Page 100 - KobiEfor Mayıs 2022
P. 100

/2-à67à.



         Turkish Cargo 2021’de 335 milyon doz Covid-19 aşısı taşıdı

            Pandemi sürecinde uluslararası                             Aşıların da dahil olduğu sağlık ürün-
         medikal ürün zincirinin sürekliliği-                       lerini, TK Pharma adını verdiği hizmetiyle
         ni sağlayan Turkish Cargo, aşı taşı-                       dünyanın 132 ülkesine ulaştıran taşıyıcı
         malarıyla önemli bir başarıya imza                         sağlık ürünleri kategorisinde 2021’de yüz-
         attı. Pandemi’nin olumsuz etkileri-                        de 8 oranında küresel pazar payına ulaştı.
         nin sürdüğü 2021’de dünyanın en                               Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu
         hızlı büyüyen hava kargo taşıyıcısı                        ve İcra Komitesi Başkanı Prof.Dr. Ah-
         olan marka, 61 ülkeye taşıdığı 335                         met Bolat, “Turkish Cargo markamız
         milyon doz Covid-19 aşısı ile dün-                         400’den fazla uluslararası destinasyon
         yanın eski güzel günlerine kavuş-                   Ahmet  arasında koridor kurarak aşının erişile-
                                                              Bolat
         masına katkı sağladı.                                      bilir olmasını sağladı” dedi.

         Horoz Lojistik, E-ihracatı                           Borusan Lojistik Hackathon

         0-2 kg bandının üzerine taşıyor                      başlıyor
            Horoz Lojistik İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gürkan   Borusan Lojistik, müşteriye özel çözümler
         Gürbüz, World Ecom Expo’da E-ihracat operasyonları ile   sağlama misyonuyla sürdürdüğü yolculuğu-
         ilgili son gelişmeleri aktardı.                      nu, lojistik sektörüne yenilikçi dijital çözüm-
                                       Gürbüz, “E-ihracat hiz-  ler sunma iddiasıyla bir üst seviyeye taşıyor.
                                    metimiz ile başta mobil-  Hackathon yarışmasıyla, lojistik sektöründe
                                    ya, otomotiv yan sanayi ve   dijitalleşme yolculuğuna yeni fikirler ve yeni
                                    endüstriyel  ekipmanlar   isimler katıyor.
                                    olmak üzere hava yolu ile   Yarışmanın amacı, lojistik sektörünü dijital-
                                    gitmesi mümkün olma-      leştirecek yeni
                                    yan, üreticilerimizin güçlü   fikirler üretile-
                                    olduğu ürün gruplarını da   rek bir prototip
                                    öncelikle Avrupa ve tüm   kodlanması.
                                    dünyada tüketicilerin evi-  Online ortam-
                                    ne kadar olan süreci zaten   da gerçekleşmesi planlanan yarışmaya katılan
                                    başlatmış   bulunuyoruz.  takımlara veri analitiği, büyük veri veya maki-
             Gürkan
             Gürbüz                 Sloganımız    ‘E-İhracatı  ne öğrenmesi ile ilgili bir problem verilecek ve
                                    0-2 Kg bandının üzerine   sınırlı bir süre içinde çözüm üretmeleri bekle-
         taşıyoruz’. Yurt Dışı Pazar Yerlerine Entegrasyon, Online   necek. Ön elemeden geçen finalist takımlara
         Mağaza Yönetiminde Danışmanlık, Kapınızdan Tüketiciye   bir vaka çalışması verilecek ve 1.5 gün içinde
         İzlenebilir Teslimat, Tüm Gümrük Süreçlerinin Yönetimi,   bu vakaya çözüm bulmaları istenecek. Uzman
         İadelerin Alımı Depolanması Getirilmesi, Avrupa’da ve   kişilerden oluşan bir ekip tarafından yapılan
         Türkiye’de Fullfilment Hizmetleri gibi tüm hizmetleri tek   değerlendirmeler sonucunda finale kalan ta-
         elden yönetiyoruz” diye konuştu.                     kımlar belirlenecek.



         Omsan Logistics’e Stevie Awards’tan 2 ödül
            Omsan Logistics, Stevie Awards’ta,                      rekabetçi demiryolu taşımalarımızın hiz-
         Marmaray ile demiryolu kullanarak                          met portföyümüzdeki ağırlığını artırarak,
         Avrupa’dan Asya’ya otomobil taşımacılığı                   çevreci yaklaşımları büyüme stratejimizin
         yaptığı ve dünyada bir ilke imza attığı pro-               merkezine yerleştiriyor, karbon salımının
         jesiyle ‘İş Birliği Çözümü’ kategorisinde                  azaltılmasına önemli katkıda bulunuyo-
         Altın, ‘Müşteri Hizmetleri Başarısı’ kate-                 ruz” dedi.
         gorisinde ise Bronz ödülün sahibi oldu.                       Varlık, geçtiğimiz yıl Türkiye’de de-
            Omsan Logistics Genel Müdürü Cö-                        miryolu ile gerçekleştirilen toplam ta-
         mert Varlık, “Yeşil Taşımacılık olarak                     şımalar içerisinde yüzde 10’un üzerinde
         da nitelendirilen demiryolu taşımacılığı           Cömert  pay alarak, özel firmalar içinde lider ol-
         sektöründe fark yaratıyoruz. Çevreci ve             Varlık  duklarını söyledi.

         100 KobiEfor 0D\ÜV
   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105