Page 134 - KobiEfor Ekim 2021
P. 134

REEL SEKTÖR




           “İhracat kadınlarımızla yükselecek”

                                                                      TİM Başkanı İsmail Gülle, “’Güçlü
                                                                   Kadın, Güçlü İhracat, Güçlü Türkiye’ di-
                                                                   yerek, sürdürebilir bir kalkınmanın, an-
                                                                   cak ve ancak kadınlarımızla mümkün
                                                                   olduğunun bilincindeyiz. Türkiye ihra-
                                                                   catla, ihracat kadınlarımızla beraber
                                                                   yükselecek” dedi.
                                                                      TİM Kadın Konseyi’nin her geçen gün
                                                                   daha da büyüdüğünü dile getiren Gül-
                                                                   le, şunları açıkladı: “TİM olarak, yeni
                                                                   dönemde de kadın girişimcilerimize
                                                                   yönelik projelerimize hız kesmeden de-
             İş dünyasında temsil edilen kadın sayısının art-  vam edeceğiz. Bu kapsamda önde gelen çalışma-
           ması, kadın girişimcilerin iş hayatına entegrasyo-  larımızı sayacak olursak Turkish Women In Global
           nunun sağlanması amacıyla Türkiye İhracatçılar   Trade Projesi, Türkiye Kadın İhracatçılar Çalıştayı,
           Meclisi (TİM) bünyesinde oluşturulan TİM Kadın   İhracatın Güçlü Kadınları Ödül Töreni, İhracatın
           Konseyi, Ankara’da Ticaret Bakanı Mehmet Muş   Güçlü Kadınları Filmi, TİM-TEB Girişim Evi Kadın
           ile bir araya geldi.                           Girişimci Hızlandırma Programı.”



           Kuzey Ren-Vestfalya Eyaleti (Almanya) EGİAD ile buluştu

             Ege Genç İş İnsanları Der-                                  Destek Ajansı-NRW Global Busi-
           neği (EGİAD), Düsseldorf, Köln,                               ness Türkiye Müdürü Dr. Adem
           Duisburg, Essen şehirlerinin de                               Akkaya, Almanya’nın Türkiye ile
           içinde bulunduğu Almanya’nın                                  olan Dış Ticareti’nde Kuzey Ren-
           Kuzey Ren-Vestfalya Eyaleti’nin                               Vestfalya’nın payının 36.6 milyar
           tanıtımını gerçekleştirdi.                                    Euro olduğunu söyledi.
             EGİAD Yönetim Kurulu Başka-                                    NRW Global Business Yatı-
           nı Alp Avni Yelkenbiçer, “AB’nin                              rımcı İlişkileri Yöneticisi Akın
           27 üye ülkesi içinde Almanya,                                 Okumuş da “Almanya’da firma
           2020’de Türkiye’nin toplam ihracatının yüzde 8.8’ini,   olmanın finansman açısından kolaylıkları var. Fai-
           toplam ithalatının yüzde 10.7’sini yaptığı ülke olarak   zin düşük olması, hibe kredilerinin uygunluğu, ya-
           Türkiye’nin en büyük ticaret ortağıdır” dedi.  tırım destekleri avantajlar olarak göze çarpmak-
             Kuzey Ren-Vestfalya Eyaleti Dış Ticaret ve Yatırım   ta” diye konuştu.



           MİGROS perakende medya şirketi kurdu
             Migros, Türkiye’nin ilk peraken-                           ulaşabilmesi için özel bir ekip ile
           de medya şirketi Mimeda’yı kurdu.                            gerekli tüm aksiyonların alınmasını
           Data entegreli iletişim kanallarına                          sağlıyoruz” dedi.
           sahip tek pazarlama platformu olan                             Demirel, Mimeda’nın pazar-
           Mimeda, markaların doğru alanda                              lama platformunda mağaza içi
           ve doğru zamanda, doğru hedef kit-                           iletişimden sosyal medya kanal-
           le ile buluşmasını sağlıyor.                                 larına, tematik kanallardan 3 kat
             Mimeda Yönetici Direktörü Kına                             daha fazla kişiye erişim sağla-
           Demirel, “Mimeda pazarlama plat-                             yan MigrosTV’den Türkiye’nin ilk
           formunun 5 ana bölüm ve 15 farklı                            markalı espor platformuna ve
           iletişim kanalı bulunuyor. Birlikte                          120 binden fazla marka elçisine
           çalıştığımız markaların doğru he-              Kına          ulaşmanın mümkün olduğunu
           def kitleye, doğru kanal üzerinden             Demirel       kaydetti.


         134 KobiEfor Ekim 2021
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139