Page 70 - KobiEfor_Haziran_2015
P. 70

AJANS


                                Piar ‹letiflim’den Türkiye’de bir ilk:


            Start-up firmalara giriflim deste¤i




             Profesyonel, h›zl›, esnek ve kaliteli çözümleriyle Piar ‹letiflim, yeni kurulan
           flirketlere özel olarak gelifltirdi¤i “Start-up” destek program›yla Türkiye’de bir
            ilki gerçeklefltirerek esnek paketlerle kurumsal iletiflim hizmetleri sunuyor.
          Y       eni medyan›n ihtiyaçla-


                  r›na cevap verebilmek
                  için sosyal medya ve ge-
                  leneksel iletiflim dan›fl-
                  manl›¤› hizmetlerini bi-
          raraya getiren Piar ‹letiflim, Tür-
          kiye’de bir ilke imza atarak “Bir-
          likten Kuvvet Do¤ar” anlay›fl›yla
          yeni kurulan flirketler için gelifl-
          tirdi¤i “Start-up” destek progra-
          m›yla giriflimcilere özel 360 de-
          rece kurumsal iletiflim ve sosyal
          medya hizmeti sa¤l›yor.
            Düflük maliyetli esnek paket-
          ler: Piar ‹letiflim Yönetici Orta¤›
          ve CEO’su Selin Bat› Oran, Türk
          iletiflim sektöründe bir ilk olan
          program›n kapsad›¤› tan›t›m hiz-
          metlerinin  “büyüdükçe öde”
          prensibiyle sa¤land›¤›n› söylü-
          yor. Böylece, yeni kurulan giri-
          flimlerin kurumsal iletiflim mali-
          yetlerini dert etmeden, hedef kit-  netimi. Dijital PR.  Start-up Des-  leri hizmeti sunan GB Turkey.”
          leleriyle güvenli ve etkili iliflkiler  tek Program› Ek Hizmet Paketi:  Yapt›klar› iflle önplana ç›kt›k-
          kurabildi¤ini belirten Selin Bat›  Kurumsal Kimlik Çal›flmas›. Web  lar›n› vurgulayan Selin Bat› Oran,
          Oran, “Özellikle yeni kurulan ve-  Sitesi Tasar›m› ve Yaz›l›m›. Pro-  KOB‹’lere markalaflma yolunda
          ya da kurulma aflamas›nda olan   düksiyon Hizmetleri: Viral Video,  flunlar› öneriyor: “Günün sonun-
          giriflimci firmalar için haz›rlad›-  Kurgulu Video. Profesyonel Fo-  da baflar› rakamd›r. Aya¤›n›z›
          ¤›m›z destek program›m›z› flir-  to¤raf Çekimi.”                 yorgan›n›za göre uzat›n. Planl›
          ketlerin tercihine göre 3, 6 ya da  Selin Bat› Oran, sektörün ihti-  büyüme, insan iliflkileri ve net-
          12 ayl›k düflük maliyetli esnek  yaçlar›ndan yola ç›karak haz›rla-  work ve dijital alan özellikle sos-
          paketler halinde sunuyoruz. Böy-  d›klar› bu programla start-up fir-  yal medyada verdi¤iniz mesajlar
          lelikle, giriflimci ruha sahip   malar›n giriflimci ruhunu destek-  ve yerald›¤›n›z mecralar çok
          ‘Start-up’ flirketler, Piar ‹letiflim  lemeyi ve bu yolculuklar›nda he-  önemlidir. Her markan›n, flirke-
          taraf›ndan sa¤lanan özel iletiflim  deflerini gerçeklefltirirken onla-  tin verdi¤i ürün ve hizmete göre
          paketleriyle hedeflerine sa¤lam  r›n yan›nda güçlü bir ifl orta¤›  sosyal medyada yerelaca¤› alan-
          ad›mlarla ilerliyor” diyor.  Selin  olarak yeralmay› amaçlad›klar›n›  lar de¤iflkenlik gösterir. fiirketin
          Bat› Oran, start-up destek prog-  vurguluyor. Selin Bat› Oran, 2 ay-  kayna¤› en etkili flekilde kullan›l-
          ram›n›n ana hizmet ve ek hizmet  d›r hayata geçirdikleri programla  mal›. Tan›t›m yaparken beklenti-
          paketlerinden oluflan esnek bir  4 müflteriye hizmet vermeye      lerini gerçekçi seviyede tutmal›-
          program oldu¤unu belirterek pa-  bafllad›klar›n› anlat›yor: “Perfor-  lar. Özellikle bireysel pazarda
          ketlerin içeri¤ini flöyle özetliyor:  mans sanatlar› yapan sanatç›la-  mutlaka sosyal medyada olmal›-
          “Kurumsal ‹letiflim Paketi: Ku-  r›n topland›¤› e-portal iyisah-  s›n›z, ancak sosyal medyada
          rumsal iletiflim hizmeti. Medya  ne.com, Microsoft bulut çözüm-  kontrollü olmak gerekiyor. Biz
          tan›t›m faaliyetleri. Bas›n ile ilifl-  leri sunan BULUT‹STAN, resto-  firmalar›m›za özel kriz iletiflim
          kiler. Sosyal Medya Paketi: Sos-  ranpaneli.com ve mekan.com ile  dosyalar› haz›rl›yoruz, kriz an›n-
          yal medyada içerik üretimi ve yö-  flirket sat›nalmalar› ve birleflme-  da ne yapmalar› gerekti¤inin on-

          70 KobiEfor Haziran 2015
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75