Page 62 - KobiEfor Eylül 2022
P. 62

UCL Express Yönetim Kurulu Başkanı Oğuzhan Ceylan:
                           “Lokal lojistik tecrübemizi


                                 H LKUDFDWD WDå×\RUX]µ


         Lojistik ve taşımacılık sektörüne                hazırlıklarının tamamlanmasıyla
         97 dağıtım şubesi ve 975 kuryeyle                birlikte 2022 Ekim ayında e-ihracat
         hızlı bir giriş yapan UCL Express,               taraflarını aktif hale getirip öncelik
         globalleşme hedefiyle ilerliyor.                  olarak Amerika, İngiltere ve Avrupa
         UCL Express Yönetim Kurulu Başkanı               ülkeleri olmak üzere faaliyetlerine
         Oğuzhan Ceylan, stratejileri ve ön               başlayacaklarını açıklıyor.

                                                          katlanarak büyümektedir. Bizler de dağıtım ve lojistik
                                                          süreçlerinde teknolojiye büyük önem vermemiz gerek-
                                                          tiğini bilerek yola çıktık.”
                                                            97 dağıtım şubesi, 975 kurye: Oğuzhan Ceylan, 1.5
                                                          yıllık strateji planlaması ve yazılım süreçleri sonrası 97
                                                          dağıtım şubesi ve 975 kurye sayısıyla hızla Türkiye’nin
                                                          her bir kılcal damarına servis hizmeti sunar hale geldik-
                                                          lerini kaydediyor: “Yurtiçi operasyonlarımızda e-ticaret
                                                          dağıtımı, iade alımı, depo hizmeti, evrak yönetimi, toplu
                                                          dağıtım, insert dağıtım ve AVM lojistik gibi birçok konu-
                                                          ya değindik. Yurtiçi e-ticaret gönderimlerindeki teslimat
                                                          seçeneklerimiz arasında; aynı gün teslim, ertesi gün
                                                          teslim, Express teslim ve randevulu teslim bulunmak-
          Oğuzhan
          Ceylan                                          tadır ve yazılımımızla uçtan uca online olarak izleyip ta-
                                                          kip edilmesi sağlanmaktadır.”
              ojistik ve taşımacılık sektörüne hızlı bir giriş ya-  “Bize özel yazılımımız UCL DEPO ile uçtan uca hiz-
              pan UCL Express, globalleşme hedefiyle ilerliyor.   met”: Ceylan, teslimat gibi 81 ilde aynı gün iade, ertesi
         LUCL Express Yönetim Kurulu Başkanı Oğuzhan      gün iade ve randevulu iade alım süreçlerini de aktive et-
         Ceylan, UCL Express’in kuruluş öyküsünün yatırım gö-  tiklerini ifade ediyor: “Ürünlerinizin depolanması, sipariş
         rüşmeleriyle başladığını anlatıyor: “Yatırım görüşmele-  hazırlanması, faturalanması, paketlenmesi, kargolan-
         ri sonucu UCL Express adı altında bir marka oluştur-  ması ve iade süreçlerinin tamamının tek bir merkezden
         duk. UCL Express ismiyle çıkmamızın en başlıca nedeni   yönetilmesi ve operasyon maliyetlerinin azaltılması ko-
         e-ticaretin Dünya genelindeki gidişatı, Türkiye’deki pa-  nusunda da çözümler sunmaktayız. Depolama hizmeti,
         zar açığını gidermek ve markanın kurulum aşamasında   özel olarak yazılmış ‘UCL DEPO’ programı ile yapılmakta
         belirlenen globalleşme misyonu ve vizyonudur.”   olup, sürecin uçtan uca online olarak izlenmesini ve ta-
            Oğuzhan Ceylan, yaptıkları kurumsal kimlik çalış-  kip edilmesini sağlamaktadır.  ‘Sözleşme Hizmeti’ ko-
         maları sonrası kısa süre içerisinde BTK ve taşımacılık   nusunda ise ‘Telekomünikasyon, Banka, Yatırım, Enerji,
         belgelerini tamamlayarak Maslak USO Center’a merkez   Sigorta’ vb. sektörlerin farklı hizmet tipleri için son kul-
         ofislerini, Türkiye’nin de önemli arterlerinde Aktarma   lanıcıdan alınması ve imzalatılması gereken evraklar
         Merkezleri’ni açarak hizmet ağlarını genişlettiklerini   tamamlanıp, anında dijitalleştirilerek eş zamanlı enteg-
         söylüyor: “İlk başta anlaşmış olduğumuz firmaların pilot   rasyon üzerinden müşterilerimize gönderiyoruz.”
         operasyonlarını başarıyla gerçekleştirdikten sonra daha   Ceylan, bu hizmetlerinin yanı sıra stratejik partnerlik
         büyük operasyonlarına talip olduk ve bu operasyonlara   yaptıkları firma sayısına da önem verdiklerini, yurtdışına
         da start verdik.”                                B2B gönderim ve bazı ülkelerin B2C gönderimi hizmet-
                                                          lerini de aktive ettiklerini açıklıyor: “Misyon ve vizyonu-
            “Yazılımımız sektöre farklı bir ivme katıyor”  muzda bahsettiğimiz gibi globalleşme bizim için büyük
            Ceylan, bu konuda hızlı ve güvenilir adımlar atma-  önem taşımaktadır. Gelecek hizmetlerimiz arasında
         larının altında yatan en büyük sebebin oluşturdukları   e-ihracatın önemi de çok büyüktür. Ülkemizin ihraca-
         ekibin tecrübesi, müşteri ilişkilerine verdikleri önem ve   tını arttırmaya yönelik yapılan çalışmalar çok değerli.
         yazılımları olduğunu paylaşıyor: “Yazılımımızın sektö-  Stratejilerimiz ve ön hazırlıklarımızın tamamlanmasıyla
         re farklı bir ivme kattığını, hizmet verdiğimiz firmalar-  birlikte, 2022 Ekim ayı e-ihracat tarafımızı aktif hale ge-
         dan duymak bizleri daha da iştahlandırdı. Biliyorsunuz   tirip öncelik olarak Amerika, İngiltere ve Avrupa ülkeleri   Advertorial
         ki teknoloji ve inovasyon, her yıl bir önceki yıla oranla   olmak üzere faaliyetlerimize başlayacağız.”

         62 KobiEfor (\OÖO
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67