Page 82 - KobiEfor_Agustos_2015
P. 82
SEKTÖR/OF‹S TRENDLER‹ VE TEKNOLOJ‹
Ofisin A’dan Z’ye ihtiyac›
Mod Tasar›m 2002 y›l›nda ‹s-
tanbul’da, yenilikçi ürünler ta-
sarlayan bir iç mimari firmas›
olarak do¤du. Zamanla farkl› ih-
tiyaçlara cevap veren ve gittikçe
geniflleyen ürün yelpazesi nede-
niyle Mod Tasar›m, bünyesine
yeni markalar kazand›rd›: Tüm
ofis tasar›mlar› için ‘Ofisçi’, ifl
yerlerinde ihtiyaç duyulan, de-
partmanlar ya da çal›flanlar ara-
s› ayr›flt›rma çözümleri için ‘Se-
perasyon Sistemleri’ ve tama-
men ça¤r› merkezi sektöründe
hizmet veren ve bu konuda A’dan
Z’ye her ihtiyac› karfl›layan Rubi
by markalar› do¤du. Mod Tasa-
r›m Sat›fl Müdürü Tankut Müla-
yimsi, “Tüm bu alanlarda özel
olarak gelifltirdi¤imiz patentli
hizmet ve teknolojiler sayesinde
sürekli geliflen bir ürün çeflitlili-
¤ine sahibiz” diyor. Mülayimsi,
flu bilgileri veriyor: “K›saca özet-
lemek gerekir ise biz iç mimar
tabanl› ofis tasar›mc›s›y›z. Biz
sadece mekan tasarlamay›z, çö-
Y. ‹ç Mimar
züm tasarlamay›z, alan tasarla-
Tankut Mülayimsi
may›z; yönetsel bütün argüman-
lar› ortaya koyar, departmanlar
aras›, departman içi bütün iliflki- yak›n geçmiflte hayata geçirdi. denetleniyor olmamas›. Tasar›m
leri görür, sanki yönetim dan›fl- Bunun sayesinde, art›k Rubi by ve Ar-Ge konusunda büyük za-
man› gibi çaresini de buluruz. Ve ürün ve hizmetlerini görmek is- man ve emek harcayan firmala-
olmas› gerekeni en az›ndan bir- teyip k›s›tl› zaman› olan ça¤r› r›n korunmas›; tasar›mlar›n›n
kaç y›ll›k stratejik plana uygun merkezleri sahiplerine istedikle- kopyalanmas› veya görsel olarak
olarak ofis içerisinde meydana ri yerde ulaflabiliyor. Mülayimsi, orjinale yak›n taklitlerinin üretil-
getiririz.” ürün ve hizmetlerinde neden ter- mesinin önüne geçilmesi gereki-
cih edilir olduklar›n› flöyle anlat›- yor. Mülayimsi, yaflan›lan di¤er
2015’te büyümeye yor: “Yenilikçi fikir ve tasar›mla- bir s›k›nt›ya iliflkin ise flu bilgileri
odakl› ra imza atmam›z sektörde öncü veriyor: “Biz ürünlerimizi tasar-
Tankut Mülayimsi, 2015 y›l›n›n olmam›z› sa¤l›yor. Ürünlerimizin larken; ayak yap›s›ndan, panelde
ilk yar›s›nda hizmete bafllayan en önemli özelliklerinden biri de kullanaca¤›m›z kumafl›n teknik
Ofisçi ve Seperasyon Sistemleri mekandan maksimum fayday› niteliklerine kadar farkl› para-
sayesinde büyümeye h›z verdik- sa¤lama felsefesine sahip olma- metreleri hesaba katmak duru-
lerini belirterek, “Bununla bera- s›. Kullan›fll› çal›flma mekanlar› munday›z. Dolay›s› ile bu farkl›
ber tabii ki istihdam konusunda yaratt›¤›m›z için müflteri mem- hesaplamalar› da beraberinde
yükselen bir arz›m›z mevcut. Ar- nuniyeti ve beraberinde sadakati getirmekte. Ancak görsel olarak
Ge konusuna çok önem veriyoruz geliyor.” benzer olsa da kullan›m ve sa¤-
ve bunun sayesinde öncü olmay› lad›¤› faydalar bak›m›ndan ta-
baflaran bir firmay›z. Önümüzde- Sektör denetlenmeli sarlanan üründen çok uzak olan
ki dönemde de bu süreç devam Tankut Mülayimsi’ye göre ürünler sadece fiyat alg›s› üze-
edecek” bilgisini veriyor. Mod sektörün en büyük s›k›nt›s› belir- rinden de¤erlendirildi¤inde piya-
Tasar›m, Rubi by için bir süredir lenmifl standartlar›n ve bu stan- sada hak etmedi¤i yerlerde ko-
planlanan Gezici Showroom’u dartlar›n arzu edilebilir ölçüde numlanabilmekte.”
82 KobiEfor A€ustos 2015