Page 72 - KobiEfor_Mart_2019
P. 72
AJANS
Orkun
Alt›nbayrak
Yerli ve milli fikir üreten ajans;
Enüstkat De¤er Dündar
Alt›nbayrak
Yürüttü¤ü sanal gerçeklik projeleriyle De¤er Dündar Alt›nbayrak, yerli ve
dijital ajanslar aras›nda öne ç›kan milli fikirler üreten global bir dijital
Enüstkat, yerli ve milli bir ajans. ajans olmay› hedeflediklerini aç›kl›yor.
Enüstkat Ajans Baflkan› Orkun
Alt›nbayrak ve Enüstkat Ajans Orta¤› n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
E nüstkat Ajans Baflkan› Orkun Alt›nbayrak, mi, post prodüksiyon & SFX, 3D modelleme & com-
“Enüstkat; 2006 y›l›ndan bu yana teknolojiyi
positing, 2D & 3D animasyon tasar›m›, 360 video çe-
kimi & stitching) hizmetleri sunuyor.
ö¤renerek ve gelifltirerek takip eden, dijital
pazarlaman›n her alan›nda hizmet veren ba-
Orkun Alt›nbayrak, 2019-2020’de sanal gerçeklik
flar›, yarat›c›l›k ve verimli proje yönetimine projelerini ço¤altmay› ve bu konudaki bilirkifli ko-
odaklanm›fl tutkulu bir ajans” diyor. numlar›n› derinlefltirerek çeflitli projeleri, hiç kulla-
Enüstkat; UI & UX tasar›m› (marka deneyimi de- n›lmad›¤› alanlarda da hayata geçirmeyi ve müflteri
¤erlendirmesi, bilgi mimari inflas›, arayüz tasar›m›, say›s›n› art›rmay› hedeflediklerini aç›kl›yor. Enüst-
yaz›l›m ve uygulama gelifltirme, konsept ve içerik kat’›n uzun vadede Türk Cumhuriyetleri ve Avru-
gelifltirme, analiz ve raporlama), dijital etkileflim ta- pa’ya aç›lma hedefine de¤inen Alt›nbayrak, yerli ve
sar›m› (teknoloji gelifltirme, ürün gelifltirme, VR & milli bir ajans olarak kurulduklar› günden bu yana
AR deneyim projeleri, audiovisual mapping projeleri, yerli ve milli fikir ürettiklerini vurguluyor.
interaktif sahne tasar›m›, interaktif oyunlar, interak- Çok uzun y›llar biliflim teknolojileri sektöründe ça-
tif saha reklamlar›), sanal gerçeklik (stratejik plan- l›flan, elektronik müzik alan›nda da baflar›l› projelere
lama, 3D çevre tasar›m & gelifltirme, konsept ve içe- imza atan Enüstkat’›n Kurucusu Orkun Alt›nbayrak,
rik gelifltirme, 360 video prodüksiyonlar›), marka ve 2006’da bir binan›n en üst kat›nda dijital ifllerin yap›-
pazarlama dan›flmanl›¤› (marka kimli¤i, marka ve labilece¤i bir ajans kurma fikriyle yola ç›kt›¤›n› anla-
tüketici yolculu¤u, dijital pazarlama dan›flmanl›¤›), t›yor: “Enüstkat Interactive, kuruldu¤u günden bu ya-
sosyal medya (kreatif strateji, konsept ve içerik ge- na çok düflük bir ‘turn over’ (çal›flan devri) ile çal›fl›-
lifltirme, topluluk yönetimi, kampanya yönetimi, kul- yor. Bizim k›rm›z› çizgilerimiz var; do¤ru bildi¤imizi,
lan›c› iliflkileri yönetimi, analiz ve raporlama), pro- ifle yarayaca¤›n› düflündü¤ümüzü hayata geçiriyoruz.
düksiyon (foto¤raf ve video çekimi, aerial video çeki- Kendi verilerimize, bilgiye, know how’›m›za dayan-
72 KobiEfor Mart 2019