Page 125 - KobiEfor_Temmuz_2015
P. 125

MODA & KÜLTÜR-SANAT



           Türkiye’de lüks denince akla
           gelen ilk yerli marka VAKKO

                                                             Do¤ufl Çocuk Senfoni
                                 Araflt›rma flirketi DORin-
                               sight’›n gerçeklefltirdi¤i “Lüks  Orkestras›’na JCI’dan ödül
                               Pazarlama Araflt›rmas›”, 75 y›-
                               l› aflk›n köklü geçmifliyle moda   Do¤ufl Çocuk Senfoni Orkes-
                               kavram›na farkl› bir bak›fl aç›s›  tras› (DÇSO), JCI (Junior Cham-
                               ve sunum getiren Vakko’nun     ber International) taraf›ndan ‹s-
                               Türk halk› nezdindekini de¤e-  tanbul’da gerçeklefltirilen ICSR
                               rini gözler önüne seriyor.     (International Corporate Social
                               Araflt›rma sonuçlar›na göre 18  Responsibility) Ödülleri’nde ‘En
                               yafl ve üzerinde, AB SES (sos-  iyi Kültür - Sanat Sosyal Sorum-
                               yo-ekonomik statü) segmenti-   luluk Projesi’ kategorisinde
           ne mensup, Türkiye genelinde kad›n ve erkeklerle ya-  ödül ald›. Do¤ufl Grubu ad›na ödülü alan Do¤ufl
           p›lan araflt›rmada, tüketicilerin akl›na gelen ilk yerli  Holding Kurumsal ‹letiflim Bölüm Baflkan› Deniz
           lüks markalardan Vakko yüzde 32 ile ilk s›rada, ya-  Bayel; DÇSO’nun 10 y›lda içinde müzik aflk› olan
           banc› markalarla birlikte ilk beflte tek Türk markas›.  nice çocu¤a dokundu¤unu ve dokunmaya devam
                                                              edece¤ini söyledi. DÇSO, fiefli¤ini ve Genel Müzik
                                                              Direktörlü¤ü’nü Prof. Rengim Gökmen, Psikolojik
           Nacar’dan                                          Dan›flmanl›¤›n› ise Dr. Erdal Atabek üstlendi.

           sportif tasar›mlar
              Saat dünyas›n›n ustalar›n-
           dan NACAR’›n Man Sportive
           Serisi’nde kendini göste-
           ren çok özel model dina-
           mik ve renkli tasar›m›yla                           Mercedes-Benz
           dikkat çekiyor. Özellikle                           Go Bozcaada Festivali
           gündelik hayatta spor gi-
           yim tarz›n› seçen beylerin                           “Mercedes-Benz Go Bozcaada Festivali” ile
           imaj›na hareket katan tasa-                        Bozcaada bu y›l spor, müzik ve e¤lencenin bulufl-
           r›m, 46 mm çap›ndaki kasas›                        tu¤u dev bir organizasyona evsahipli¤i yapt›. Festi-
           ve enerjik detaylara sahip. Yaz                    val, Mercedes-Benz Türk’ün isim sponsorlu¤unda,
           aylar›nda terlemeye ve tatilde su-                 Çanakkale Valili¤i ve Bozcaada Belediyesi’nin ev-
           ya karfl› dayan›kl›l›k sa¤layan sili-               sahipli¤inde, Uluslararas› Kiteboard Derne¤i - In-
           kon kay›fl, kadran›nda ay›n kaç› ol-                ternational Kiteboarding Association (IKA) ve Play-
           du¤unu gösteren bölüm, mineral cam, çok fonksiyon-  maker Sports & Entertainment taraf›ndan organi-
           lu quartz makine ve 20 atmosfer su bas›nc›na daya-  ze edildi.
           n›kl› tasar›m modelin öne ç›kan özelliklerinden…

                                                              Avea Müzik’te Gülflen‘
           Mall of ‹stanbul’da ‹stanbul
           Shopping Fest rüzgar› esti                         Bang›r Bang›r’
                                                                En popüler yerli ve yabanc› flar-
              Al›flverifl, e¤lence ve yaflam merkezi Mall of ‹stan-  k›lar›n dinlenebildi¤i müzik plat-
           bul, bu y›lda ‹stanbul’un al›flverifl festivaline evsahip-  formlar›ndan biri olan Aveamu-
           li¤i yapt›. 350 ma¤azas›yla binlerce farkl› markay› ay-  zik.com’da May›s ay›nda en çok
           n› çat› alt›nda biraraya getiren Mall of ‹stanbul, Shop-  Gülflen’in ‘Bang›r Bang›r’ flark›s›
                      ping Fest kapsam›nda ziyaretçilerine mo-  dinlendi. Avea Müzik uygulama-
                      da ve e¤lence dolu uzun bir al›flverifl ge-  lar› ve www.aveamuzik.com’da
                      cesi yaflatt›. ISF’ye özel efsane indirimle-  yeralan milyonlarca flark› ara-
                       rin yap›ld›¤› gecede ünlü sanatç› Murat  s›ndan istenen flark› veya al-
                       Boz da bir konser verdi. Mall of ‹stanbul  büm MP3 format›nda cep telefonuna,
                       ISF Efsane ‹ndirim gecesinde ünlü jean  tablete veya bilgisayara indirilebiliyor. Yak›n›mda-
                        makas› Loft’un 2015 ürünlerini sergile-  ki flark›lar fonksiyonuyla yak›nda en çok hangi flar-
                        di¤i geceye özel defile de yap›ld›.   k›lar›n dinlendi¤i ö¤renilebiliyor.
                                                                                   Temmuz 2015 KobiEfor 125
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130