Page 64 - KobiEfor_Ekim_2014
P. 64

F‹NANS




                                 ING Bank KOB‹ stratejisini belirledi:


             ‘‹flimiz Gücümüz KOB‹M‹Z’






              ‘Paran›z Burada De¤erli’ slogan›yla
            finans sektöründe rekabete dahil olan
                ING Bank, KOB‹ stratejisini de
               tamamlayarak ‘‹flimiz Gücümüz
                   KOB‹M‹Z’ noktas›na geldi.
            Sektör üzerinde büyüme rakamlar›na
             imza atan ING, önümüzdeki dönem
               KOB‹ denildi¤inde ilk akla gelen
                bankalardan biri olmak istiyor.


          U        luslararas› tecrübesini Türkiye yap›lan-
                   mas›nda da hissettirmeye bafllayan ING
                   Bank, büyüme stratejisini belirleyerek
                   KOB‹’leri temel hedef seçti. ‹lk aflamada
                   KOB‹’leri ayr› bir Genel Müdür Yard›mc›l›-
           ¤› alt›nda konumland›ran ING Bank, saha oluflu-
           munu da belirledi¤i stratejisi çerçevesinde flekil-
           lendirerek Türk finans sektörünün KOB‹ rekabe-
           tinde ‘ben de var›m’ diyor.
              Bankan›n KOB‹ hedefini, yürütülen çal›flmalar›
           ve yenilikleri ING Bank KOB‹ ve Ödeme Sistemle-
           rinden Sorumlu Genel Müdür Yard›mc›s› Erdo¤an
           Y›lmaz ile konufltuk.
              Erdo¤an  Y›lmaz, ING’nin ‘‹flimiz Gücümüz KO-
           B‹M‹Z’ mottosuyla çal›flmalara bafllad›¤›n› ve bu
           sinerjinin de katk›s›yla h›zl› bir geliflim sürecine
           girdiklerini aktar›yor. ING Bank’›n KOB‹ ifltah› bü-
           yük; piyasadaki di¤er bankalardan farkl› uygula-
           malarla KOB‹ karakteristi¤i kazanmay› hedefliyor.
           Bunun için y›ll›k cirosu 0 ile 2 milyon TL’ye kadar
           olan iflletmeleri mikro, 2 ile 15 milyon TL’ye kadar
           olan iflletmeleri ise OB‹ olarak ay›ran ING Bank,
           saha ekibini de bu tan›ma uygun yap›land›rarak
           mikro ve OB‹ portföy yöneticileri ile uzmanl›k ala-
           n›na göre iflletmelere daha iyi hizmet vermeyi
           amaçl›yor.
              Erdo¤an Y›lmaz, “Portföy yöneticilerimizin mik-
                                                                                            Erdo¤an  Y›lmaz
           ro ve OB‹ diye ayr›lmas› ciddi bir konsantrasyon
           sa¤lad›. Y›l bafl›nda 480 olan portföy yönetici say›-
           m›z› 650’ye ç›kard›k. Önümüzdeki dönem bu say›   dili müflteri say›s›nda yüzde 63 art›fl oldu¤unu kay-
           katlanarak artacakt›r. Ayr›ca 12 tane olan bölge  deden Y›lmaz, “Hem 7 bin 400 olan POS say›s›nda
           müdürlüklerimizde 45 kiflilik direkt sat›fl ekibimiz  16 bine ulaflt›k hem de KOB‹ müflteri adedinde cid-
           çal›fl›yor. Bu alanda da y›lsonu hedefimiz 100 kifli-  di büyüme sa¤lad›k. 2015 bitti¤inde 100 bin KO-
           lik ekibe ulaflmakt›r” diye konufluyor.            B‹’ye ulaflmak ve POS cihaz›nda ise 50 bini aflmak
              327 flubesi bulunan ING Bank için bu y›l yeni flu-  istiyoruz” diyor.
           be aç›l›fl› yok, portföy bafl›na düflen risk, mevduat  Benzer bir büyümeyi kredi oran›nda da yakala-
           ve müflteri say›s›n›n art›r›lmas› hedefleniyor. Kre-  yan ING, y›l›n bafl›nda 3.7 milyar TL olan kredi bü-

           64 KobiEfor Ekim 2014
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69