Page 105 - KobiEfor-Nisan-2021
P. 105

/2-à67à.



               Hareket, Turquality ile globaldeki gücüne güç katacak

                  Hareket, dünyanın devlet destekli                         Ahmet Altunkum, “Turquality progra-
               ilk ve tek markalaşma programı olan                          mına dahil olan şirketler, sorunsuz ve
               Turquality’ye dahil oldu.                                    hatasız hizmet güvencesi verdiği için ya-
                  Konsolide ağır taşıma ve hizmet ala-                      bancı firmalar tarafından stratejik ortak
               nında bu desteği alan ilk şirket olan Ha-                    olarak tercih ediliyor. Biz de bu süreçle
               reket, Turquality’ye kabul edilerek ku-                      birlikte başarılı olduğumuz yurtdışı ça-
               rumsal altyapısının gücünü bir kez daha            Ahmet     lışmalarımızın ve hizmet ihracatımızın
               kanıtladı.                                       ALtunkum    artmasını bekliyoruz” dedi.
                  Turquality ile birlikte Hareket’in yurtdışı yatırımları-  Altunkum, Hareket olarak 2021’de ayrıca Ukrayna’da
               nın hız kazanacağının altını çizen Hareket Proje Taşı-  ekipman ve personel yatırımına devam edeceklerini,
               macılığı ve Yük Mühendisliği Yönetim Kurulu Başkanı   Özbekistan’da bu yıl bir yatırım planladıklarını açıkladı.


               Fevzi Gandur,                                    UPS Smart Programı,
               pazar payını artırdı                             ticareti kolaylaştırıyor

                  Lojistik sektörünün köklü markalarından Fevzi   E-ticaretin salgınla beraber
               Gandur Logistics, yatırımlarına iş süreçlerini yeni-  devamlı ve yukarı yöndeki bü-
               leyerek devam ediyor. Şirket,  tüm  alanlarda  daha   yüme eğilimi insanları çevrimiçi
               kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla Müşteri Dene-  alışverişe yönelmeye zorluyor.
               yimi departmanı kurdu.                           İşletmeler yurt içinde sunduğu
                  Fevzi Gandur Logistics Pazarlama & Müşteri De-  müşteri deneyiminin aynısını
               neyimi Grup Müdürü Müge Karahan, müşterilerine   uluslararası ticarette de sunma-       Burak
               daha yakın olabilmek amacıyla yeni bir yapılanmaya   ya çalışıyor. İşte bu noktada UPS    Kılıç
               gittiklerini belirtti.                           Smart devreye giriyor.
                  Müşterilerin Fevzi Gandur’da kendi iş süreçleri-  Türkiye’deki UPS müşterilerinin kullandığı ücret-
                                  ne özel deneyimlerini yaşa-   siz, çevrimiçi bir araç olan UPS Smart artık sanal
                                  yarak, birebir hizmet almala-  pazarlar ve sosyal medyayla entegrasyonun yanı
                                  rını hedeflediklerini söyleyen   sıra ihracatı da destekliyor. Müşteriler tek bir ekran-
                                  Karahan, “Müşteri Deneyimi    dan uçtan uca lojistik sürecini yönetebiliyor ve her
                                  ekibimiz, müşterilerimizin şir-  türlü gönderi verisine erişebiliyor, vergileri hesap-
                                  ketimizdeki çalışanıymış gibi   layabiliyor, müşterilerin sorularına yanıt verebiliyor,
                                  proaktif bir görev üstleniyor.   elektronik fatura ve gönderi etiketi oluşturabiliyor.
                Müge
                                  Amacımız fark yaratmak ve       UPS Türkiye Genel Müdürü Burak Kılıç, “Her tür-
                Karahan
                                  müşterilerimizin  tedarikçisi  den işletme için muazzam fırsatlar var ve ihtiyaç-
                                  değil çözüm ortağı olmak. Bu   larını anlamak ve hem yurt içi hem de uluslararası
               bilinçle müşterilerimizi daha etkin dinleyebileceği-  alanda faaliyet göstermelerine, böylece küresel pa-
               miz, verdiğimiz hizmeti daha özel şekilde almalarını   zara girebilmelerine yardımcı olmak üzere müşte-
               sağlayabileceğimiz bir ortam yarattık” dedi.     rilerimizle sıkı bir çalışma içindeyiz” diye konuştu.

               UTİKAD, Mobil UTİKAD’ı hayata geçirecek


                  Uluslararası Taşımacılık ve Lo-                           telefondaki bir uygulama üzerinden de
               jistik Hizmet Üretenleri Derneği                             ulaşma imkanı olacak. Bu konudaki ça-
               (UTİKAD), lojistik sektörünün 2020                           lışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.
               yılı değerlendirmesini ve dernek                                UTİKAD Basın Toplantısı’nın soru-
               faaliyetlerini, 2021 yılı öngörülerini                       cevap kısmında ise; lojistik sektörünü
               ve Lojistik Eğilimler ve Beklentiler                         etkileyen Avrupa Yeşil Mutabakatı’nın
               Araştırma sonuçlarını çevrimiçi ola-                         getireceği değişiklikler ve ilave ma-
               rak basın toplantısında paylaştı.                            liyetler, sınır kapılarında yaşanan
                  UTİKAD Yönetim Kurulu Başkanı Emre Eldener,   yoğunluk, salgının transit geçişlere olan etkisi ve
               2020’nin son ayında Mobil UTİKAD’ı hayata geçirme ka-  ülkeler arası sorunların taşımacılığa olan etkileri
               rarı aldıklarını belirterek, “Derneğimizin hizmetlerine   cevaplandırıldı.

                                                                                          Nisan 2021 KobiEfor 105
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110