Page 35 - KobiEfor Aralık 2024
P. 35
buluşmaktadır. KobiEfor web sitesinin ortalama aylık ziya- etme ihtiyacını derinlemesine ele almak isteyen KobiE-
retçi sayısı 50.000’in üzerindedir. KobiEfor web sitesini ziyaret for’dan, DİJİTAL KobiEfor Girişimcilik ve Teknoloji Dergisi
eden her bir ziyaretçinin görüntülediği ortalama sayfa sayısı doğdu. Kasım 2020’de yayınlanan ilk sayısının ardından Dİ-
7’nin üzerindedir. JİTAL KobiEfor, bugün 4
Vodafone dMags Dergi, Türk Telekom e-dergi uygulama- yaşında ve 50. Sayısına
larında ve mobil KobiEfor uygulamasında yayındadır. Ayrıca ulaştı. DİJİTAL KobiEfor,
Turkcell Dergilik uygulaması sonlandırıldığı zamana kadar KOBİ’leri, girişimcileri,
KobiEfor Turkcell Dergilik uygulamasında yayındaydı ve Ko- startupları son teknoloji
biEfor’un bu uygulamadan aylık indirilme sayısı ortalaması trendleri hakkında her
20.000’in üzerindeydi. KobiEfor 12.000 abonesi ve dijital mec- ay detaylı araştırma
rasının yanı sıra COVID-19 dönemine kadar; havalimanları, dosyalarıyla bilgilendi-
iç ve dış hat loungelar, özel jet ve özel uçaklar terminal alan- riyor, onlara dijital dö-
ları, İDO lounge alanlarında okurlarıyla buluştu. KobiEfor nüşüm çözümlerini ve
COVID-19 öncesinde; Yeni Havalimanı Lounge (İç Hatlar İGA- fırsatlarını anlatıyor.
PASS), İstanbul Atatürk Havalimanı Genel Havacılık Termi- Sonuç olarak; Ko-
nali, Sabiha Gökçen Havalimanı (2 lounge +Sabiha Gökçen biEfor Sanayi ve Eko-
Oteli lobby, roof, cafe ve restaurantlar, özel jet ve özel uçak- nomi Dergimiz ile
ların kalktığı DT terminalinde), Ankara Esenboğa Havalimanı DİJİTAL KobiEfor Giri-
İç Hatlar Lounge, Dış Hatlar Lounge ve Genel Havacılık Ter- şimcilik ve Teknoloji
minali, İzmir Adnan Menderes Havalimanı İç Hatlar Lounge, Dergimiz, yine yeniden
Dış Hatlar Lounge ve Genel Havacılık Terminali, Milas Bod- sanayi sektörünün
rum Havalimanı İç Hatlar Lounge ve Dış Hatlar Lounge, tarım ve hizmetler sektörleriyle bütünleşik olarak başat rol
TCDD Vakıfbank Rail & Miles Cip Lounge, İstanbul İDO Yeni- üstlendiği, ülkemizin dünya ticaretinde ve tedarik zincirinde
kapı “Primeclass” Lounge’da okuyucularına ulaştı. sürdürülebilir konumunun güçlendiği, etkin finansman im-
kanlarının sağlandığı, yeşil, dijital dönüşen Organize Sanayi
DİJİTAL DİRENÇ İÇİN DİJİTAL EFOR Bölgeleri, Teknokentler, nitelikli insan kaynağı ve beyin güç-
DİJİTAL KobiEfor Girişimcilik ve Teknoloji Dergisi leriyle maksimum istihdama yol açan kalıcı bir büyüme mo-
KOBİ’lerin ve girişimcilerin dijital ve yeşil dönüşüm, Ar- deli için “Rekabetin Akıl Gücü” olmaya devam etmektedir.
Ge, inovasyon ve yeni teknoloji trendlerini öğrenme ve takip
Aral k 2024 KobiEfor 35