Page 64 - KobiEfor_Haziran_2013
P. 64

LEADERS’ COACH YOLA ÇIKTI




                  ‹fl sahiplerine ve üst düzey yöneticilere sat›fl art›fl›, karl›l›k, ifl gelifltirme,
            operasyonel iyilefltirme ve organizasyonel yap›lanma konular›nda iflletme koçlu¤u
                  ve dan›flmanl›k hizmeti veren Leaders’ Coach, ‹stanbul, Ankara ve ‹zmir
                                      yap›lanmas›yla faaliyetlerine bafllad›.


           K         üçük ve orta boy iflletmelere ‘iflletme
                     koçlu¤u’ hizmeti veren Leaders’ Coach
                     faaliyete geçti. Profesyonel çal›flma ha-
                     yat›nda kazand›¤› 28 y›ll›k deneyimiyle
                     Baydu Veznedaro¤lu liderli¤indeki ekip,
           bankac›l›k, sigortac›l›k, sanayi ve hizmet sektörle-
           rindeki deneyimlerinden oluflturdu¤u ortak akl›; ifl
           sahiplerinin hizmetine sunuyor. Leaders’ Coach,
           KOB‹’lere hedefleri do¤rultusunda sat›fl art›fl›, ge-
           lir art›fl›, karl›l›k, büyüme, operasyonel iyilefltirme,
           kurumsallaflma, rekabet üstünlü¤ü sa¤lama gibi
           konularda alternatif bak›fl aç›l› çözümler sunuyor.
           Leaders’ Coach hizmetlerinden düzenli yararlanan,
           emek ve zaman yat›r›m› yapan flirket sahiplerinin
           ifl sonuçlar›ndaki fark› 3 ay içerisinde görmeye  talar›n› ise flöyle anlat›yor: “Dan›flmanlar belli bir
           bafllad›klar›n› belirtiyor.                       noktada bir proje yap›p görevlerini sonland›r›yorlar.
              ‹flletme Koçlu¤u’nun dünyadaki tarihi 20 y›l önce  Uzman olduklar› belli bir alanda bir çözüm önerisi
           Amerika Birleflik Devletleri’ne dayan›yor. Bugün bafl-  gelifltirip bunu flirkete sunuyorlar. ‹flletme koçlu¤un-
           ta Avrupa, Kuzey ve Güney Amerika olmak          da ise biz flirketin tüm alanlar› ve süreçleri üzerinde
           üzere dünya genelinde yayg›n olarak kulla-       çal›fl›yoruz. Söz konusu çal›flmay› terzi usulü yürüte-
           n›lan ‹flletme Koçlu¤u’nun dan›flmanl›ktan          rek, iflletmenin kendine uygun elbiseyi giymesine
           fark›; bir flirketin sadece belli bir alan›n›       yard›mc› oluyoruz. ‹flletme koçlar› dan›flmanlardan
           de¤il bütün süreçlerini kaps›yor olmas›. Zi-       farkl› olarak hedefe ulaflma süreci boyunca flirket
           ra iflletme koçlu¤unda; flirketin sat›fl, pazar-     sahibine destek vermeye devam ediyor.”
           lama, insan kaynaklar›, genel yönetim,
           finansal durumu, karl›l›k, sat›fl                             KOB‹ patronlar› iflleriyle
           sonras› hizmet vb. tüm yap›la-                                 bo¤ufluyor
           r› gözden geçiriliyor. ‹flletme-                                 Baydu Veznedaro¤lu’na göre Türki-
           nin gelir sa¤lay›p, karl›l›¤›n›                               ye’nin hedefledi¤i h›zl› büyümeyi
           art›r›p daha kolay yönetile-                                   sa¤lamas›n›n yolu KOB‹’lerden geçi-
           bilir hale gelmesi için çal›-                                   yor. Çeflitli istatistiki bilgilere göre
           flan iflletme koçlar›, daha                                       Türkiye’de 3 milyon 200 bin ile 3
           anlafl›l›r bir ifadeyle; ifl-                                      milyon 500 bin aras›nda KOB‹ ol-
           letmeye bal›k tutup ver-                                          du¤unu hat›rlatan Veznedaro¤lu,
           mek yerine flirketin ba-                                           ço¤u aile flirketi olan iflletmele-
           l›k tutabilir hale gelme-                                         rin büyümeye ihtiyac› oldu¤unu
           sine yard›mc› oluyorlar.                                          bunun yolunun da ‘her alanda
           Leaders’ Coach’un Ku-                                            geliflim’ den geçti¤inin unutulma-
           rucusu Baydu Vezneda-                                   Baydu   mas›n› istiyor. ‹flletmeleri daha sis-
                                                              Veznedaro¤lu
           ro¤lu, temel ayr›m nok-                                         temli hale getirmek gerekti¤inin
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69