Page 88 - KobiEfor_Ekim_2019
P. 88

AJANS




                Samimi ve güven veren
                 iletiflim dilinin adresi;


                  TNC ‹letiflim


                 Dan›flmanl›¤›




          TNC ‹letiflim Dan›flmanl›¤› Ajans Baflkan›
            Nurhayat Coflkun, “Samimi ve güven
                yaratan iletiflim dili kullan›r›z”
          mottosuyla hareket ettiklerini belirterek,
             halkla iliflkileri; “güven, samimiyet,
                anlay›fl ve bilgi” kavramlar›yla
                temellendirdiklerini söylüyor.

                      n Röportaj: Deniz YANIKTAfi                                         Nurhayat Coşkun
          T    NC ‹letiflim Dan›flmanl›¤›; Sabah Grubu, Do¤an  Kurum sözcülerinin, medya platformunda faaliyet

                                                          gösterdikleri sektörün sözcüsü ve kanaat önderi
               Medya Holding, Ba¤›ms›z Gazeteciler A.fi. gibi
               Türkiye’nin en büyük medya kurulufllar›n›n
                                                            Nurhayat Coflkun, havayollar›, e¤itim ve sa¤l›k
          mutfa¤› say›lan reklam sat›fl ve pazarlama, sponsor-  haline gelmesini sa¤lamak”.
          luklar, promosyon departmanlar›nda uzun y›llar çe-  sektörlerinde a¤›rl›kl› olarak lüks segmentli marka-
          flitli kademelerde görev alm›fl, üst düzey yöneticilik  lara hizmet verdiklerini flöyle anlat›yor: “Daha yeni
          yapm›fl ve sektöre Türkiye’nin en köklü halkla iliflki-  kuruldu¤umuz 2012 y›l›nda bize ilk güvenen Ameri-
          ler ajans›nda; A&B ‹letiflim’de ad›m atm›fl Nurhayat  kal› perakende devi Aeropostale oldu, marka ile 3 y›l
          Coflkun taraf›ndan 2012 y›l›nda kuruldu.         çal›flt›k. Ard›ndan Qatar Airways (Katar Havayollar›)
            Kurumsal iletiflimden stratejik dan›flmanl›¤a,  ile çal›flmaya bafllad›k ve hala çal›flmaya devam edi-
          medya iliflkilerinden pazarlamaya yönelik halkla  yoruz. Hint Okyanusu’na konumlanm›fl oteller zinciri;
          iliflkilere ve kriz yönetimine kadar tüm sahalarda  Constance Hotels&Resorts ile Türkiye pazar›nda kal-
          etkin yer alan bir iletiflim flirketi olan TNC ‹letiflim  d›klar› sürece çal›flt›k. Sa¤l›k sektöründe de fark ya-
          Dan›flmanl›¤›’n›n hizmet yelpazesini; “stratejik ile-  ratan projelere imza att›k ve atmaya da devam ediyo-
          tiflim dan›flmanl›¤›, medya iliflkileri yönetimi / bas›n  ruz. Gen ‹laç firmas›yla yürüttü¤ümüz projelerimiz
          dan›flmanl›¤›, etkinlik gelifltirme ve yönetimi, spon-  hala devam ediyor. Lüks ayakkab› markas› Hogan’›n
          sorluk yönetimi, promosyon çal›flmalar›, medya   Türkiye lansman›n› yapt›k. Di¤er yandan e¤itim ko-
          planlama ve sat›n alma, sosyal sorumluluk iletifli-  nusunda kendimize çok güveniyoruz ve çoçuklar›m›-
          mi, kurumsal yay›nc›l›k” oluflturuyor.           z›n gelece¤i bizim için çok önemli bu noktada. Türki-
            TNC ‹letiflim Dan›flmanl›¤› Ajans Baflkan› Nurha-  ye E¤itim Gönüllüleri Vakf›’na (TEGV) ve EDC Okulla-
          yat Coflkun, 2020’de müflteri portföylerine yeni  r›’na kurumsal medya iliflkileri yönetimi hizmeti veri-
          müflteriler eklemeyi ve yeni projelere imza atmay›  yoruz. Sosyal sorumluluk projelerini çok önemsiyo-
          hedeflediklerini belirterek, “Müflterilerimizle bir-  ruz. Kanser Savaflç›lar› Derne¤i’ne ve ÇOKSEV: Ço-
          likte büyümek ve fark yaratan projelere imza atmak  cuk Kanserleri Sevgi ve Dayan›flma Derne¤i’ne gö-
          istiyoruz. 2023 y›l› hedefimiz; Ortado¤u pazar›na  nüllü halkla iliflkiler hizmeti veriyoruz.
          Türk markalar›n› tan›tmak ve orada iletiflim faali-  Proje bazl› çal›flmalar da yürütüyoruz. Örne¤in;
          yetlerini yönetmek” diyor.                      Filipin Turizm Bakanl›¤›, ‹stanbul Business School,
            Nurhayat Coflkun, TNC ‹letiflim Dan›flmanl›¤›’n›n  kanser fark›ndal›¤› ile ilgili Amerikan Hastanesi,
          amaçlar›n› flu sözlerle özetliyor: “Yarat›c› iletiflim  Katar Ulusal Turizm Konseyi, K›rklareli’nde bir
          çal›flmalar›yla ifl ortaklar›m›z›n rekabetçi piyasa ko-  ba¤ oteli olan Bakucha’n›n iletiflim çal›flmas›, epi-
          flullar›nda, sektörünün önde gelen markalar›ndan  lepsi fark›ndal›k çal›flmas› için UCB ve iki projesin-
          biri olmas›na katk›da bulunmak. Farkl› organizas-  de de Air Canada ile çal›flt›k. Ayr›ca birlikte büyü-
          yonlar ve fark yaratan stratejiler ile ifl ortaklar›m›z›n  yebilece¤imiz markalaflma serüveninin bafl›ndaki
          hedef kitlelerine do¤rudan ulaflmalar›n› sa¤lamak.  giriflimcilere de kap›lar›m›z sonuna kadar aç›k, on-

          88 KobiEfor Ekim 2019
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93