Page 86 - KobiEfor Temmuz 2023 Sayı 286
P. 86
*,'$ 785à=0
Yapay zeka tarifli içecekler Lüks turizmde önemli işbirliği
McDonald’s Türkiye’de
Barut Hotels Grup’un konakla-
McDonald’s Türkiye bir ilke imza atarak yapay ma deneyimi sunduğu BAYOU Vil-
zeka tarafından özel olarak geliştirilen smoothie las by Lara Barut Collection, Royal
çeşitlerini misafirlerinin be- Caribbean ile bir işbirliğine gitti.
ğenisine sunuyor. Barut Hotels Grup Ticari Direk-
Yapay zeka (AI) uygulama- törü ve Turquality Proje Koordina-
sı ChatGPT tarafından geliş- törü Samuray Önen, işbirliğinin
tirilen ve McCafé mutfağında Türkiye’de ve bilhassa Antalya’da
hayat bulan tariflerle, özel- hızla ilerleyen lüks turizm açısın-
likle gençlerin yaz için hayal dan önemine dikkat çekti.
ettiği serinleten tatlar tüketi- Gemi seyahatinde akla gelen markalardan olan
cilere sunuldu. ‘Haiyalimdeki Royal Caribbean Grup Türkiye Genel Müdürü Alper
Taşkıranlar, dünya genelinde yaklaşık 1.000 desti-
Tarifler’ isimli sürpriz tatlar-
nasyona seyahat eden 64 gemilik bir küresel gemi
la dolu smoothie menüsü,
filosuna sahip önde gelen bir kruvaziyer şirketi ol-
İstanbul’daki seçili McCafé
duklarını belirtti.
şubelerinde yerini aldı.
McDonald’s Türkiye Pa-
zarlama Direktörü (CMO) Dedeman, Karadeniz’de otel
Özdeş Dönen Artak, “Herkesi sayısını 6’ya çıkarıyor
sınırlı süreyle satışta olacak
Dedeman Hotels&Resorts International, Karade-
bu dijital lezzetleri deneyim- niz yatırımını Samsun’da aynı yatırımcı ile açacağı iki
lemeye davet ediyoruz” dedi.
otelle sürdürüyor.
Dedeman, Elina Mana-
Mayi Artısan Trüflü Tuz ged by Dedeman ve Park
Kırıkkale’nin Delice ilçesindeki yeraltı kaynağından Dedeman Samsun franc-
elde ettiği, coğrafi tescilli %100 doğal kaynak tuzunu hise sözleşmeleri ile ku-
zey hattında yaygınlığını
sofralara taşıyan Mayi Tuz, ürün çeşitleriyle yeni lezzet-
ve gücünü daha da arttı-
lere de kapı aralıyor.
rarak bölgedeki otel sayısını 6’ya çıkaracak.
Mayi Artısan Trüflü Tuz, marka-
Dedeman Yönetim Kurulu Başkanı Banu Dede-
nın yenilikçi ve aromalı tuz çeşitleri
arasında en özel içeriğiyle dikkat man, “Markalarımızı kâğıt üzerinde bırakmadan ha-
yata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz” dedi.
çekiyor.
Mayi Artısan Trüflü Tuz, fırın
yemeklerinde, kızartmalarda ve Geçmişin izinde
yumurtalı yemekler başta olmak yepyeni bir dönem
üzere kullanıldığı tüm yemek çeşit-
lerine çok özel bir lezzet katıyor. Çırağan Palace Kempinski İstan-
bul, otel bölümünde gerçekleştir-
1983 Beyoğlu’ndan yeni lezzet diği kapsamlı yenilenme projesinin
ardından, tarihi dokularının modern
Beyoğlu’nun tarihi el yapımı çikolatasını mis kokulu zarafetle birleşiminin hakimiyetin-
kahve konseptiyle bütünleştiren 1983Beyoğlu Çikolata, de yepyeni bir döneme adım attı.
yeni lezzet Pera’yı çikolata severlerin beğenisine sundu. Yenilenme çalışmalarının ardından, misafirlerini
İstanbul’un iki yakasından ilham alınarak hazır- geçmiş ve gelecek arasında heyecan verici bir yolcu-
lanan Pera tatlısının içeriği, luğa davet ediyor, Toner Mimarlık ve Osmanlı Sanatı
sütlü çikolata, beyaz çikola- Uzmanı Serdar Gülgün’ün özgün yorumuyla zamansız
ta, karamelli lotus bisküvile- bir kimliğe bürünüyor.
rinden oluşuyor. Çırağan Palace Kempinski İstanbul Genel Müdü-
Bizanslılar döneminde ‘karşı rü ve Kempinski Residences Türkiye Bölge Direktörü
yaka’ demek olan Pera’da Ana- Ralph Radtke, “Sofistike bir stili, Çırağan Sarayı’nın
dolu Yakası sütlü çikolatayla, tarihinden esinlenerek benzersiz bir ahenk içinde har-
Avrupa Yakası ise beyaz çikola- manladığımız yepyeni bir döneme adım attık” dedi.
tayla temsil ediliyor.
86 KobiEfor Temmuz 2023