Page 71 - KobiEfor_Haziran_2015
P. 71

lara özel haz›rlanm›fl el kitab›n›  na yarat›c› ve inovatif çözümler  “Marka imajd›r, sizin aynadaki
          sunuyoruz.”                     sunuyoruz. Sorumluluklar›m›z›n  yans›man›zd›r” diyen Berke
                                          bilincinde bir ajans olarak ifl or-  Oran, en büyük farklar›n›n müfl-
            360 derece                    taklar›m›za ‘de¤er yaratan’ pro-  teri talebine ve stratejisine uy-
            pazarlama iletiflimi           jeler sunan dinamik ve güçlü bir  gun çözümler önermek oldu¤u-
            Piar ‹letiflim Ajans Baflkan›   ekibiz.” 12 kiflilik küçük ve dina-  nu dile getiriyor: “Beklentiyi iyi
          Berke Oran, Piar ‹letiflim’in ko-  mik bir ekip olman›n avantaj›yla  yönetmek gerekiyor. Bizim ifli-
          nusunda uzman ulusal ve ulusla-  baflar›l› ifllere imza att›klar›n›  mizde baflar› için müflteri bek-
          raras› deneyime sahip profesyo-  aktaran Berke Oran, Avon, Alca-  lentilerini de bas›n taraf›n› da iyi
          neller taraf›ndan stratejik ileti-  tel-Lucent gibi önemli markalara  yönetmek flart.”
          flim dan›flmanl›¤›, medya planla-  hizmet sunduklar›n› kaydediyor:
          ma, medya iliflkileri, içerik yöne-  “Türkiye’de faaliyet gösteren  Selin Bat› Oran ve
          timi, etkinlik ve kriz yönetimi,  global flirketlere proje üretebilen  Berke Oran hakk›nda;
          sosyal medya yönetimi, dijital ile-  bir flirketiz. Baz›lar› proje bazl›  Kadir Has Üniversitesi Rek-
          tiflim ve tasar›m alanlar›nda hiz-  olmak üzere 25 firmaya hizmet  lamc›l›k Bölümü mezunu Selin
          met vermek üzere May›s 2014’te  veriyoruz. Bu firmalardan 11’i ile  Bat› Oran, 2009’da Dream Design
          kuruldu¤unu anlat›yor. Selin Ba-  aktif çal›fl›yoruz. A¤›rl›kl› biliflim  Factory’nin (DDF) Web Ajans›
          t› Oran, Kaya Alexander von Hey-  ve life-style’a odakland›k.”      olan Runway Interactive
          se ve Berke Oran ortakl›¤›yla fa-                                   Ajans›’nda kariyerinde ilk
          aliyet gösteren Piar ‹letiflim; ge-                                  ad›m› atm›fl. 2010-2011’de
          leneksel PR ajans› olmak-                                            Dubai’de Jumeriah Gru-
          tan öte, yeni medyan›n ihti-                                         bu’nda Müflteri ‹liflkileri
          yaçlar›na cevap verebilmek                                           Yönetimi, 2011-2014’te ise
          ad›na, sosyal medya ve ge-                                            ‹stanbul merkezli Ünite
          leneksel iletiflim dan›flman-                                           ‹letiflim Ajans›’nda Müfl-
          l›¤› hizmetlerini biraraya ge-                                        teri Yöneticisi olarak
          tirerek 360 derece pazarla-                                            Bosch Kurumsal, Bosch
          ma iletiflimi hizmeti sunuyor.                                          Otomotiv Teknolojileri,
          Berke Oran, “Baflar›l› olabil-                                          Buderus, Bosch Is› Sis-
          menin ancak güçlü bir ileti-                                            temleri, Is›san Akademi
          flim ile mümkün olaca¤›na                                                ve Bosch Profesyonel
          inanan ve müflterilerinin ihti-                                             Elektrikli El Aletle-
          yaçlar›na maksimum fayda                                                   ri, Yaflar Holding,
          sa¤layan çözümler sunan Piar      Berke Oran, 2015                         P›nar (Et, Süt ve Su
          ‹letiflim, kurumlar› ve medyay›  y›l› sonuna; 1 mil-                         Grubu) markalar›-
          bir ekip olarak görmekte; iki ta-  yon TL ciro ve hiz-                        na 360 derece
          raf›n ihtiyaçlar›n› do¤ru belirle-  met verdikleri firma                      kurumsal ileti-
          yerek kazan-kazan iliflkisine da-  say›s›n› 40’a ç›kara-                       flim ve pazarla-
          yanan bir hizmet anlay›fl› benim-  rak ulaflmak iste-                           ma hizmeti ver-
          semektedir” diyor.              diklerini aç›kl›yor:                          mifl. Oran ayn›
            Yenilikçi ve yarat›c› yaklafl›m-  “Yolumuza 15 kiflilik bir                   zamanda    Ma-
          lar›yla performans odakl› çal›fl-  ekiple devam etmek istiyoruz.  dam Gezgin isimli bir gezi blo-
          ma sistemiyle hizmet sundukla-  2016 y›l› hedefimiz; 2 milyon TL  ¤unun yazarl›¤›n› da yap›yor.
          r›n› ifade eden Berke Oran, genç  ciro ve en az 60-70 firmaya hiz-  Orta Do¤u Teknik Üniversitesi
          bir ajans olarak geldikleri nokta-  met sunmak. Start-up destek  Ekonomi Bölümü mezunu ve Bo-
          da baflar›lar›n› müflterilerine   program›m›zla yeni kurulan flir-  ¤aziçi Üniversitesi iflletme yük-
          karfl› güvenilir ve fleffaf duruflla-  ketleri desteklemeye devam  sek lisans› sahibi Berke Oran,
          r›na borçlu olduklar›n› vurgulu-  edece¤iz. Teknoloji firmalar›n›n  1988’de Microsoft Türkiye’de
          yor: “Tüm yönetim kadromuz ve   merkezleri ço¤unlukla Dubai ve  OEM sat›fl grubunda ifl hayat›na
          ekibimiz alan›nda uzman profes-  ‹stanbul’da. Bu nedenle Dubai ve  at›lm›fl. 2001-2010’da Alcatel-
          yonellerden olufluyor. Profesyo-  Amerika’da; New York’ta ajans-  Lucent firmas›nda Türkiye, Sin-
          nel ve çok h›zl›y›z. Çözüm ve de-  larla iflbirli¤i yapaca¤›z. Londra  gapur ve Belçika organizasyon-
          ¤iflim odakl›y›z. Sektör tecrübe-  merkezde de bir ajansla iflbirli¤i  lar›nda çeflitli yöneticilik görev-
          lerimiz ve iletiflim alan›ndaki es-  yapabiliriz. Gelecekte teknoloji  leri, 2010-2011’de Vodafone Tür-
          nek ve yarat›c› yaklafl›m›m›zla  iletiflimi ve video denildi¤inde ilk  kiye’de ‹fl Gelifltirme ve Strateji
          müflterilerimize ‘kaliteli’ hizmet  akla gelen ajans olmak istiyoruz,  direktörü, 2011-2014’te IBM Glo-
          sunar›z. Pazarlama iletifliminde  ayn› zamanda bir start-up firma-  bal Services Türkiye ve CEE
          yarat›c› fikirlerin gücüne inan›yo-  n›n da iletiflim ihtiyac›nda ilk ak-  (Central Eastern Europe) bölge-
          ruz. Müflterilerimizin ihtiyaçlar›-  l›na gelen ajans olmak istiyoruz.”    sinde sorumluluklar alm›fl.
                                                                                    Haziran 2015 KobiEfor 71
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76