Page 72 - KobiEfor_Haziran_2013
P. 72
HABER
Millenicom’dan KOB‹’lere hizmet yenilikleri
Bulut Santral
Millenicom Bulut Santral ile tüm KOB‹’ler, ça¤r›lar›n› yönlendiren,
cevaplayan, raporlar›n› kaydeden ve farkl› telefonlar› efl zamanl› olarak
arayan bir santrale sahip oluyor.
Millenicom Bulut Santral ile tüm KOB‹’ler, ça¤r›la-
A lternatif telekom operatörü Millenicom, ge- r›n› yönlendiren, cevaplayan, raporlar›n› kaydeden
lifltirdi¤i ‘Bulut Santral’ hizmetiyle KOB‹’le-
rin santral maliyetini çözecek. Millenicom
ve farkl› telefonlar› efl zamanl› olarak arayan bir san-
Bulut Santral ile KOB‹’ler herhangi bir san-
hem ekonomik hem güvenli hem de teknolojik alt
tral ekipman›na ya da personele ihtiyaç trale sahip oluyor. Millenicom Bulut Santral Hizmeti
duymayacak. Santral hizmeti, IP bulut teknolojisi yap›s›yla müflterilerine ‘Detayl› Ça¤r› Kayd›’ ve ‘Ses-
üzerinden, firmalar›n tüm ofis ve flubeleri için en li Yan›t Hizmetlerini’ de sunuyor.
ekonomik ve güvenilir flekilde sa¤lanacak. fievki Kuyulu, KOB‹’le-
Bilgi Üniversitesi Santral ‹stanbul Kampüsü’nde rin, tüm ofis ve flubeleri-
gerçekleflen tan›t›m toplant›s›nda konuflan Milleni- nin telefon, ‹nternet ve
com Yönetim Kurulu Üyesi fievki Kuyulu, Bulut San- santral ihtiyac›n› tek mer-
tral sayesinde firmalar›n ekstra maliyetlerden ve kezden karfl›layan Milleni-
emekten kurtulaca¤›n›, iflletmelere son teknoloji com, çeflitli ölçeklerdeki
santral hizmetini uygun fiyata sunacaklar›n› söyledi. iflletmelere kendilerine en
Kuyulu, Millencom’un en önemli art›s›n›n tecrübe ve uygun büyüklükteki hiz-
uzmanl›k oldu¤unu belirterek, ürünün sunumunun meti sunabilen bir esnek-
do¤ru zamanda olmas›na özen gösterdiklerini akta- fievki li¤e sahip oldu¤unu belir-
Kuyulu
r›yor. 30 binden fazla kuruma sabit telefon hizmeti terek, hizmeti dahili hat
sunan Millenicom Türkiye flebekesi üzerinde y›lda bafl›na 19.90 TL’den bafl-
2.5 milyar dakikal›k telefon görüflmesi yap›labiliyor. layan fiyatlarla piyasaya sunduklar›n› aç›kl›yor. Bulut
2012 y›l›nda 120 milyon TL ciroya ulaflan Millen- santral sayesinde flirketlerin ihtiyac› olan dahili hat
com’un yeni ürünün de katk›s›yla geliflece¤ini akta- say›s› kadar telefon da ücretsiz olarak müflterilere
ran Kuyulu, 2013 y›l›nda 140 milyon TL ciro hedefle- sunuluyor. Kuyulu, Millenicom’un Bulut Santral Sis-
diklerini kaydediyor. Bulut Santral hizmeti için 1 mil- temi’ni tercih etmek için 10 nedeni ise flöyle s›ral›-
yon avro yat›r›m gerçeklefltirdiklerini anlatan Kuyu- yor: kabiliyetli, teknolojik, esnek, ekonomik, güncel,
lu, ilk aflamada y›lsonuna kadar 500 KOB‹ hedefle- kontrolü kullan›c›da, güvenilir, öngörülebilir riskler,
diklerini aç›kl›yor. Kuyulu, a¤›rl›kl› tek kullan›c› ile 20 kesintisiz, kolay.
kullan›c›ya kadar olan KOB‹’lerin kendilerini tercih Millenicom Kurumsal Sa-
edece¤ini ancak 50 kullan›c›ya kadar olan iflletmele- t›fl ve Pazarlama Direktörü
rin de Bulut Santral hizmetinden verimli faydalana- Orkan Aytulun, gerçeklefltir-
ca¤›n› aktar›yor. di¤i demo çal›flmas›nda ürü-
nün iflleyifli hakk›nda bilgi
Ayda 19.90’a santral verdi. Aytulun, flöyle konufl-
Kuyulu, Millenicom Bulut Santral’in çözüm odakl› tu: “Bulut Santrali kullanan
bir yaklafl›mla özellikle KOB‹’lerin ilk yat›r›m maliye- bir flirket çal›flan› ofis d›fl›n-
ti olmaks›z›n ayl›k sabit bir ödeme ile tüm telefon ve da bile olsa cep telefonu Orkan
santral ihtiyac›n› karfl›lad›¤›n› belirtti. Millenicom Bu- üzerinden sanki ofisteki te- Aytulun
lut Santral hizmeti ile iflletmeler bünyelerinde tüm lefonuyla konufluyormufl gi-
ofisler/flubeler ile kendi aralar›nda ücretsiz konufla- bi konuflabilir. Ofis telefonu
biliyor. Millenicom Bulut Santralin bir di¤er faydas› ile yapabildi¤i her fleyi nerede olursa olsun yapabi-
ise pahal› destek hizmetlerinden ve ücretli güncelle- lir. Bulut Santral yüksek teknolojiye sahip ve birçok
melerden kullan›c›y› kurtararak maliyetleri düflürme- avantajlar› var. Örnek vermek gerekirse; cep telefo-
si. Ak›ll› cihazlar üzerinden tüm santral ifllevlerinin nunuzdan sekreterinize ‘flu kifliyi bana ba¤la’ diyebi-
mobil olarak da kullan›labildi¤i Millenicom Bulut lirsiniz. Cep telefonunuz yoluyla ofis d›fl›ndayken her
Santral hizmeti, h›zl› ve kolay kuruluyor, yedekleme türlü santral hizmetini kullanabilirsiniz, ofis telefonu-
sistemi ile risklere karfl› güvence veriyor ve tafl›nma nuz ile cep telefonunuzun ayn› anda çalmas›n› sa¤-
durumunda ifllemleri çok kolaylaflt›r›yor. layabilirsiniz.”
72 KobiEfor Haziran 2013