Page 7 - KobiEfor_Ocak_2019
P. 7
Burç
Angan
ald›klar› kararla ihra- Angan, üre-
cat a¤›rl›kl› bir üretim tim, Murat Angan fi-
stratejisi benimseye- nans ve idari ifller, Burç Angan
rek HÜRMAK markas› ise sat›fl ve pazarlamadan sorumlu. Üçüncü
ile dünyaya aç›ld›klar›- kuflaktan; Adnan Angan ise 2019’da Hürmak Polon-
n› söylüyor: “A¤›rl›kla ya Ofisi’nin bafl›na geçmeye haz›rlan›yor.
iç piyasaya çal›flan ve
teknolojiden ziyade fi- 3 ülkede ofis, 8 ülkede bayi
yat bazl› rekabet etme- HÜRMAK Makina’n›n 3 ülkede (Polonya, Roman-
ye çal›flan bir firma iken 2010’da ald›¤›m›z kararla ya ve Rusya) ofisi, 8 ülkede (Macaristan, ‹talya, Yu-
ihracat a¤›rl›kl› bir üretim stratejisi gelifltirdik. Ni- nanistan, Makedonya, Bulgaristan, Cezayir, Tunus,
celik yerine nitelik hedefli üretim felsefesini be- Arnavutluk) bayisi bulunuyor. ‹hracat hedeflerinde
nimseyerek teknolojik olarak üstün, performans önceliklerinin Avrupa pazar› oldu¤unu aktaran
olarak üst düzey makineler üretmek ve bunlar› Ba- HÜRMAK Makina Yönetim Kurulu Baflkan Vekili
t› Avrupal› rakiplerimize alternatif olabilecek flekil- Burç Angan, uzun vadede Almanya’da bir sat›fl pa-
de pazara sunabilmek hedefiyle yola ç›kt›k.” zarlama ofisi açmay› düflündüklerini paylafl›yor.
Bugün flirketin üst düzey yönetimi; ikinci kufla¤a Türkmenistan’da bir bayilik açmak için görüflmele-
ait. Yak›n zamanda üçüncü kufla¤›n da yönetim ka- rini sürdürdüklerini belirten Angan, Türkiye mer-
demesine kat›lmas›yla flirket ihracattaki gücünü kez taraf›ndan beslenecek bir montaj hatt›n› da Po-
perçinleyecek. Adnan Angan’›n o¤ullar›ndan; Vedat lonya’da kurmay› planlad›klar›n› aç›kl›yor: “Avrupa