Page 103 - KobiEfor_Eylul_2017
P. 103

TSO PLATFORM



          KISA KISA... KISA KISA... KISA KISA...      Bursa TSO:
                                                      Uzay Havac›l›k Projesi

                                                         Bursa Ticaret ve Sanayi
                                                      Odas› (BTSO), Gökmen Pro-
                                                      jesi kapsam›nda TÜB‹-
                                                      TAK'›n deste¤i Bursa Bü-
                                                      yükflehir Belediyesi'nin ifl-
                                                      birli¤iyle  projelendirilen
                                                                                                  Fikri
                                                      Gökmen Uzay Havac›l›k ve                     Ifl›k
                                                      E¤itim Merkezi'nin temel
                                                      atma törenine kat›lan Bafl-
                                                      bakan Yard›mc›s› Fikri Ifl›k flöyle konufltu: "Biz hala ç›-
                                                      rakl›k e¤itimini konufluyoruz, dünya beceri e¤itimini
           ‹zmir TO (‹ZTO):                           konufluyor. Biz ara eleman, dünya; aranan eleman› ko-
           Tataristan ile iflbirli¤i                   nufluyor. Her fleyi hükümetten bekleme anlay›fl›n› ke-
                                                      nara b›rak›p, nitelikli insan kayna¤›na nas›l ulaflabiliriz
             ‹zmir Ticaret Odas›, Tataristan’dan gelen  konusuna kafa yormak zorunday›z. Dünya doludizgin
           ticari heyeti a¤›rlad›. Tataristan Baflbakan  dijital ça¤›n içine do¤ru gidiyor. Bütün teknoloji alanla-
           Yard›mc›s›, Sanayi ve Ticaret Bakan› Albert  r›nda de¤iflim yaflan›yor. Bu noktada de¤erlendirmeler
           Karimov ifl forumunda yapt›¤› konuflmada     yapmak bizi gelece¤e haz›rlayacak. Aksi takdirde biz
           flunlar› söyledi: "Türkiye'nin en geliflmifl böl-                             dünyan›n gerisin-
           gelerinden birisi olan ‹zmir ile iflbirli¤inin ge-                          de kalma riski ile
           liflmesi için istekliyiz. Geçen y›l Türkiye ile                             karfl› karfl›ya gele-
           200 milyon dolardan daha fazla d›fl ticaret                                 ce¤iz. ‹lk 10 eko-
           hacmine ulaflt›k. Bu hacmi daha gelifltirecek                                nomi aras›na gire-
           potansiyel mevcuttur. Her alanda iflbirli¤i ya-                             ceksek savunma,
           pabiliriz."                                                                otomotiv, uzay ve
                                                                                      havac›l›kta olma-
                                                                                      m›z gerekiyor."
           Samsun TSO: Sosyal
                       medya e¤itimi
                                                       Milas TSO: Öncülere ödül
                            Samsun Ticaret ve Sanayi
                         Odas›, Kay›tl› ‹stihdam ‹çin    Milas Ticaret ve Sanayi Oda-
                         Ortak Fayda Diyalog ve ‹fl-    s›, Milas Ekonomisinin Öncüleri
                        birli¤i Projesi e¤itim faaliyet-  Ödül Töreni’ni düzenledi. Töre-
                      leri kapsam›nda, sosyal medya    ne TOBB Baflkan› Rifat Hisar-
           kullan›m› ve e-ticaret e¤itimi düzenledi.   c›kl›o¤lu da kat›ld›.
             E¤itimde, ticari baflar›da e-ticaretin ve    Hisarc›kl›o¤lu, daha büyük
                                                                                                  Rifat
           sosyal medyan›n gücü, arama motoru opti-    kazan›m için markalaflmaya           Hisarc›kl›o¤lu
           mizasyonu ve ceo hizmetleri, bir flirkete in-  önem verilmesi gerekti¤ini be-
           teraktif yüz kazand›rmak, interaktif kurum-  lirterek flunlar› kaydetti: "Milas,
           sallaflma modeli ve e-ticaret, sanal ma¤aza-  Türkiye'nin ve turizmin yeni parlayan y›ld›z› olma po-
           lar, e-ticaret ve interaktif ma¤aza yönetimi,  tansiyeline sahiptir. Dünyada 27 antik kente sahip tek
           interaktif dijital medya planlama, Google ad-  flehir benim bildi¤im  Milas't›r. Müthifl bir hazinenin
           word, internet reklam ajans yönetimi, inter-  üzerinde oturuyorsunuz. Burada 3 bin y›ll›k bir kültür
           net reklam sistemi yönetimi, internet rek-  birikimi var. 3 bin y›ld›r insanlar burada ve hepsi müt-
           lamc›l›¤›, internette pazarlama, web blogla  hifl bir miras b›rakm›flt›r. Bugün sizlerle beraber o mi-
           pazarlama, e-ticaret e¤itimi, e-mail pazarla-  ras›n üzerindeyiz ve Milas'›m›za asl›nda bakt›¤›m›z za-
           ma stratejileri, sosyal medya ve sosyal a¤lar  man turizmin her türlü imkan›na sahip. Ovas›, denizi,
           üzerinden pazarlama, kim hangi sosyal       güzel sahilleri, k›y›lar›, gölü, ormanlar›, da¤lar›, zey-
           medyay› sat›yor gibi konular teorik ve pratik  tinliklerinden tutun her türlü özelli¤inin hangi birini
           olarak anlat›ld›.                           saysam ki. Bu kadar zenginli¤in bir arada oldu¤u bafl-
                                                       ka bir yer var m› bilmiyorum."

                                                                                     Eylül 2017 KobiEfor 103
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108