Page 109 - KobiEfor Eylül 2021
P. 109

Logo Yazılım ilk 6 ayda,
            İş Bankası’ndan
            Tarım Odaklı                                    satış gelirlerini

            Girişimcilik Programı                           yüzde 45 artırdı
                                                               Logo Yazılım, 2021’in ilk yarısında satış gelirle-
               Türkiye İş Bankası, ülkemizde girişimciliğin ge-
                                                            rini geçen yıla oranla yüzde 45 artırarak 317 mil-
            lişmesi ve ekosistemin büyümesi adına sunduğu
                                                            yon TL’ye yükseltti. Faiz, amortisman ve vergi ön-
            kapsamlı desteklerini tarım alanında düzenlenecek
            girişim hızlan-                                 cesi kârını (FAVÖK) da yüzde 63 artıran Logo’nun
            dırma programı                                  net dönem kârı ise yüzde 132 artış göstererek
            WorkupAgri ile                                  120 milyon TL’ye ulaştı.
            genişletiyor.                                      Logo Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve
                                 İş Bankası Genel Müdür     Grup CEO’su M. Buğra Koyuncu, “İşlerini tek-
                               Yardımcısı Şahismail Şim-    noloji, dijital dönüşüm, ye-
                               şek, “29 farklı girişim, şim-  tenek yönetimi ve müşteri
                               diye kadar toplam 6.2 milyon   ilişkileri odağında yöneten
                               dolar yatırım aldı, yurt dışına   şirketlerin daha dayanıklı
                               açılanlar oldu. WorkupAgri   olduğunu ve rekabet avan-
                               ile teknolojiyi doğanın hiz-  tajı sağladığını görüyoruz.
                               metine sunacak fikirlerin,    Bu anlayışla 2021 yılında da
             Şahismail
             Şimşek            girişimcilerin yolunu açmayı   değişen koşullara çeviklikle
                               hedefliyoruz” dedi.           uyum sağlıyor ve iş süreçle-         M. Buğra
               4 yıldır kesintisiz devam eden bağımsız giri-  rimizi dönüştürmeye devam          Koyuncu
            şimcilik programı Workup’ın çatısı altında tarım   ediyoruz” dedi.
            alanında değer önerisi geliştirerek ülkemizde      Tekrarlayan gelirlerin tüm kategorilerinde
            tarım ekonomisinin gelişmesine yönelik çözüm-   büyüme kaydedildi ve tekrarlayan gelirlerin payı
            ler üreten sürdürülebilir ve ölçeklenebilir tek-  faturalanan gelirlerin yüzde 64’üne ulaştı. Logo
            noloji startup’larının büyümesine destek olmayı   Yazılım’ın hisse başına kazancı ise yüzde 80 ora-
            amaçlıyor.                                      nında artarak 1.89 TL oldu.


             Afet ve tehlike anında                          SAP Türkiye’de

             acil yardım desteği                             üst düzey atama

               Yenilenen Pronet Mobil Panik Butonu olası       SAP Türkiye’nin Stratejik Endüstrilerden So-
             deprem, sel, yangın, göçük gibi tehlikelere karşı   rumlu Genel Müdür Yar-
             acil yardıma ulaşma süresini kısaltıyor.        dımcısı Elif Ertan oldu.
               Mobil Panik Butonu’na basıldığı anda kullanı-  Ertan, yeni görevinde
             cının tehlike altında olduğu bilgisi kişinin yakın-  SAP Türkiye’nin Kamu,
             ları ve Alarm Haber Alma Merkezi ile paylaşılıyor.   Perakende, Finans, Ener-
             Ayrıca kullanıcının konum bilgisi de canlı takip   ji ve İnşaat sektörlerinde-
             edilirken, ihtiyaç durumlarında ambulans, itfai-  ki hızlı büyüme  rotasını
                                             ye ve polis     güçlendirmeye  liderlik
                                             yönlendir-      edecek.
                                             mesi sağla-       Birçok öncü bilişim ve
                                             nıyor.          telekomünikasyon şirke-                Elif
                                               Kullanıcı                                           Ertan
                                                             tinde 20 yıllık satış tecrü-
                                             k o numu-
                                                             besine sahip olan Elif Ertan, SAP’deki kariyerine
                                             nun tespiti
                                                             11 yıl önce başladı. SAP Türkiye’de daha önce
                                             için düdük      Kanal Yöneticisi, Genel Sektör Satış Yöneticisi,
                                             sesi ve el      Perakende Sektörü Yöneticisi ve Global Müşteri
                                             feneri özel-
                                                             Direktörü olarak görev alan Ertan, İTÜ Matema-
             liği de Pronet Mobil Panik Butonu özellikleri ara-
                                                             tik Mühendisliği mezunu.
             sında yer alıyor.
                                                                                       (\OÖO      KobiEfor 109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114