Page 134 - KobiEfor Ekim 2021
P. 134
REEL SEKTÖR
“İhracat kadınlarımızla yükselecek”
TİM Başkanı İsmail Gülle, “’Güçlü
Kadın, Güçlü İhracat, Güçlü Türkiye’ di-
yerek, sürdürebilir bir kalkınmanın, an-
cak ve ancak kadınlarımızla mümkün
olduğunun bilincindeyiz. Türkiye ihra-
catla, ihracat kadınlarımızla beraber
yükselecek” dedi.
TİM Kadın Konseyi’nin her geçen gün
daha da büyüdüğünü dile getiren Gül-
le, şunları açıkladı: “TİM olarak, yeni
dönemde de kadın girişimcilerimize
yönelik projelerimize hız kesmeden de-
İş dünyasında temsil edilen kadın sayısının art- vam edeceğiz. Bu kapsamda önde gelen çalışma-
ması, kadın girişimcilerin iş hayatına entegrasyo- larımızı sayacak olursak Turkish Women In Global
nunun sağlanması amacıyla Türkiye İhracatçılar Trade Projesi, Türkiye Kadın İhracatçılar Çalıştayı,
Meclisi (TİM) bünyesinde oluşturulan TİM Kadın İhracatın Güçlü Kadınları Ödül Töreni, İhracatın
Konseyi, Ankara’da Ticaret Bakanı Mehmet Muş Güçlü Kadınları Filmi, TİM-TEB Girişim Evi Kadın
ile bir araya geldi. Girişimci Hızlandırma Programı.”
Kuzey Ren-Vestfalya Eyaleti (Almanya) EGİAD ile buluştu
Ege Genç İş İnsanları Der- Destek Ajansı-NRW Global Busi-
neği (EGİAD), Düsseldorf, Köln, ness Türkiye Müdürü Dr. Adem
Duisburg, Essen şehirlerinin de Akkaya, Almanya’nın Türkiye ile
içinde bulunduğu Almanya’nın olan Dış Ticareti’nde Kuzey Ren-
Kuzey Ren-Vestfalya Eyaleti’nin Vestfalya’nın payının 36.6 milyar
tanıtımını gerçekleştirdi. Euro olduğunu söyledi.
EGİAD Yönetim Kurulu Başka- NRW Global Business Yatı-
nı Alp Avni Yelkenbiçer, “AB’nin rımcı İlişkileri Yöneticisi Akın
27 üye ülkesi içinde Almanya, Okumuş da “Almanya’da firma
2020’de Türkiye’nin toplam ihracatının yüzde 8.8’ini, olmanın finansman açısından kolaylıkları var. Fai-
toplam ithalatının yüzde 10.7’sini yaptığı ülke olarak zin düşük olması, hibe kredilerinin uygunluğu, ya-
Türkiye’nin en büyük ticaret ortağıdır” dedi. tırım destekleri avantajlar olarak göze çarpmak-
Kuzey Ren-Vestfalya Eyaleti Dış Ticaret ve Yatırım ta” diye konuştu.
MİGROS perakende medya şirketi kurdu
Migros, Türkiye’nin ilk peraken- ulaşabilmesi için özel bir ekip ile
de medya şirketi Mimeda’yı kurdu. gerekli tüm aksiyonların alınmasını
Data entegreli iletişim kanallarına sağlıyoruz” dedi.
sahip tek pazarlama platformu olan Demirel, Mimeda’nın pazar-
Mimeda, markaların doğru alanda lama platformunda mağaza içi
ve doğru zamanda, doğru hedef kit- iletişimden sosyal medya kanal-
le ile buluşmasını sağlıyor. larına, tematik kanallardan 3 kat
Mimeda Yönetici Direktörü Kına daha fazla kişiye erişim sağla-
Demirel, “Mimeda pazarlama plat- yan MigrosTV’den Türkiye’nin ilk
formunun 5 ana bölüm ve 15 farklı markalı espor platformuna ve
iletişim kanalı bulunuyor. Birlikte 120 binden fazla marka elçisine
çalıştığımız markaların doğru he- Kına ulaşmanın mümkün olduğunu
def kitleye, doğru kanal üzerinden Demirel kaydetti.
134 KobiEfor Ekim 2021