Page 12 - KobiEfor_Agustos_2011
P. 12

B‹L‹fi‹M PANORAMA




                                     Sony Ericsson’dan Xperia Neo

                                                                        Sony Ericsson, flehir ha-
                                                                        yat›n›n dinamizmini
                                                                        yakalamak isteyenlere
                                                                        multimedya ak›ll› tele-
                                                                        fon sunuyor. Xperia Neo, tasar›m› ve
       Masaüstü’nde                                                     ideal boyutlar›yla kolayca tutulabiliyor.
       Lider Exper                                                      3.7 inçlik büyük ekran› ve Sony Exmor
                                                                        RTM sensörlü 8.1 megapiksellik HD ka-
       Exper, ‹nterpromedya’n›n “‹lk                                    meras› ile dikkat çeken ürünün en bü-
       500 Biliflim fiirketi Araflt›rma-  yük özelli¤i ‘ak›ll› zum’ özelli¤i. 2.46x “ak›ll› zum” ile görüntünün netli¤i sa¤lan›r-
       s›”n›n “Kiflisel Bilgisayar Ma-  ken, ayr›ca 16x dijital zum deste¤i de bulunuyor.  Siyah-lacivert, k›rm›z› ve gümüfl
       saüstü” kategorisinde yine li-  seçeneklerinin bulundu¤u ürün, VGA ön kameras›yla Skype video chat dahil her
       der oldu. Y›ld›z Holding Bili-  türlü görüntülü görüflme seçene¤ini sunuyor. Xperia Neo’nun 16 milyon renk üre-
       flim flirketlerinden Exper’in,  ten ekran›n›n arkas›ndaki Sony Mobile Bravia Engine ve Reality Display teknoloji-
       bu önemli baflar›y› yeniden   si en parlak, net, canl› ve gerçekçi görüntüleri sa¤l›yor.
       yap›lanma sürecine ra¤men
       10 ay gibi k›sa bir sürede ya-
       kalad›¤›na dikkat çeken Exper  Türkiye’de Bir ‹lk: Avea-
       Genel Müdürü Orhan Korku-     Biz Kademeli Tarife
       suz, “Exper olarak her zaman
       ilk amac›m›z Türk tüketicisini             Avea, AveaBiz Kade-
       ileri teknoloji ürünleriyle bu-            meli Tarife ile bir ilke
       luflturup, onlara iyi bir tekno-            imza at›yor. Tarife içe-
       loji deneyimi sunmak” dedi.                 ri¤i ve yap›s›yla di¤er  HP Elaz›¤’da
       Korkusuz, Exper’in 2011 y›l›n-              tarife uygulamalar›n-
       da, özellikle fark yaratman›n               dan ayr›lan AveaBiz  HP Türkiye, büyümek isteyen ifl ortak-
       zor oldu¤u segmentlerde fark-               Kademeli Tarife, Ku-  lar›na dan›flmanl›k f›rsat› sunuyor. ‹fl
       l› tüketici taleplerini karfl›laya-          rumsal müflterilere   ortaklar› aras›nda marka gücü ile büyü-
       ca¤›n› söyledi.                             maksimum konuflma     mek ve bulundu¤u flehre en son tek-
                                                    özgürlü¤ü sunuyor.  noloji ürünlerini sunmak isteyenlere
                                        Üç kademeden oluflturulan AveaBiz
       Tedarik Zinciri              Kademeli Tarife ile paket afl›m› ve bek-  uluslararas› standartlarda ma¤aza kur-
                                                                        malar›nda destek sunan HP Türkiye,
       Konseyi SAP’›                lenmeyen ek faturalar son buluyor.  bu deste¤i ilk olarak Elaz›¤’daki ifl or-
       Ödüllendirdi                 AveaBiz Kademeli Tarife ayda sadece  ta¤› Atlantis Bilgisayar’a verdi. HP Tür-
                                    15 TL sabit ücrete heryöne konuflma  kiye Kiflisel Sistemler Ülke Müdürü Er-
                  SAP,   Tedarik    dakikas› sunarak kurumsal pazarda ilk  tu¤ Ay›k, sat›fl hacmini geniflletmek is-
                  Zinciri  Perfor-  ve tek tarife olma özelli¤i de tafl›yor.  teyen ifl ortaklar›na ma¤aza yap›land›r-
                  mans Yönetimi     Üstelik paket afl›m› riskini ortadan kal-  malar›nda ve hizmet çeflitlili¤inde da-
       (SCPM) çözümü ile tedarik    d›rarak kurumsal müflterilerin iletiflim  n›flmanl›k vermelerinin her iki tarafa da
       zinciri dünyas›n›n en sayg›n  giderlerini düflürüyor.             katma de¤er sa¤lad›¤›n› belirtti.
       ödüllerinden biri olan “2011
       North American Supply Chain  Türk Telekom Akademi Merkez Oldu
       Excellence Awards” dan ödül-
       le döndü. Kar amac› gütme-    Türk Telekom Grubu’nun e¤itim ve geliflim merkezi Türk
       yen global bir yönetim derne-  Telekom Akademi, Birleflmifl Milletler kuruluflu olan, 191
       ¤i olan Supply Chain Council  üye ülkede 700’ü aflk›n sektörel üyesi ile tüm dünyada
       (SCC) taraf›ndan verilen ödül,  yayg›n bir a¤a sahip Uluslararas› Telekomünikasyon Birli-
       SAP’nin halen dünya çap›nda   ¤i (ITU- International Telecommunication Union) ile ifl bir-
       binlerce müflterisi taraf›ndan  li¤i çerçevesinde e¤itimlere devam ediyor. “Teknik Pro-
       tercih edilen tedarik zinciri yö-  fesyoneller için Müzakere Becerileri” bafll›¤› ile düzenle-
       netimi teknolojilerinin üstün-  nen ikinci e¤itim seminerine Amerika, Çin, ‹ngiltere, Al-
       lü¤ünün onaylanmas› anlam›-   manya, Fransa, Arnavutluk ve Türkiye’den 18 telekom
       na geliyor. Dünyada Coca Co-  profesyoneli kat›ld›. Türk Telekom CEO’su K. Gökhan Boz-
       la ve Servicios Nutresa gibi  kurt, “ITU - Mükemmellik Merkezi olarak özel tasarlanm›fl
       firmalar›n kulland›¤› SAP     e¤itim ve geliflim uygulamalar› ile k›talararas› e¤itim hiz-
       SCPM çözümü, Türkiye’de ise   meti veriyoruz. Ülkemizi yetiflkin e¤itiminde uluslararas› arenada bilinir bir konuma
       iki büyük holding taraf›ndan  getirmeye çal›fl›yoruz” dedi. ITU Telekomünikasyon Gelifltirme Büro Direktörü Bra-
       kullan›l›yor.                 hima Sanou ise;  gerçeklefltirilen organizasyonu çok baflar›l› buldu¤unu belirtti.

       12 KobiEfor A¤ustos 2011
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17