Page 105 - KobiEfor-Nisan-2021
P. 105
/2-à67à.
Hareket, Turquality ile globaldeki gücüne güç katacak
Hareket, dünyanın devlet destekli Ahmet Altunkum, “Turquality progra-
ilk ve tek markalaşma programı olan mına dahil olan şirketler, sorunsuz ve
Turquality’ye dahil oldu. hatasız hizmet güvencesi verdiği için ya-
Konsolide ağır taşıma ve hizmet ala- bancı firmalar tarafından stratejik ortak
nında bu desteği alan ilk şirket olan Ha- olarak tercih ediliyor. Biz de bu süreçle
reket, Turquality’ye kabul edilerek ku- birlikte başarılı olduğumuz yurtdışı ça-
rumsal altyapısının gücünü bir kez daha Ahmet lışmalarımızın ve hizmet ihracatımızın
kanıtladı. ALtunkum artmasını bekliyoruz” dedi.
Turquality ile birlikte Hareket’in yurtdışı yatırımları- Altunkum, Hareket olarak 2021’de ayrıca Ukrayna’da
nın hız kazanacağının altını çizen Hareket Proje Taşı- ekipman ve personel yatırımına devam edeceklerini,
macılığı ve Yük Mühendisliği Yönetim Kurulu Başkanı Özbekistan’da bu yıl bir yatırım planladıklarını açıkladı.
Fevzi Gandur, UPS Smart Programı,
pazar payını artırdı ticareti kolaylaştırıyor
Lojistik sektörünün köklü markalarından Fevzi E-ticaretin salgınla beraber
Gandur Logistics, yatırımlarına iş süreçlerini yeni- devamlı ve yukarı yöndeki bü-
leyerek devam ediyor. Şirket, tüm alanlarda daha yüme eğilimi insanları çevrimiçi
kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla Müşteri Dene- alışverişe yönelmeye zorluyor.
yimi departmanı kurdu. İşletmeler yurt içinde sunduğu
Fevzi Gandur Logistics Pazarlama & Müşteri De- müşteri deneyiminin aynısını
neyimi Grup Müdürü Müge Karahan, müşterilerine uluslararası ticarette de sunma- Burak
daha yakın olabilmek amacıyla yeni bir yapılanmaya ya çalışıyor. İşte bu noktada UPS Kılıç
gittiklerini belirtti. Smart devreye giriyor.
Müşterilerin Fevzi Gandur’da kendi iş süreçleri- Türkiye’deki UPS müşterilerinin kullandığı ücret-
ne özel deneyimlerini yaşa- siz, çevrimiçi bir araç olan UPS Smart artık sanal
yarak, birebir hizmet almala- pazarlar ve sosyal medyayla entegrasyonun yanı
rını hedeflediklerini söyleyen sıra ihracatı da destekliyor. Müşteriler tek bir ekran-
Karahan, “Müşteri Deneyimi dan uçtan uca lojistik sürecini yönetebiliyor ve her
ekibimiz, müşterilerimizin şir- türlü gönderi verisine erişebiliyor, vergileri hesap-
ketimizdeki çalışanıymış gibi layabiliyor, müşterilerin sorularına yanıt verebiliyor,
proaktif bir görev üstleniyor. elektronik fatura ve gönderi etiketi oluşturabiliyor.
Müge
Amacımız fark yaratmak ve UPS Türkiye Genel Müdürü Burak Kılıç, “Her tür-
Karahan
müşterilerimizin tedarikçisi den işletme için muazzam fırsatlar var ve ihtiyaç-
değil çözüm ortağı olmak. Bu larını anlamak ve hem yurt içi hem de uluslararası
bilinçle müşterilerimizi daha etkin dinleyebileceği- alanda faaliyet göstermelerine, böylece küresel pa-
miz, verdiğimiz hizmeti daha özel şekilde almalarını zara girebilmelerine yardımcı olmak üzere müşte-
sağlayabileceğimiz bir ortam yarattık” dedi. rilerimizle sıkı bir çalışma içindeyiz” diye konuştu.
UTİKAD, Mobil UTİKAD’ı hayata geçirecek
Uluslararası Taşımacılık ve Lo- telefondaki bir uygulama üzerinden de
jistik Hizmet Üretenleri Derneği ulaşma imkanı olacak. Bu konudaki ça-
(UTİKAD), lojistik sektörünün 2020 lışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
yılı değerlendirmesini ve dernek UTİKAD Basın Toplantısı’nın soru-
faaliyetlerini, 2021 yılı öngörülerini cevap kısmında ise; lojistik sektörünü
ve Lojistik Eğilimler ve Beklentiler etkileyen Avrupa Yeşil Mutabakatı’nın
Araştırma sonuçlarını çevrimiçi ola- getireceği değişiklikler ve ilave ma-
rak basın toplantısında paylaştı. liyetler, sınır kapılarında yaşanan
UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener, yoğunluk, salgının transit geçişlere olan etkisi ve
2020’nin son ayında Mobil UTİKAD’ı hayata geçirme ka- ülkeler arası sorunların taşımacılığa olan etkileri
rarı aldıklarını belirterek, “Derneğimizin hizmetlerine cevaplandırıldı.
Nisan 2021 KobiEfor 105