Page 103 - KobiEfor_Eylul_2017
P. 103
TSO PLATFORM
KISA KISA... KISA KISA... KISA KISA... Bursa TSO:
Uzay Havac›l›k Projesi
Bursa Ticaret ve Sanayi
Odas› (BTSO), Gökmen Pro-
jesi kapsam›nda TÜB‹-
TAK'›n deste¤i Bursa Bü-
yükflehir Belediyesi'nin ifl-
birli¤iyle projelendirilen
Fikri
Gökmen Uzay Havac›l›k ve Ifl›k
E¤itim Merkezi'nin temel
atma törenine kat›lan Bafl-
bakan Yard›mc›s› Fikri Ifl›k flöyle konufltu: "Biz hala ç›-
rakl›k e¤itimini konufluyoruz, dünya beceri e¤itimini
‹zmir TO (‹ZTO): konufluyor. Biz ara eleman, dünya; aranan eleman› ko-
Tataristan ile iflbirli¤i nufluyor. Her fleyi hükümetten bekleme anlay›fl›n› ke-
nara b›rak›p, nitelikli insan kayna¤›na nas›l ulaflabiliriz
‹zmir Ticaret Odas›, Tataristan’dan gelen konusuna kafa yormak zorunday›z. Dünya doludizgin
ticari heyeti a¤›rlad›. Tataristan Baflbakan dijital ça¤›n içine do¤ru gidiyor. Bütün teknoloji alanla-
Yard›mc›s›, Sanayi ve Ticaret Bakan› Albert r›nda de¤iflim yaflan›yor. Bu noktada de¤erlendirmeler
Karimov ifl forumunda yapt›¤› konuflmada yapmak bizi gelece¤e haz›rlayacak. Aksi takdirde biz
flunlar› söyledi: "Türkiye'nin en geliflmifl böl- dünyan›n gerisin-
gelerinden birisi olan ‹zmir ile iflbirli¤inin ge- de kalma riski ile
liflmesi için istekliyiz. Geçen y›l Türkiye ile karfl› karfl›ya gele-
200 milyon dolardan daha fazla d›fl ticaret ce¤iz. ‹lk 10 eko-
hacmine ulaflt›k. Bu hacmi daha gelifltirecek nomi aras›na gire-
potansiyel mevcuttur. Her alanda iflbirli¤i ya- ceksek savunma,
pabiliriz." otomotiv, uzay ve
havac›l›kta olma-
m›z gerekiyor."
Samsun TSO: Sosyal
medya e¤itimi
Milas TSO: Öncülere ödül
Samsun Ticaret ve Sanayi
Odas›, Kay›tl› ‹stihdam ‹çin Milas Ticaret ve Sanayi Oda-
Ortak Fayda Diyalog ve ‹fl- s›, Milas Ekonomisinin Öncüleri
birli¤i Projesi e¤itim faaliyet- Ödül Töreni’ni düzenledi. Töre-
leri kapsam›nda, sosyal medya ne TOBB Baflkan› Rifat Hisar-
kullan›m› ve e-ticaret e¤itimi düzenledi. c›kl›o¤lu da kat›ld›.
E¤itimde, ticari baflar›da e-ticaretin ve Hisarc›kl›o¤lu, daha büyük
Rifat
sosyal medyan›n gücü, arama motoru opti- kazan›m için markalaflmaya Hisarc›kl›o¤lu
mizasyonu ve ceo hizmetleri, bir flirkete in- önem verilmesi gerekti¤ini be-
teraktif yüz kazand›rmak, interaktif kurum- lirterek flunlar› kaydetti: "Milas,
sallaflma modeli ve e-ticaret, sanal ma¤aza- Türkiye'nin ve turizmin yeni parlayan y›ld›z› olma po-
lar, e-ticaret ve interaktif ma¤aza yönetimi, tansiyeline sahiptir. Dünyada 27 antik kente sahip tek
interaktif dijital medya planlama, Google ad- flehir benim bildi¤im Milas't›r. Müthifl bir hazinenin
word, internet reklam ajans yönetimi, inter- üzerinde oturuyorsunuz. Burada 3 bin y›ll›k bir kültür
net reklam sistemi yönetimi, internet rek- birikimi var. 3 bin y›ld›r insanlar burada ve hepsi müt-
lamc›l›¤›, internette pazarlama, web blogla hifl bir miras b›rakm›flt›r. Bugün sizlerle beraber o mi-
pazarlama, e-ticaret e¤itimi, e-mail pazarla- ras›n üzerindeyiz ve Milas'›m›za asl›nda bakt›¤›m›z za-
ma stratejileri, sosyal medya ve sosyal a¤lar man turizmin her türlü imkan›na sahip. Ovas›, denizi,
üzerinden pazarlama, kim hangi sosyal güzel sahilleri, k›y›lar›, gölü, ormanlar›, da¤lar›, zey-
medyay› sat›yor gibi konular teorik ve pratik tinliklerinden tutun her türlü özelli¤inin hangi birini
olarak anlat›ld›. saysam ki. Bu kadar zenginli¤in bir arada oldu¤u bafl-
ka bir yer var m› bilmiyorum."
Eylül 2017 KobiEfor 103