Page 86 - KobiEfor Temmuz 2023 Sayı 286
P. 86

*,'$ 785à=0



          Yapay zeka tarifli içecekler                     Lüks turizmde önemli işbirliği
          McDonald’s Türkiye’de
                                                             Barut Hotels Grup’un konakla-
            McDonald’s Türkiye bir ilke imza atarak yapay   ma deneyimi sunduğu BAYOU Vil-
          zeka tarafından özel olarak geliştirilen smoothie   las by Lara Barut Collection, Royal
                             çeşitlerini misafirlerinin be-  Caribbean ile bir işbirliğine gitti.
                             ğenisine sunuyor.               Barut Hotels Grup Ticari Direk-
                                Yapay zeka (AI) uygulama-  törü ve Turquality Proje Koordina-
                             sı ChatGPT tarafından geliş-  törü Samuray Önen, işbirliğinin
                             tirilen ve McCafé mutfağında   Türkiye’de ve bilhassa Antalya’da
                             hayat bulan tariflerle, özel-  hızla ilerleyen lüks turizm açısın-
                             likle gençlerin yaz için hayal   dan önemine dikkat çekti.
                             ettiği serinleten tatlar tüketi-  Gemi seyahatinde akla gelen markalardan olan
                             cilere sunuldu. ‘Haiyalimdeki   Royal Caribbean Grup Türkiye Genel Müdürü Alper
                                                          Taşkıranlar, dünya genelinde yaklaşık 1.000 desti-
                             Tarifler’ isimli sürpriz tatlar-
                                                          nasyona seyahat eden 64 gemilik bir küresel gemi
                             la dolu smoothie menüsü,
                                                          filosuna sahip önde gelen bir kruvaziyer şirketi ol-
                             İstanbul’daki seçili McCafé
                                                          duklarını belirtti.
                             şubelerinde yerini aldı.
                                McDonald’s Türkiye Pa-
                             zarlama Direktörü (CMO)      Dedeman, Karadeniz’de otel
                             Özdeş Dönen Artak, “Herkesi  sayısını 6’ya çıkarıyor
                             sınırlı süreyle satışta olacak
                                                             Dedeman Hotels&Resorts International, Karade-
                             bu dijital lezzetleri deneyim-  niz yatırımını Samsun’da aynı yatırımcı ile açacağı iki
                             lemeye davet ediyoruz” dedi.
                                                                                otelle sürdürüyor.
                                                                                   Dedeman, Elina Mana-
          Mayi Artısan Trüflü Tuz                                                ged by Dedeman ve Park

            Kırıkkale’nin Delice ilçesindeki yeraltı kaynağından                Dedeman Samsun franc-
          elde ettiği, coğrafi tescilli %100 doğal kaynak tuzunu                 hise sözleşmeleri ile ku-
                                                                                zey hattında yaygınlığını
          sofralara taşıyan Mayi Tuz, ürün çeşitleriyle yeni lezzet-
                                                                                ve gücünü daha da arttı-
          lere de kapı aralıyor.
                                                          rarak bölgedeki otel sayısını 6’ya çıkaracak.
            Mayi Artısan Trüflü Tuz, marka-
                                                             Dedeman Yönetim Kurulu Başkanı Banu Dede-
          nın yenilikçi ve aromalı tuz çeşitleri
          arasında en özel içeriğiyle dikkat              man, “Markalarımızı kâğıt üzerinde bırakmadan ha-
                                                          yata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
          çekiyor.
            Mayi Artısan Trüflü Tuz, fırın
          yemeklerinde, kızartmalarda ve                  Geçmişin izinde
          yumurtalı yemekler başta olmak                  yepyeni bir dönem
          üzere kullanıldığı tüm yemek çeşit-
          lerine çok özel bir lezzet katıyor.                Çırağan Palace Kempinski İstan-
                                                          bul, otel bölümünde gerçekleştir-
          1983 Beyoğlu’ndan yeni lezzet                   diği kapsamlı yenilenme projesinin
                                                          ardından, tarihi dokularının modern
            Beyoğlu’nun tarihi el yapımı çikolatasını mis kokulu   zarafetle birleşiminin hakimiyetin-
         kahve konseptiyle bütünleştiren 1983Beyoğlu Çikolata,   de yepyeni bir döneme adım attı.
         yeni lezzet Pera’yı çikolata severlerin beğenisine sundu.   Yenilenme çalışmalarının ardından, misafirlerini
            İstanbul’un iki yakasından ilham alınarak hazır-  geçmiş ve gelecek arasında heyecan verici bir yolcu-
                              lanan Pera tatlısının içeriği,   luğa davet ediyor, Toner Mimarlık ve Osmanlı Sanatı
                              sütlü çikolata, beyaz çikola-  Uzmanı Serdar Gülgün’ün özgün yorumuyla zamansız
                              ta, karamelli lotus bisküvile-  bir kimliğe bürünüyor.
                              rinden oluşuyor.               Çırağan Palace Kempinski İstanbul Genel Müdü-
                                Bizanslılar döneminde ‘karşı   rü ve Kempinski Residences Türkiye Bölge Direktörü
                              yaka’ demek olan  Pera’da Ana-  Ralph Radtke, “Sofistike bir stili, Çırağan Sarayı’nın
                              dolu Yakası sütlü çikolatayla,   tarihinden esinlenerek benzersiz bir ahenk içinde har-
                              Avrupa Yakası ise beyaz çikola-  manladığımız yepyeni bir döneme adım attık” dedi.
                              tayla temsil ediliyor.

         86 KobiEfor Temmuz 2023
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91