Page 103 - KobiEfor Ekim 2020
P. 103

MODA/KÜLTÜR-SANAT



                                                         Vodafone ReWorld başladı
           Yepyeni bir sokak giyim
                                                            E-atık yönetimi sorununa sis-
             Kangol x H&M feat Mabel:
                                                         temsel bir çözüm aramak ama-
           Kendine has nesile özel yepyeni
                                                         cıyla Vodafone tarafından hayata
           bir sokak giyim işbirliği. H&M                geçirilen açık inovasyon programı
           sokak giyiminin ikonu Kangol
                                                         ReWorld için başvurular başladı.
           ile işbirliğini duyurdu. Kolek-
                                                         Başvuru için son tarih 18 Ekim.
           siyon BRIT Ödülleri’nde en iyi                   ReWorld’e tüm Türkiye’den             Hasan
           İngiliz kadın solo sanatçısı ve               18-30 yaş arasındaki üniversite           Süel
           uluslararası müzik sanatçısı
                                                                        veya  yüksek li-
           seçilen Mabel ile de işbirliği ya-
                                                                        sans öğrencileri, yeni mezunlar ve
           pıyor.
             Koleksiyon Mabel’ın tasa-                                  genç profesyoneller, Vodafone ve
                                                                        imeceLAB web sitelerinden baş-
           rımlarını da içeriyor. Mabel ve
                                                                        vurabilecek.  Vodafone Türkiye İcra
           ekibi kampanyada yer alacak ve
           koleksiyon  öncesinde Instag-                                Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan
                                                                        Süel, “2025 yılına kadar 1 milyar in-
           ram hikayelerinde Mabel’in bir
                                                                        sanın hayatına dokunacağız ve ope-
           müzik videosu ile görülecek.
                                                                        rasyonlarımızdan kaynaklı çevresel
           Coca-Cola X Mavi                              etkimizi yarıya indireceğiz” dedi.
             Mavi ve Coca-Cola, pet şişelerin geri dö-   Sınırsız Zihin
           nüşümü yoluyla hazırladığı Coca-Cola X Mavi
                                                            Beynimiz “sabit” değildir; deği-
           Koleksiyonu’nu sundu.                         şim, büyüme, adaptasyon ve yeni-
             Koleksiyon, doğaya saygısını farklı şekillerde
           ifade eden, KOLLEKT uygulamasıyla toplanan geri   lenme yeteneğine sahiptir.  Her-
                                                         hangi bir yaştaki herkes bir şey
           dönüştürülmüş pet, pamuk veya yüzde 100 organik
           pamuktan üretilmiş dokuz farklı tişörtten oluşuyor.   öğrenebilir.
                                                            Koç Üniversitesi Yayınları’nın
                                                         (KÜY) yayımladığı Sınırsız Zihin;
                                                         Sınırları Aşarak Öğren, Yönet ve
                                                         Yaşa adlı kitapta, Stanford Üniversitesi’nde eğitim
                                                         profesörü ve yıllarca inançların ve önyargının eğitim
                                                         üzerindeki etkisini inceleyen Jo Boaler, modern nö-
                                                         robilim bulgularına ve eğitim alanında yapılmış ça-
                                                         lışmalara dayanarak “sabit beyin” fikrini çürütüyor.
                                                         Sınırsız Zihin’de, en güncel bilimsel bulgular ışığında,
                                                         öğrenme potansiyelinin kilidini açmak için altı anah-
           “Yavaş Moda, Hızlı Giyim”                     tar ortaya koyuyor.

                                 Sagaza 2021 hedeflerini   Tohum Otizm Vakfı Alışveriş
                               açıkladı: Sagaza’da “Yavaş
                               Moda, Hızlı Giyim” devri.   Festivali, Trendyol’da
                                 2010’da İspanya’da ku-     Otizmli bireylerin yararına her yıl geleneksel ola-
                               rulan Türk asıllı Couture
                                                         rak düzenlenen “Tohum Otizm Vakfı Alışveriş Festi-
                               markası Sagaza’nın Kuru-  vali” ilk kez dijital ortamda hayata geçiyor.
                               cu Ortağı ve CEO’su Baki
                                                            Seçkin markaları 15 Ekim’e
                               Süslüer, 2019’da yaptığı
                                                         kadar bir araya getiren Festival,
                               işbirliğiyle hızlı giyime göz
                               kırpan markanın, dünyanın   Trendyol işbirliğiyle dijitalde baş-
                                                         ladı. Festivale katılan firmalardan
                               fenomen isimlerinin stille-
                                                         elde edilen gelirin tamamı otizm
                               rinden yola çıkarak üretilen
                               Garden Violet koleksiyonu-  alanında yürütülen projelere ve
                                                         eğitim bursuna ihtiyaç duyan
                               nu Temmuz 2020’de  satışa
                                                         otizmli çocuklara aktarılacak. Trendyol İcra Kurulu
                               sunduklarını anlattı. Ko-
                               leksiyon, 30 günde 3 aylık   Üyesi Ozan Acar, “Platformumuzun gücüyle toplum-
                               satış hedefini 2’ye katladı.   sal sorunların çözümüne katkı sağlıyoruz” dedi.
                                                                                     Ekim 2020 KobiEfor 103
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108