Page 12 - KobiEfor_Temmuz_2015
P. 12

B‹L‹fi‹M PANORAMA




                                    Pegasus ve Multinet UP ifl ortakl›¤›

                                    Pegasus Hava Yollar›, Multinet UP
                      Coflkun
                       fiahin        ile dünyada ilk olacak bir ifl ortakl›¤›-
                                    na imza at›yor. Yeni ifl ortakl›¤›y-
                                    la Pegasus misafirleri yurtiçi
       Avea’ya TM Forum             uçufllar› s›ras›nda Pegasus Cafe
       Excellence Awards            ödemelerini Multinet kartlar› ile ger-
       2015’te  Ödül                çeklefltirebilecek. Pegasus Hava Yollar› Yer ‹flletme Genel Müdür
                                    Yard›mc›s› Bo¤aç U¤urlute¤in, “Misafirlerimizin özellikle ifl seyahatleri s›ra-
                                    s›nda çok önemli bir ödeme kanal› olacak olan Multinet UP ile ak›ll› yemek
       Avea, yenilenen sat›fl ve sat›fl
       sonras› ifllemler sistemi     kart› teknolojisi uçak içinde yerini al›yor” dedi. Multinet Up Pazarlama Direk-
       Opera’y› hayata geçirdi¤i    törü ‹zzet Özveren, “‹fl orta¤›m›z Pegasus Hava Yollar› ile dünyada ilk kez ha-
       Unicorn Projesi’yle telekom  vada offline, karada online çal›flan yemek kart› sistemini gelifltirmifl olmaktan
       endüstrisinin en prestijli   gurur duyuyoruz” diye konufltu.
       uluslararas›  ödüllerinden
       2015 TM Forum Excellence
       Awards 2015’te “Müflteri
       Odakl›l›k” kategorisinde ödül
       ald›. Projeyle sat›fl siparifl
       sistemleri altyap›s›n› ulusla-  ‹fl Yat›r›m’›n yedekleme Windows 10, 29
       raras› TM Forum standartla-
       r›na tafl›d›klar›n› belirten  operasyonlar›n›                     Temmuz’da piyasada
       Türk Telekom Grubu Tekno-
       loji Genel Müdür Yard›mc›s›  Glasshouse Türkiye                  Microsoft’un yeni iflletim sistemi
       Dr. Coflkun fiahin, bu sayede  yönetiyor                           Windows 10 yepyeni özellikleriyle
       Avea ürünlerinin tüm kanal-                                      29 Temmuz 2015’te kullan›c›lar›yla
       lardan daha h›zl› sat›fl›n›n ya-  ‹fl Yat›r›m, hizmet süreklili¤ini sa¤la-  buluflacak. Windows 7, Windows 8
       p›ld›¤›n› söyledi. fiahin, müfl-  mada önemli bir yeri olan yedekleme  ve Windows 8.1  kullan›c›lar›na üc-
       teri ihtiyac›na uygun ürün ve  süreçlerinin tamam›n› deneyimlerine  retsiz olarak sunulacak olan Win-
       paketler sunarak rekabette   güvendi¤i GlassHouse Türkiye ekibine  dows 10, daha kullan›fll›, daha kifli-
       avantaj elde ettiklerini vur-  teslim etti. ‹fl Yat›r›m Bilgi Teknolojile-  sel ve e¤lenceli bir deneyim ile
       gulad›.                      ri Bölüm Yönetmeni Murat Alpar, “Ye-  ad›ndan sözettirecek. Ayr›ca, Win-
                                    dekleme operasyonumuzun uzman       dows 10, kullan›c›lara tabletten te-
                                    bir ekip taraf›ndan yönetilmesi ve  lefona, dizüstü bilgisayardan masa-
       ‹spanya’n›n cennet           günlük olarak rapor paylafl›lmas› iflle-  üstü bilgisayara ve hatta XBOX’a
       kumsallar› bir t›k           rimizi çok rahatlatt›” dedi. GlassHou-  kadar tüm cihazlarda ayn› deneyimi
       uza¤›n›zda                   se Türkiye CEO’su Emre Pekar,  flir-  sunacak ve tüm cihazlar için tek
                                    ketlere en iyi hizmeti vermek için ça-  platform olarak çal›flacak. Windows
       Yaz aylar›n›n gelmesiyle bir-  balad›klar›n› ve ald›klar› olumlu tepki-  10, 190 ülkede ayn› anda kullan›c›-
       likte herkesi tatil heyecan›  lerden memnun olduklar›n› belirtti.  larla buluflacak.
       sard›.  Dünyan›n farkl› tatil
       cennetlerini keflfetmeyi se-
       ven tatilciler egzotik tatil  Turkcell Global Bilgi’ye
       planlar› için harekete geçti
       bile. Farkl› ve egzotik bir tatil  ContactCenterWorld.com’dan iki birincilik ödülü
       isteyenlere, yurtiçi ve yurtd›fl›
       125 bin otele online rezer-  Turkcell Global Bilgi, ça¤r› merkezi sektörünün dünya çap›ndaki en büyük orga-
       vasyon gerçeklefltiren “Ge-   nizasyonu “ContactCenterWorld.com”un Londra’da gerçeklefltirdi¤i EMEA (Av-
       zonline” Akdeniz’in incisi ‹s-  rupa- Orta Do¤u ve Afrika) bölge finallerinde “En ‹yi Self Servis” ve “En ‹yi Home
       panya’n›n Malaga ve Alicante  Agent Yönetimi” kategorilerinde birinci oldu. Kendi kay-
       sahillerini öneriyor. Tatilcile-  naklar›yla gelifltirdi¤i bafltan uca laftan anlayan sesli ya-
       ri ‹spanya’da; uçsuz bucaks›z  n›t sistemi “PromiSES”le “En ‹yi Self Servis”,evden ça-
       plajlar,  gece kulüpleri ve ta-  l›flma modeliyle de “En ‹yi Home Agent Yönetimi” ödül-
       rihi mekanlarla iç içe rüya gi-  lerini alan Turkcell Global Bilgi, böylece Kas›m’da, Las
       bi bir yaz bekliyor.         Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine kat›lma hakk›-
                                    n› da kazand›. Turkcell Global Bilgi Turkcell Kurumsal
                                    Operasyonlar›ndan Sorumlu Genel Müdür Yard›mc›s›
                                    Funda Seyrek Kantarl›, çok önemli birinciliklerle Türki-
                                    ye’ye döndükleri için mutlu olduklar›n› söyledi.

       12 KobiEfor Temmuz 2015
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17