Page 106 - KobiEfor Kasım 2021
P. 106
ãXEH 6D\×V×Q× $UW×UDQ 65 '|QHU
·GH *LULåLPFLOHUL 'HVWHNOL\RU
SR Döner Franchise Müdürü Selçuk yüzde 50 olarak belirledik. 2022’de
Yılmaz, “2021’de yüzde 40 büyüyen girişimcileri destekleyen yepyeni bir
markamızın, 2022’de büyüme hedefini projeye imza atıyoruz” dedi.
R Döner, 35’i Ankara’da ol- lokasyonlarda kriterlere uygun dük-
mak üzere toplam 40 şube ile kanların kiralamasını veya satın al-
Shizmet veren bir fast food zin- masını yapan, SR Döner’in girişimci
ciri. Her geçen gün franchise ağına beklentilerini karşılayacak özellik-
yeni yatırımcılar katarak büyüyen lere sahip 22 kişiye, hiçbir katılım
SR Döner; genel merkez, üretim bedeli almadan ve bayinin konsept
tesisi ve bayilerle birlikte yaklaşık yatırımının yüzde 75’lik kısmını kar-
500 kişiye istihdam sağlıyor. şılayarak Türkiye’de yapılmamış bir
SR Döner Franchise Müdürü ilke imza atarak SR Döner ailesine
Selçuk Yılmaz, “2013’te dönerin katılmalarını sağlayacak. Tabii en
başkenti Ankara’dan yola çıkarak büyük gayemiz, SR markasını önce
SR Döner’i önce bir Ankara mar- ulusal ardından global bir fast food
kası ardından ulusal bir marka zinciri yaparak Türkiye’den çıkmış
yapmayı hedefledik ve bu amaçla bir markayı dünyanın farklı ülkele-
büyümeye devam ediyoruz. Ala- rinde insanlara tanıtmak.”
nında uzman yönetim kadromuzla, Selçuk Franchise koşulları: Selçuk
Ar-Ge ve Ür-Ge çalışmalarımızla, Yılmaz Yılmaz, SR Döner’in franchise ko-
İç Anadolu’nun en büyük tavuk şulları hakkında şu bilgileri verdi:
işleme tesisi olan kendi üretim yerimizde hazırladı- “Franchise adaylarımızdan beklentilerimiz; öncelikli
ğımız ürünlerimizle sektörde birçok ilke imza atan olarak girişimci bir ruhla daima başarma tutkusuna
bir marka olduk. Avrupa standartlarında üretimin sahip olmaları, ekip yönetme becerisi, yüksek enerji
yapıldığı tesisimizde tavuk ve kırmızı et işlenmesinin ile iş yapma arzusudur, kurumsallığımıza uygun ticari
yanı sıra özel marinasyonlar, ev yapımı soslarımızın bir geçmişe veya profesyonel iş sahasında başarılı bir
üretimi gibi tüm uygulamalar bizim kontrolümüzde kariyer ve belli bir bilgi birikimine sahip olması da ge-
yürütülmektedir” açıklamasını yaptı. rekmektedir. Franchise adaylarımızın 1 ay tam zamanlı
“Markamız, döneri her kitleye sevdiren bir lezzet olarak eğitim programımızı da başarıyla tamamlama-
ve konsept anlayışına sahiptir. Lisansı kendisine ait ları bir diğer kriterlerimizdir. Kuruluş sırasında bayisini
özel bir mutfak kurulumu yapan SR Döner, ürün kon- destekleyen SR Döner, franchise adayından işletmecili-
septi ve kendi üretimimiz soslar ve özel baharatlarla ğin gerektirdiği yatırımları karşılayabilecek finansal im-
harmanlanmış döneriyle alışılagelmiş döner mar- kanlara şahsen sahip olmasını beklemektedir. SR Dö-
kalarından farklı bir deneyim sunmaktadır” diyen ner, bu nitelikleri taşıyan yatırımcılara karlı bir ticaretin
Selçuk Yılmaz, dönerin yanında yine ev yapımı ham- kapılarını açmaktadır.”
burger, sandviç ve çıtır atıştırmalık seçenekleriyle Franchisee’lere sunulan destekler: Selçuk Yılmaz,
de yalnızca bir döner markası olmaktan sıyrılarak yatırım yapılacak şehirdeki en doğru noktanın tespit
geleneksel lezzetleri, fast food kültürüyle ele alarak edilmesi, açılacak şubenin belirlenmesi, kiralanması
lezzet severlerle buluşturduklarını dile getirdi. veya satın alınması gibi işlemlerin, SR Döner’in Franc-
hise ve Operasyon Ekibi tarafından planlandığını aktar-
Girişimcileri destekleyen yepyeni proje dı: “Yatırımcıyı bayi olmaktan ziyade ailenin bir parçası
Selçuk Yılmaz, sektörde ilklere imza atan bir fast ve markanın ortağı olarak gören SR Döner, girişimci-
food markası olarak güçlü kurumsal yapısıyla da yatı- lere karlı bir yatırım sunmaktadır. Profesyonel olarak
rımcıların ilgisini çeken SR Döner’in hedeflerini ise şöy- siparişler için çağrı merkeziyle çalışılması da telefon
le açıkladı: “SR ailesi olarak kurulduğumuz günden bu- trafiğini ortadan kaldırarak bayinin yalnızca operas-
güne kadar tüm hedeflerimizi gerçekleştirdik. 2021’de yonla ve müşteri memnuniyetiyle ilgilenmesini sağlar.
yüzde 40 büyüyen markamızın, 2022’de büyüme hede- Ayrıca üretim merkezimiz de kendi bünyemizde bulun-
fini yüzde 50 olarak belirledik. SR Döner’in 2022’de çok duğu için yatırımcılarımıza kaliteli, güvenilir ve karlı bir
ses getirecek yepyeni bir projesi bulunuyor. 2023’te he- ticari ortam sunmuş oluyoruz. Tüm bu nedenlerden
defimiz ise SR markasını farklı ülkelerde yaygınlaştır- dolayı da yatırımların geri dönüş süresi, bayilerimizin Advertorial
mak olacak. Girişimcileri destekleyen projemiz; doğru beklentilerini karşılamaktadır.”
106 KobiEfor .DVÜP