ayrıca üniversite öğrencileri için de Ne- birçok kolaylıktan 7/24 faydalanabildiklerini kaydetti.
ova Kampüs projesini başlattı. Gündüz, bu proje ile Gündüz sözlerini şöyle noktaladı: “Yaygın acente ve
üniversite öğrencilerinin hem genel müdürlük hem servis ağımız müşterilere ulaşma ve hasar anında müş-
de bölge müdürlüklerinde yarı zamanlı çalışma terilerimizin mağduriyetini gidermek için çok önemli
imkânı bulabileceklerini ifade etti. noktalar. Ulaşılabilirlik ve müşteri deneyimi konuları
Türkiye’de katılım sigortacılığı sektöründe yüzde bizim sürekli üzerine çalıştığımız konular arasında yer
alıyor. Tüm projelerimizde
müşteriyi merkeze alıyoruz.
Bu da müşteri odaklı ürün
ve hizmetleri ortaya çıkarı-
yor. Müşteriler çoğu zaman
hangi sigorta şirketinden
poliçe aldığını hasar anın-
da fark ediyor. Hasar anında
sunduğunuz hizmet müşte-
rinin markaya bakış açısını
belirliyor. Bizim de en önem
verdiğimiz konu hasar anın-
da müşterinin yanında olup
kara gün dostu olmaktır.”
.DVÜP KobiEfor