Page 71 - KobiEfor_Haziran_2015
P. 71
lara özel haz›rlanm›fl el kitab›n› na yarat›c› ve inovatif çözümler “Marka imajd›r, sizin aynadaki
sunuyoruz.” sunuyoruz. Sorumluluklar›m›z›n yans›man›zd›r” diyen Berke
bilincinde bir ajans olarak ifl or- Oran, en büyük farklar›n›n müfl-
360 derece taklar›m›za ‘de¤er yaratan’ pro- teri talebine ve stratejisine uy-
pazarlama iletiflimi jeler sunan dinamik ve güçlü bir gun çözümler önermek oldu¤u-
Piar ‹letiflim Ajans Baflkan› ekibiz.” 12 kiflilik küçük ve dina- nu dile getiriyor: “Beklentiyi iyi
Berke Oran, Piar ‹letiflim’in ko- mik bir ekip olman›n avantaj›yla yönetmek gerekiyor. Bizim ifli-
nusunda uzman ulusal ve ulusla- baflar›l› ifllere imza att›klar›n› mizde baflar› için müflteri bek-
raras› deneyime sahip profesyo- aktaran Berke Oran, Avon, Alca- lentilerini de bas›n taraf›n› da iyi
neller taraf›ndan stratejik ileti- tel-Lucent gibi önemli markalara yönetmek flart.”
flim dan›flmanl›¤›, medya planla- hizmet sunduklar›n› kaydediyor:
ma, medya iliflkileri, içerik yöne- “Türkiye’de faaliyet gösteren Selin Bat› Oran ve
timi, etkinlik ve kriz yönetimi, global flirketlere proje üretebilen Berke Oran hakk›nda;
sosyal medya yönetimi, dijital ile- bir flirketiz. Baz›lar› proje bazl› Kadir Has Üniversitesi Rek-
tiflim ve tasar›m alanlar›nda hiz- olmak üzere 25 firmaya hizmet lamc›l›k Bölümü mezunu Selin
met vermek üzere May›s 2014’te veriyoruz. Bu firmalardan 11’i ile Bat› Oran, 2009’da Dream Design
kuruldu¤unu anlat›yor. Selin Ba- aktif çal›fl›yoruz. A¤›rl›kl› biliflim Factory’nin (DDF) Web Ajans›
t› Oran, Kaya Alexander von Hey- ve life-style’a odakland›k.” olan Runway Interactive
se ve Berke Oran ortakl›¤›yla fa- Ajans›’nda kariyerinde ilk
aliyet gösteren Piar ‹letiflim; ge- ad›m› atm›fl. 2010-2011’de
leneksel PR ajans› olmak- Dubai’de Jumeriah Gru-
tan öte, yeni medyan›n ihti- bu’nda Müflteri ‹liflkileri
yaçlar›na cevap verebilmek Yönetimi, 2011-2014’te ise
ad›na, sosyal medya ve ge- ‹stanbul merkezli Ünite
leneksel iletiflim dan›flman- ‹letiflim Ajans›’nda Müfl-
l›¤› hizmetlerini biraraya ge- teri Yöneticisi olarak
tirerek 360 derece pazarla- Bosch Kurumsal, Bosch
ma iletiflimi hizmeti sunuyor. Otomotiv Teknolojileri,
Berke Oran, “Baflar›l› olabil- Buderus, Bosch Is› Sis-
menin ancak güçlü bir ileti- temleri, Is›san Akademi
flim ile mümkün olaca¤›na ve Bosch Profesyonel
inanan ve müflterilerinin ihti- Elektrikli El Aletle-
yaçlar›na maksimum fayda ri, Yaflar Holding,
sa¤layan çözümler sunan Piar Berke Oran, 2015 P›nar (Et, Süt ve Su
‹letiflim, kurumlar› ve medyay› y›l› sonuna; 1 mil- Grubu) markalar›-
bir ekip olarak görmekte; iki ta- yon TL ciro ve hiz- na 360 derece
raf›n ihtiyaçlar›n› do¤ru belirle- met verdikleri firma kurumsal ileti-
yerek kazan-kazan iliflkisine da- say›s›n› 40’a ç›kara- flim ve pazarla-
yanan bir hizmet anlay›fl› benim- rak ulaflmak iste- ma hizmeti ver-
semektedir” diyor. diklerini aç›kl›yor: mifl. Oran ayn›
Yenilikçi ve yarat›c› yaklafl›m- “Yolumuza 15 kiflilik bir zamanda Ma-
lar›yla performans odakl› çal›fl- ekiple devam etmek istiyoruz. dam Gezgin isimli bir gezi blo-
ma sistemiyle hizmet sundukla- 2016 y›l› hedefimiz; 2 milyon TL ¤unun yazarl›¤›n› da yap›yor.
r›n› ifade eden Berke Oran, genç ciro ve en az 60-70 firmaya hiz- Orta Do¤u Teknik Üniversitesi
bir ajans olarak geldikleri nokta- met sunmak. Start-up destek Ekonomi Bölümü mezunu ve Bo-
da baflar›lar›n› müflterilerine program›m›zla yeni kurulan flir- ¤aziçi Üniversitesi iflletme yük-
karfl› güvenilir ve fleffaf duruflla- ketleri desteklemeye devam sek lisans› sahibi Berke Oran,
r›na borçlu olduklar›n› vurgulu- edece¤iz. Teknoloji firmalar›n›n 1988’de Microsoft Türkiye’de
yor: “Tüm yönetim kadromuz ve merkezleri ço¤unlukla Dubai ve OEM sat›fl grubunda ifl hayat›na
ekibimiz alan›nda uzman profes- ‹stanbul’da. Bu nedenle Dubai ve at›lm›fl. 2001-2010’da Alcatel-
yonellerden olufluyor. Profesyo- Amerika’da; New York’ta ajans- Lucent firmas›nda Türkiye, Sin-
nel ve çok h›zl›y›z. Çözüm ve de- larla iflbirli¤i yapaca¤›z. Londra gapur ve Belçika organizasyon-
¤iflim odakl›y›z. Sektör tecrübe- merkezde de bir ajansla iflbirli¤i lar›nda çeflitli yöneticilik görev-
lerimiz ve iletiflim alan›ndaki es- yapabiliriz. Gelecekte teknoloji leri, 2010-2011’de Vodafone Tür-
nek ve yarat›c› yaklafl›m›m›zla iletiflimi ve video denildi¤inde ilk kiye’de ‹fl Gelifltirme ve Strateji
müflterilerimize ‘kaliteli’ hizmet akla gelen ajans olmak istiyoruz, direktörü, 2011-2014’te IBM Glo-
sunar›z. Pazarlama iletifliminde ayn› zamanda bir start-up firma- bal Services Türkiye ve CEE
yarat›c› fikirlerin gücüne inan›yo- n›n da iletiflim ihtiyac›nda ilk ak- (Central Eastern Europe) bölge-
ruz. Müflterilerimizin ihtiyaçlar›- l›na gelen ajans olmak istiyoruz.” sinde sorumluluklar alm›fl.
Haziran 2015 KobiEfor 71