Page 72 - KobiEfor_Haziran_2013
P. 72

HABER



            Millenicom’dan KOB‹’lere hizmet yenilikleri

                Bulut Santral





                      Millenicom Bulut Santral ile tüm KOB‹’ler, ça¤r›lar›n› yönlendiren,
                  cevaplayan, raporlar›n› kaydeden ve farkl› telefonlar› efl zamanl› olarak
                                        arayan bir santrale sahip oluyor.


                                                              Millenicom Bulut Santral ile tüm KOB‹’ler, ça¤r›la-
           A       lternatif telekom operatörü Millenicom, ge-  r›n› yönlendiren, cevaplayan, raporlar›n› kaydeden
                   lifltirdi¤i ‘Bulut Santral’ hizmetiyle KOB‹’le-
                   rin santral maliyetini çözecek. Millenicom
                                                            ve farkl› telefonlar› efl zamanl› olarak arayan bir san-
                   Bulut Santral ile KOB‹’ler herhangi bir san-
                                                            hem ekonomik hem güvenli hem de teknolojik alt
                   tral ekipman›na ya da personele ihtiyaç  trale sahip oluyor. Millenicom Bulut Santral Hizmeti
           duymayacak. Santral hizmeti, IP bulut teknolojisi  yap›s›yla müflterilerine ‘Detayl› Ça¤r› Kayd›’ ve ‘Ses-
           üzerinden, firmalar›n tüm ofis ve flubeleri için en  li Yan›t Hizmetlerini’ de sunuyor.
           ekonomik ve güvenilir flekilde sa¤lanacak.                                 fievki Kuyulu, KOB‹’le-
              Bilgi Üniversitesi Santral ‹stanbul Kampüsü’nde                     rin, tüm ofis ve flubeleri-
           gerçekleflen tan›t›m toplant›s›nda konuflan Milleni-                     nin telefon, ‹nternet ve
           com Yönetim Kurulu Üyesi fievki Kuyulu, Bulut San-                      santral ihtiyac›n› tek mer-
           tral sayesinde firmalar›n ekstra maliyetlerden ve                      kezden karfl›layan Milleni-
           emekten kurtulaca¤›n›, iflletmelere son teknoloji                       com, çeflitli ölçeklerdeki
           santral hizmetini uygun fiyata sunacaklar›n› söyledi.                  iflletmelere kendilerine en
           Kuyulu, Millencom’un en önemli art›s›n›n tecrübe ve                    uygun büyüklükteki hiz-
           uzmanl›k oldu¤unu belirterek, ürünün sunumunun                         meti sunabilen bir esnek-
           do¤ru zamanda olmas›na özen gösterdiklerini akta-  fievki               li¤e sahip oldu¤unu belir-
                                                             Kuyulu
           r›yor. 30 binden fazla kuruma sabit telefon hizmeti                    terek, hizmeti dahili hat
           sunan Millenicom Türkiye flebekesi üzerinde y›lda                       bafl›na 19.90 TL’den bafl-
           2.5 milyar dakikal›k telefon görüflmesi yap›labiliyor.  layan fiyatlarla piyasaya sunduklar›n› aç›kl›yor. Bulut
           2012 y›l›nda 120 milyon TL ciroya ulaflan Millen-  santral sayesinde flirketlerin ihtiyac› olan dahili hat
           com’un yeni ürünün de katk›s›yla geliflece¤ini akta-  say›s› kadar telefon da ücretsiz olarak müflterilere
           ran Kuyulu, 2013 y›l›nda 140 milyon TL ciro hedefle-  sunuluyor. Kuyulu, Millenicom’un Bulut Santral Sis-
           diklerini kaydediyor. Bulut Santral hizmeti için 1 mil-  temi’ni tercih etmek için 10 nedeni ise flöyle s›ral›-
           yon avro yat›r›m gerçeklefltirdiklerini anlatan Kuyu-  yor: kabiliyetli, teknolojik, esnek, ekonomik, güncel,
           lu, ilk aflamada y›lsonuna kadar 500 KOB‹ hedefle-  kontrolü kullan›c›da, güvenilir, öngörülebilir riskler,
           diklerini aç›kl›yor. Kuyulu, a¤›rl›kl› tek kullan›c› ile 20  kesintisiz, kolay.
           kullan›c›ya kadar olan KOB‹’lerin kendilerini tercih  Millenicom Kurumsal Sa-
           edece¤ini ancak 50 kullan›c›ya kadar olan iflletmele-  t›fl ve Pazarlama Direktörü
           rin de Bulut Santral hizmetinden verimli faydalana-  Orkan Aytulun, gerçeklefltir-
           ca¤›n› aktar›yor.                                di¤i demo çal›flmas›nda ürü-
                                                            nün iflleyifli hakk›nda bilgi
              Ayda 19.90’a santral                          verdi. Aytulun, flöyle konufl-
              Kuyulu, Millenicom Bulut Santral’in çözüm odakl›  tu: “Bulut Santrali kullanan
           bir yaklafl›mla özellikle KOB‹’lerin ilk yat›r›m maliye-  bir flirket çal›flan› ofis d›fl›n-
           ti olmaks›z›n ayl›k sabit bir ödeme ile tüm telefon ve  da bile olsa cep telefonu         Orkan
           santral ihtiyac›n› karfl›lad›¤›n› belirtti. Millenicom Bu-  üzerinden sanki ofisteki te-  Aytulun
           lut Santral hizmeti ile iflletmeler bünyelerinde tüm  lefonuyla konufluyormufl gi-
           ofisler/flubeler ile kendi aralar›nda ücretsiz konufla-  bi konuflabilir. Ofis telefonu
           biliyor. Millenicom Bulut Santralin bir di¤er faydas›  ile yapabildi¤i her fleyi nerede olursa olsun yapabi-
           ise pahal› destek hizmetlerinden ve ücretli güncelle-  lir. Bulut Santral yüksek teknolojiye sahip ve birçok
           melerden kullan›c›y› kurtararak maliyetleri düflürme-  avantajlar› var. Örnek vermek gerekirse; cep telefo-
           si. Ak›ll› cihazlar üzerinden tüm santral ifllevlerinin  nunuzdan sekreterinize ‘flu kifliyi bana ba¤la’ diyebi-
           mobil olarak da kullan›labildi¤i Millenicom Bulut  lirsiniz. Cep telefonunuz yoluyla ofis d›fl›ndayken her
           Santral hizmeti, h›zl› ve kolay kuruluyor, yedekleme  türlü santral hizmetini kullanabilirsiniz, ofis telefonu-
           sistemi ile risklere karfl› güvence veriyor ve tafl›nma  nuz ile cep telefonunuzun ayn› anda çalmas›n› sa¤-
           durumunda ifllemleri çok kolaylaflt›r›yor.         layabilirsiniz.”

           72 KobiEfor Haziran 2013
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77