Page 10 - KobiEfor_Eylul_2011
P. 10
72
Ekonomist: New York Üniversitesi
Profesörü Özgür Demirtafl R E K A B E T ‹ N A K I L G Ü C Ü
Görüfller
Yalç›n Sönmez/Editör ..............................9
151 Hamdi Do¤an.........................................55
Hilmi Develi ...........................................32
Ifl›k Deliorman Ayd›n..............................80
Fahrettin Tan›nm›fl................................100
Turgay Biçer..........................................107
Memifl Y›lmam......................................122
Gülsemin Gülo¤lu.................................146
Kadri Demir.......................................... 153
Haber&Tan›t›m
Panorama................................................12
Kapak/Ekonomi Bakan› Zafer Ça¤layan’›n
hedefi: ‹hracata dönük üretim...............20
Ay›n Konu¤u/Mehmet Ulvi Saran...........34
Kalk›nma Bakan›’na
Moda TOSYÖV Ziyareti.....................................38
OSB Sorunlar›na OSBÜK Tespit
& Yaflam... ve Sorunlar›............................................40
‹SO ‹kinci 500 Büyük Sanayi
Kuruluflunu Aç›klad›................................44
Her KOB‹ ‹hracatç› Olabilecek................45
Marmara Grubu Vakf› Moskova’da
Onurland›................................................46
CeBIT Biliflim Eurasia’ya Do¤ru..............48
IFC, 45 Y›ld›r Türkiye’de.........................50
OSB Klas/Yunus Çiftçi.............................52
53 y›ll›k siyasi dostlu¤un günümüzdeki Sanayi ‹ftarlar›........................................56
ekonomik karfl›l›¤› TSO Platform..........................................59
CEO/Hakan Oktay...................................60
STK/TÜTED; ICT Sektörü,
Güney Kore Finans/‹fl Bankas› KOB‹’ye
Lokomotif Olabilir...................................62
Sahada Ulafl›yor.....................................66
Bursa Eskiflehir Bilecik Kalk›nma
Ajans› (BEBKA).......................................68
Destek Kurum/Kalk›nma Destekleri........70
Güney Kore h›zla Ekonomist/Özgür Demirtafl.....................72
130 tüketimi yüksek bir refah AB Haber................................................75
toplumu haline geliyor.
Ajans/GC‹STANBUL..................................76
Giyimden damak tad›na
E¤itim/Üniversite-Sanayi..........................81
ve ayakta haz›r Yeni Teknoloji.........................................78
beslenmeden ev araç Dumlup›nar Üniversitesi.........................82
ve gereçlerine kadar en Sektör/Finans..........................................84
Enerji......................................................98
genifl anlamda OSB Özel...............................................102
Bat›l›lafl›yor. Islah OSB’lerin Yolu Aç›ld›....................104
Güney Kore piyasas› Eskiflehir OSB........................................108
Türk KOB‹ ihraç mallar› Reel Sektör...........................................123
yönünden h›zla Pazar Ülke/Güney Kore.........................130
olgunlafl›yor. Dosya/Ambalaj......................................134
Pazara girmenin Lojistik..................................................140
Oto&Yaflam...........................................142
en etkin yöntemi Turizm...................................................144
ise e-ticaret. G›da.......................................................145
Sa¤l›k....................................................147
Sigorta...................................................148
Okurlar›m›z›n 30 A¤ustos Zafer Bayram› Sosyal Sorumluluk................................149
Emlak/Gayrimenkul................................150
ve Ramazan Bayram›’n› kutlar›z. Moda&Yaflam........................................151
Kültür&Sanat.........................................152
KobiEfor ‹nsan Kaynaklar›...................................154
Uluslararas› Ticaret ve ‹flbirli¤i
Teklifleri................................................155
Eylül 2011 KobiEfor 11