Page 70 - KobiEfor_Haziran_2015
P. 70
AJANS
Piar ‹letiflim’den Türkiye’de bir ilk:
Start-up firmalara giriflim deste¤i
Profesyonel, h›zl›, esnek ve kaliteli çözümleriyle Piar ‹letiflim, yeni kurulan
flirketlere özel olarak gelifltirdi¤i “Start-up” destek program›yla Türkiye’de bir
ilki gerçeklefltirerek esnek paketlerle kurumsal iletiflim hizmetleri sunuyor.
Y eni medyan›n ihtiyaçla-
r›na cevap verebilmek
için sosyal medya ve ge-
leneksel iletiflim dan›fl-
manl›¤› hizmetlerini bi-
raraya getiren Piar ‹letiflim, Tür-
kiye’de bir ilke imza atarak “Bir-
likten Kuvvet Do¤ar” anlay›fl›yla
yeni kurulan flirketler için gelifl-
tirdi¤i “Start-up” destek progra-
m›yla giriflimcilere özel 360 de-
rece kurumsal iletiflim ve sosyal
medya hizmeti sa¤l›yor.
Düflük maliyetli esnek paket-
ler: Piar ‹letiflim Yönetici Orta¤›
ve CEO’su Selin Bat› Oran, Türk
iletiflim sektöründe bir ilk olan
program›n kapsad›¤› tan›t›m hiz-
metlerinin “büyüdükçe öde”
prensibiyle sa¤land›¤›n› söylü-
yor. Böylece, yeni kurulan giri-
flimlerin kurumsal iletiflim mali-
yetlerini dert etmeden, hedef kit- netimi. Dijital PR. Start-up Des- leri hizmeti sunan GB Turkey.”
leleriyle güvenli ve etkili iliflkiler tek Program› Ek Hizmet Paketi: Yapt›klar› iflle önplana ç›kt›k-
kurabildi¤ini belirten Selin Bat› Kurumsal Kimlik Çal›flmas›. Web lar›n› vurgulayan Selin Bat› Oran,
Oran, “Özellikle yeni kurulan ve- Sitesi Tasar›m› ve Yaz›l›m›. Pro- KOB‹’lere markalaflma yolunda
ya da kurulma aflamas›nda olan düksiyon Hizmetleri: Viral Video, flunlar› öneriyor: “Günün sonun-
giriflimci firmalar için haz›rlad›- Kurgulu Video. Profesyonel Fo- da baflar› rakamd›r. Aya¤›n›z›
¤›m›z destek program›m›z› flir- to¤raf Çekimi.” yorgan›n›za göre uzat›n. Planl›
ketlerin tercihine göre 3, 6 ya da Selin Bat› Oran, sektörün ihti- büyüme, insan iliflkileri ve net-
12 ayl›k düflük maliyetli esnek yaçlar›ndan yola ç›karak haz›rla- work ve dijital alan özellikle sos-
paketler halinde sunuyoruz. Böy- d›klar› bu programla start-up fir- yal medyada verdi¤iniz mesajlar
lelikle, giriflimci ruha sahip malar›n giriflimci ruhunu destek- ve yerald›¤›n›z mecralar çok
‘Start-up’ flirketler, Piar ‹letiflim lemeyi ve bu yolculuklar›nda he- önemlidir. Her markan›n, flirke-
taraf›ndan sa¤lanan özel iletiflim deflerini gerçeklefltirirken onla- tin verdi¤i ürün ve hizmete göre
paketleriyle hedeflerine sa¤lam r›n yan›nda güçlü bir ifl orta¤› sosyal medyada yerelaca¤› alan-
ad›mlarla ilerliyor” diyor. Selin olarak yeralmay› amaçlad›klar›n› lar de¤iflkenlik gösterir. fiirketin
Bat› Oran, start-up destek prog- vurguluyor. Selin Bat› Oran, 2 ay- kayna¤› en etkili flekilde kullan›l-
ram›n›n ana hizmet ve ek hizmet d›r hayata geçirdikleri programla mal›. Tan›t›m yaparken beklenti-
paketlerinden oluflan esnek bir 4 müflteriye hizmet vermeye lerini gerçekçi seviyede tutmal›-
program oldu¤unu belirterek pa- bafllad›klar›n› anlat›yor: “Perfor- lar. Özellikle bireysel pazarda
ketlerin içeri¤ini flöyle özetliyor: mans sanatlar› yapan sanatç›la- mutlaka sosyal medyada olmal›-
“Kurumsal ‹letiflim Paketi: Ku- r›n topland›¤› e-portal iyisah- s›n›z, ancak sosyal medyada
rumsal iletiflim hizmeti. Medya ne.com, Microsoft bulut çözüm- kontrollü olmak gerekiyor. Biz
tan›t›m faaliyetleri. Bas›n ile ilifl- leri sunan BULUT‹STAN, resto- firmalar›m›za özel kriz iletiflim
kiler. Sosyal Medya Paketi: Sos- ranpaneli.com ve mekan.com ile dosyalar› haz›rl›yoruz, kriz an›n-
yal medyada içerik üretimi ve yö- flirket sat›nalmalar› ve birleflme- da ne yapmalar› gerekti¤inin on-
70 KobiEfor Haziran 2015