Page 88 - KobiEfor_Ekim_2019
P. 88
AJANS
Samimi ve güven veren
iletiflim dilinin adresi;
TNC ‹letiflim
Dan›flmanl›¤›
TNC ‹letiflim Dan›flmanl›¤› Ajans Baflkan›
Nurhayat Coflkun, “Samimi ve güven
yaratan iletiflim dili kullan›r›z”
mottosuyla hareket ettiklerini belirterek,
halkla iliflkileri; “güven, samimiyet,
anlay›fl ve bilgi” kavramlar›yla
temellendirdiklerini söylüyor.
n Röportaj: Deniz YANIKTAfi Nurhayat Coşkun
T NC ‹letiflim Dan›flmanl›¤›; Sabah Grubu, Do¤an Kurum sözcülerinin, medya platformunda faaliyet
gösterdikleri sektörün sözcüsü ve kanaat önderi
Medya Holding, Ba¤›ms›z Gazeteciler A.fi. gibi
Türkiye’nin en büyük medya kurulufllar›n›n
Nurhayat Coflkun, havayollar›, e¤itim ve sa¤l›k
mutfa¤› say›lan reklam sat›fl ve pazarlama, sponsor- haline gelmesini sa¤lamak”.
luklar, promosyon departmanlar›nda uzun y›llar çe- sektörlerinde a¤›rl›kl› olarak lüks segmentli marka-
flitli kademelerde görev alm›fl, üst düzey yöneticilik lara hizmet verdiklerini flöyle anlat›yor: “Daha yeni
yapm›fl ve sektöre Türkiye’nin en köklü halkla iliflki- kuruldu¤umuz 2012 y›l›nda bize ilk güvenen Ameri-
ler ajans›nda; A&B ‹letiflim’de ad›m atm›fl Nurhayat kal› perakende devi Aeropostale oldu, marka ile 3 y›l
Coflkun taraf›ndan 2012 y›l›nda kuruldu. çal›flt›k. Ard›ndan Qatar Airways (Katar Havayollar›)
Kurumsal iletiflimden stratejik dan›flmanl›¤a, ile çal›flmaya bafllad›k ve hala çal›flmaya devam edi-
medya iliflkilerinden pazarlamaya yönelik halkla yoruz. Hint Okyanusu’na konumlanm›fl oteller zinciri;
iliflkilere ve kriz yönetimine kadar tüm sahalarda Constance Hotels&Resorts ile Türkiye pazar›nda kal-
etkin yer alan bir iletiflim flirketi olan TNC ‹letiflim d›klar› sürece çal›flt›k. Sa¤l›k sektöründe de fark ya-
Dan›flmanl›¤›’n›n hizmet yelpazesini; “stratejik ile- ratan projelere imza att›k ve atmaya da devam ediyo-
tiflim dan›flmanl›¤›, medya iliflkileri yönetimi / bas›n ruz. Gen ‹laç firmas›yla yürüttü¤ümüz projelerimiz
dan›flmanl›¤›, etkinlik gelifltirme ve yönetimi, spon- hala devam ediyor. Lüks ayakkab› markas› Hogan’›n
sorluk yönetimi, promosyon çal›flmalar›, medya Türkiye lansman›n› yapt›k. Di¤er yandan e¤itim ko-
planlama ve sat›n alma, sosyal sorumluluk iletifli- nusunda kendimize çok güveniyoruz ve çoçuklar›m›-
mi, kurumsal yay›nc›l›k” oluflturuyor. z›n gelece¤i bizim için çok önemli bu noktada. Türki-
TNC ‹letiflim Dan›flmanl›¤› Ajans Baflkan› Nurha- ye E¤itim Gönüllüleri Vakf›’na (TEGV) ve EDC Okulla-
yat Coflkun, 2020’de müflteri portföylerine yeni r›’na kurumsal medya iliflkileri yönetimi hizmeti veri-
müflteriler eklemeyi ve yeni projelere imza atmay› yoruz. Sosyal sorumluluk projelerini çok önemsiyo-
hedeflediklerini belirterek, “Müflterilerimizle bir- ruz. Kanser Savaflç›lar› Derne¤i’ne ve ÇOKSEV: Ço-
likte büyümek ve fark yaratan projelere imza atmak cuk Kanserleri Sevgi ve Dayan›flma Derne¤i’ne gö-
istiyoruz. 2023 y›l› hedefimiz; Ortado¤u pazar›na nüllü halkla iliflkiler hizmeti veriyoruz.
Türk markalar›n› tan›tmak ve orada iletiflim faali- Proje bazl› çal›flmalar da yürütüyoruz. Örne¤in;
yetlerini yönetmek” diyor. Filipin Turizm Bakanl›¤›, ‹stanbul Business School,
Nurhayat Coflkun, TNC ‹letiflim Dan›flmanl›¤›’n›n kanser fark›ndal›¤› ile ilgili Amerikan Hastanesi,
amaçlar›n› flu sözlerle özetliyor: “Yarat›c› iletiflim Katar Ulusal Turizm Konseyi, K›rklareli’nde bir
çal›flmalar›yla ifl ortaklar›m›z›n rekabetçi piyasa ko- ba¤ oteli olan Bakucha’n›n iletiflim çal›flmas›, epi-
flullar›nda, sektörünün önde gelen markalar›ndan lepsi fark›ndal›k çal›flmas› için UCB ve iki projesin-
biri olmas›na katk›da bulunmak. Farkl› organizas- de de Air Canada ile çal›flt›k. Ayr›ca birlikte büyü-
yonlar ve fark yaratan stratejiler ile ifl ortaklar›m›z›n yebilece¤imiz markalaflma serüveninin bafl›ndaki
hedef kitlelerine do¤rudan ulaflmalar›n› sa¤lamak. giriflimcilere de kap›lar›m›z sonuna kadar aç›k, on-
88 KobiEfor Ekim 2019