Page 104 - KobiEfor Kasım 2021
P. 104

%856$·'$1 'h1<$·<$ 0ä6 *ä%ä .2.8/$5 <$<,/,<25


           Bursa’da uluslararası standartlara uygun  Yurtiçi ve yurtdışında mağazalaşma
           ve %100 yerli üretim yapan                      çalışmalarına hızla devam eden marka,
           Bargello Perfume, ürün çeşitliliği              yatırımcılara yüksek kar marjının yanı
           ve yüksek kar marjı sunan bayilik               sıra anahtar teslim kurulum, pazarlama
           çözümleriyle dünya çapında 350’den fazla  ve reklam desteği, personel eğitimi gibi
           satış noktasına ulaştı.                         birçok destek sunuyor.

                ursa’da uluslararası standartlara uygun ve
                %100 yerli üretim yapan Bargello Perfume,
          Byurtdışında da büyümeye devam ediyor. Yüz-
           lerce farklı kokuya sahip ürünlerini Almanya’dan
           Ürdün’e, Türkmenistan’dan Gabon’a 30 farklı ülkede
           kullanıcılarına sunan marka, kalite ve ürün çeşitliliği
           ile uluslararası alanda söz sahibi olmayı hedefliyor.
             1950 yılında kurulmuş, döneminin ünlü kolonya mar-
           kası Gonca Kolonyaları’nın satın alınmasıyla faaliyetleri-
           ne başlayan Bargello, ürün çeşitliliği ve yüksek kar marjı
           sunan bayilik çözümleriyle dünya çapında 350’den fazla
           satış noktasına ulaştı. Yurtiçi ve yurtdışında mağazalaş-
           ma çalışmalarına hızla devam eden marka, yatırımcıla-
           ra yüksek kar marjının yanı sıra anahtar teslim kuru-
           lum, pazarlama ve reklam desteği, personel eğitimi gibi
           birçok destek sunuyor. Bu nedenle Bargello, sektöründe   rine getiren Bargello, personeline daima önem ve-
           ilk akla gelen marka olmanın gururunu yaşıyor.  ren, kalifiye personel yetiştiren ve yaptığı projeler ile
             Üretimine, koku ile alakalı her türlü ürünü üre-  sektörü belirli bir seviyeye taşımış bir markadır.
           tebilme kapasitesine ve 9.000m² alana sahip fab-   Geçmişten bugüne sürekli inovasyon ile yoluna
           rikasında devam eden Bargello, yurtiçi ve yurtdışı   devam eden Bargello, günümüzde de gelişen tek-
           üretim ve satış için gerekli tüm sertifikalara sahip   nolojiyi yakından takip ederek dünyanın en iyi mar-
           bir dünya markası olarak yoluna devam etmektedir.   kaları arasında olmayı hedeflemektedir.
                                                              Misyonunu insana, doğaya saygılı ve kaliteden ödün
             Kalitesi, belgelerle tescilli                 vermeden üreten, mutlu tüketicileri ile birlikte büyüyen
             İddia ettiği tüm belgelere sahip ve bu belgeleri   bir marka olmak olarak belirten Bargello’nun vizyonu
           müşterileri ile paylaşabilecek kadar dürüst olan Bar-  kozmetik ve kişisel bakımda global pazarda rekabet
           gello, tesislerinde ISO 9001 ve ISO 22716 (GMP) kalite   eden güvenilirlik ve kalitesini ön plana çıkarmaktır.
           standartları, aynı zamanda IFRA ve HELAL standartla-  2012 yılında online alışveriş sitesi www.e-
           rında üretim yapıyor. 300’den fazla koku alternatifi ile   bargello.com’u kurarak ürünlerini dijital dünyaya
           parfüm, body mist, duş jeli, kolonya, deodorant, roll   taşıyan Bargello, pandemi sürecinde hazır ve doğru
           on, antiperspirant, ortam kokusu, araç kokusu ve ku-  işleyen bir e-ticaret sürecine sahip olmanın önemi-
           rumsal kokulandırma cihazı olan ScentPlus gibi farklı   ni ve markanın vizyoner yapısının bir örneğini daha
           ürünleri tüketicilerinin beğenisine sunuyor.    ortaya koymuş oldu.
             Topluma ve ülkesine karşı sorumluluklarını ye-
                                                              Bargello, farklı markalara özel üretim de
                                                              yapıyor
                                                              Ayrıca Bargello koku üzerine sahip olduğu tecrübe
                                                           ve uzmanlığı ile farklı markaların özel üretim çalışma-
                                                           larını da yapıyor. Müşterilerine parfüm, kolonya, or-
                                                           tam kokusu, araç kokusu gibi ürünleri, Ar-Ge, Ür-Ge
                                                           gibi uzun ve masraflı süreçleri beklemeden, büyük bir
                                                           yatırım yapmadan, en kaliteli şekilde sunuyor. Böylece
                                                           markalar, tüm testlerden geçmiş ve gerekli sertifika-
                                                           lara uygun olarak, markalarına özgü, kendilerine özel   Advertorial
                                                           üretilmiş ürünleri müşterilerine sunabiliyor.

           104 KobiEfor .DVÜP
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109