Page 125 - KobiEfor Kasım 2021
P. 125

6à*257$



             1HRYD .DW×O×P 6LJRUWD  .2%ä·OHUOH E\\HFHN



           Neova Katılım Sigorta İK, Strateji, BT          büyümeyi hedeflediklerini belirterek,
           ve Hazineden Sorumlu Genel Müdür                “Stratejik planımıza göre büyümeyi
           Yardımcısı Murat Gündüz, kasko ve               arzu ettiğimiz en önemli müşteri
           oto dışı branşta sektörün üstünde               segmentimiz KOBİ’lerdir” dedi.

                ürk sigorta sektörünün aktif                                50.72 pazar payıyla ilk sırada yer
                büyüklüğünün 2020 yılında                                   aldıklarını vurgulayan Gündüz,
           T300 milyar TL sınırını aştığını                                 “Türkiye Sigorta Birliği’nin (TSB)
           belirten Neova Katılım Sigorta İK,                               son açıkladığı verilere göre 2021
           Strateji, BT ve Hazineden Sorumlu                                ilk 8 aylık dönemde hayat dışı
           Genel Müdür Yardımcısı Murat Gün-                                sektöründe yüzde 3.1 pazar payı
           düz, 2020 yılının sonunda hayat dışı sektörünün toplam   ve 1.5 milyar TL üretim ile 9. sırada yer alıyoruz. Ha-
           prim üretiminin 65 milyar TL olarak gerçekleştiğini   yata geçirdiğimiz yeni 5 yıllık stratejimiz ile pazar
           söyledi. Gündüz, “Bu yılın Ağustos ayında açıklanan son   payımızı artırarak ilk 10’da kalıcı olmayı ve üst sıra-
           verilere göre hayat dışı sektörünün prim üretimi 50 mil-  lara çıkmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.
           yar TL’dir. 2020 Ağustos ayına bakıldığında bu yıl yüzde   Sürdürülebilirlik konusuna da değinen Gündüz,
           22 oranında prim üretimi artışı olduğu görülüyor” dedi.   Neova Katılım Sigorta olarak 5-6 yıldır matbu poliçe
                                                           basmadıklarını böylelikle milyonlarca lirayı bulan
             KOBİ’lere özel ürünler                        kâğıt israfını önlediklerini, HES, GES ve RES gibi ye-
             Neova Katılım Sigorta olarak dengeli bir portföy   nilenebilir projeleri de önemsediklerini ve öncelik-
           yönetimi için kasko ve oto dışı branşta sektörün üs-  lendirdiklerini dile getirdi.
           tünde büyümeyi hedeflediklerini aktaran Gündüz,
           “Yeni ürünlerimizin başında sağlık alanında müşte-  ‘Neova Acente’ ile 7/24 kesintisiz hizmet
           rilerimizin tercih edeceği rekabetçi ürünler yer ala-  Dijital dönüşüme önem veren bir marka oldukla-
           cak. Ayrıca stratejik planımıza göre büyümeyi arzu   rına da değinen Gündüz, acentelerin iş süreçlerini
           ettiğimiz en önemli müşteri segmentimiz KOBİ’ler-  hızlandıracak, iş akışlarına destek olacak ve dilediği
           dir. Bu amaçla KOBİ’lerimizin ihtiyacına yönelik çö-  yerden dilediği zamanda ihtiyaç duydukları hizmet-
           zümleri de artıracağız. KOBİ’lerimiz ve çalışanları   lere ulaşabilecekleri ‘Neova Acente’ adlı yeni uy-
           için sağlık sigortası alanında da yeni ürünler çıkar-  gulamalarını yakın zamanda hizmete sunduklarını
           mayı hedefliyoruz” diye konuştu.                 ifade etti. Gündüz, bu uygulamayla Neova Katılım
             Bir önceki yıla göre çalışan sayısını yüzde 12 ar-  Sigorta’nın Türkiye geneline yayılmış acentelerinin
           tıran Neova ayrıca üniversite öğrencileri için de Ne-  birçok kolaylıktan 7/24 faydalanabildiklerini kaydetti.
           ova Kampüs projesini başlattı. Gündüz, bu proje ile   Gündüz sözlerini şöyle noktaladı: “Yaygın acente ve
           üniversite öğrencilerinin hem genel müdürlük hem   servis ağımız müşterilere ulaşma ve hasar anında müş-
           de bölge müdürlüklerinde yarı zamanlı çalışma   terilerimizin mağduriyetini gidermek için çok önemli
           imkânı bulabileceklerini ifade etti.            noktalar. Ulaşılabilirlik ve müşteri deneyimi konuları
             Türkiye’de katılım sigortacılığı sektöründe yüzde   bizim sürekli üzerine çalıştığımız konular arasında yer
                                                                                 alıyor. Tüm projelerimizde
                                                                                 müşteriyi merkeze alıyoruz.
                                                                                 Bu da müşteri odaklı ürün
                                                                                 ve hizmetleri ortaya çıkarı-
                                                                                 yor. Müşteriler çoğu zaman
                                                                                 hangi sigorta şirketinden
                                                                                 poliçe aldığını hasar anın-
                                                                                 da fark ediyor. Hasar anında
                                                                                 sunduğunuz hizmet müşte-
                                                                                 rinin markaya bakış açısını
                                                                                 belirliyor. Bizim de en önem
                                                                                 verdiğimiz konu hasar anın-
                                                                                 da müşterinin yanında olup
                                                                                 kara gün dostu olmaktır.”


                                                                                      .DVÜP      KobiEfor
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130