Page 119 - KobiEfor Mart 2022
P. 119

Kelebek Mobilya sosyal medyada da uçmaya devam

               Kelebek Mobilya, Social Brands’in yaptığı araştırma
             ile Ocak’ta da sosyal medyayı en iyi kullanan markalar
             sıralamasında ilk beşte yer almayı başardı.
               2021 yılında Social Media Awards Altın kategorisinde
             ödüle layık görülen Kelebek başarılarıyla sosyal medya-
             da da sektörün en güçlü markaları arasında ve sosyal
             medya takipçileri ile kurduğu istikrarlı iletişimleri hakiki
             bir duygusal bağa çevirebiliyor.
                                                                Serkan
               Kelebek Mobilya Marka Direktörü Serkan Kaplan
                                                                Kaplan
             “Sosyal medya takipçilerimizle yakın temasta olmayı
             tercih ediyoruz çünkü Kelebek Mobilya olarak müşteri-  çilmez parçası olan sosyal medya ise bu bağı daha da
             lerimiz ile duygusal bir bağımız var. Günümüzün vazge-  kuvvetlendirmek için vazgeçilmez bir alan” dedi.



             Logo Yazılım 2021’i                             Akçansa satış gelirini
             güçlü büyüme ile kapadı                         yüzde 46 arttırdı

               Logo Yazılım  2021’de satış gelirlerini geçen   Akçansa Genel Müdü-
             yıla oranla yüzde 41 artırarak 767 milyon TL’ye   rü M. Zeki Kanadıkırık,
             yükseltti.                                      2021’de satış gelirlerini
               Faiz, amortisman ve vergi öncesi kârını (FAVÖK)   2.9 milyar TL’ye ulaştır-
             da yüzde 62 artıran Logo’nun net dönem kârı ise ar-  dıklarını ve sektörel yol-
                                 tan finansal gelirler ile bir-  culuklarına başarıyla de-
                                 likte yüzde 131 artış gös-  vam ettiklerini söyledi.
                                 tererek 265 milyon TL’ye      Pandeminin etkilerinin
                                 ulaştı. Logo Yazılım’ın his-  küresel olarak hissedil-
                                 se başına kazancı ise yüz-  diği 2021’de elde ettikleri
                                 de 130 oranında artarak     performansla pazardaki
                                 2.73 TL oldu.               güçlü konumlarını koru-  M. Zeki
                                   Logo Yönetim Kuru-        duklarını belirten Kana-  Kanadıkırık
             M.Buğra             lu Başkan Yardımcısı ve     dıkırık, şirketin aynı dö-
             KOyuncu             Grup CEO’su M. Buğra        nemde net kârının 303.6 milyon TL olduğunu kaydetti.
                                 Koyuncu, “’Önce Müş-          Şirketten yapılan açıklamaya göre, yıllık gelirin
             terim’ projesi, 2022’de de hizmet odaklı yazılım   yüzde 60’ını yurt içi satışlar oluştururken, yurt dışı
             anlayışımızı yaygınlaştırma hedefimize destek    satışlar da yıllık bazda yüzde 30 artarak 1.2 milyar TL
             olacak. Müşteri deneyiminin yanı sıra bulut bili-  olarak gerçekleşti. Şirketin FAVÖK’ü 2021 yılında yüz-
             şime odaklanmaya devam ediyoruz” dedi.          de 25 artarak 405.3 milyon TL oldu.


             17.3 milyar TL kombine yatırım gerçekleştirdi

               Koç Holding, 2021’de konsolide                            Çakıroğlu, “Yapı Kredi hisselerinin
             bazda toplam 346.7 milyar TL gelir                       yüzde 18’ini UniCredit’ten 3,5 milyar
             elde ederken, 17.3 milyar TL kombine                     TL bedelle satın almak üzere anlaştık.
             yatırım gerçekleştirdi.                                  Güçlü sermaye yapısı, uzun yıllara da-
               2021 yılı finansal sonuçlarını de-                      yanan tecrübe ve bilgi birikimiyle, Yapı
             ğerlendiren Koç Holding CEO’su                           Kredi’nin performansı müspet yönde
             Levent Çakıroğlu, “2021 yılında yap-                     ayrışıyor. Bu satın alma Yapı Kredi’ye,
             tığımız 17.3 milyar TL’lik kombine ya-                   bankacılık sektörüne ve uzun vadede
             tırımla, toplam yatırımlarımızın son 5                   ülkemizin potansiyeline olan inan-
             yılda 53 milyar TL’ye ulaştığını gururla   Levent        cımızın bir göstergesi” açıklamasını
             ifade etmek isterim” dedi.        Çakıroğlu              yaptı.

                                                                                       Mart 2022 KobiEfor 119
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124