Page 119 - KobiEfor Mart 2022
P. 119
Kelebek Mobilya sosyal medyada da uçmaya devam
Kelebek Mobilya, Social Brands’in yaptığı araştırma
ile Ocak’ta da sosyal medyayı en iyi kullanan markalar
sıralamasında ilk beşte yer almayı başardı.
2021 yılında Social Media Awards Altın kategorisinde
ödüle layık görülen Kelebek başarılarıyla sosyal medya-
da da sektörün en güçlü markaları arasında ve sosyal
medya takipçileri ile kurduğu istikrarlı iletişimleri hakiki
bir duygusal bağa çevirebiliyor.
Serkan
Kelebek Mobilya Marka Direktörü Serkan Kaplan
Kaplan
“Sosyal medya takipçilerimizle yakın temasta olmayı
tercih ediyoruz çünkü Kelebek Mobilya olarak müşteri- çilmez parçası olan sosyal medya ise bu bağı daha da
lerimiz ile duygusal bir bağımız var. Günümüzün vazge- kuvvetlendirmek için vazgeçilmez bir alan” dedi.
Logo Yazılım 2021’i Akçansa satış gelirini
güçlü büyüme ile kapadı yüzde 46 arttırdı
Logo Yazılım 2021’de satış gelirlerini geçen Akçansa Genel Müdü-
yıla oranla yüzde 41 artırarak 767 milyon TL’ye rü M. Zeki Kanadıkırık,
yükseltti. 2021’de satış gelirlerini
Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK) 2.9 milyar TL’ye ulaştır-
da yüzde 62 artıran Logo’nun net dönem kârı ise ar- dıklarını ve sektörel yol-
tan finansal gelirler ile bir- culuklarına başarıyla de-
likte yüzde 131 artış gös- vam ettiklerini söyledi.
tererek 265 milyon TL’ye Pandeminin etkilerinin
ulaştı. Logo Yazılım’ın his- küresel olarak hissedil-
se başına kazancı ise yüz- diği 2021’de elde ettikleri
de 130 oranında artarak performansla pazardaki
2.73 TL oldu. güçlü konumlarını koru- M. Zeki
Logo Yönetim Kuru- duklarını belirten Kana- Kanadıkırık
M.Buğra lu Başkan Yardımcısı ve dıkırık, şirketin aynı dö-
KOyuncu Grup CEO’su M. Buğra nemde net kârının 303.6 milyon TL olduğunu kaydetti.
Koyuncu, “’Önce Müş- Şirketten yapılan açıklamaya göre, yıllık gelirin
terim’ projesi, 2022’de de hizmet odaklı yazılım yüzde 60’ını yurt içi satışlar oluştururken, yurt dışı
anlayışımızı yaygınlaştırma hedefimize destek satışlar da yıllık bazda yüzde 30 artarak 1.2 milyar TL
olacak. Müşteri deneyiminin yanı sıra bulut bili- olarak gerçekleşti. Şirketin FAVÖK’ü 2021 yılında yüz-
şime odaklanmaya devam ediyoruz” dedi. de 25 artarak 405.3 milyon TL oldu.
17.3 milyar TL kombine yatırım gerçekleştirdi
Koç Holding, 2021’de konsolide Çakıroğlu, “Yapı Kredi hisselerinin
bazda toplam 346.7 milyar TL gelir yüzde 18’ini UniCredit’ten 3,5 milyar
elde ederken, 17.3 milyar TL kombine TL bedelle satın almak üzere anlaştık.
yatırım gerçekleştirdi. Güçlü sermaye yapısı, uzun yıllara da-
2021 yılı finansal sonuçlarını de- yanan tecrübe ve bilgi birikimiyle, Yapı
ğerlendiren Koç Holding CEO’su Kredi’nin performansı müspet yönde
Levent Çakıroğlu, “2021 yılında yap- ayrışıyor. Bu satın alma Yapı Kredi’ye,
tığımız 17.3 milyar TL’lik kombine ya- bankacılık sektörüne ve uzun vadede
tırımla, toplam yatırımlarımızın son 5 ülkemizin potansiyeline olan inan-
yılda 53 milyar TL’ye ulaştığını gururla Levent cımızın bir göstergesi” açıklamasını
ifade etmek isterim” dedi. Çakıroğlu yaptı.
Mart 2022 KobiEfor 119