Page 11 - KobiEfor_Ekim_2016
P. 11
Domino’s Pizza, Vodafone
İş Ortağım’la yarına hazır
Domino’s, Vodafone’un Sipariş Takip Servisi’yle
çağrı yakalama oranını %99’a çıkardı. Şirketlerin
ihtiyacına uygun çözümler Vodafone’da.
Vodafone
“Vodafone’un çözümüyle
artık ne sipariş kaçıyor,
ne müşterinin tadı.”
Aslan Saranga
Domino’s Pizza Türkiye Genel Müdürü
İşOrtağım
Domino’s’a özel geliştirilen Sipariş Takip Servisi; sipariş izleme, çağrı yönlendirme, ses kaydı, sesli yanıt, raporlama, yedekli internet özelliklerini barındırmaktadır.
Mobil, sabit ses ve internet tabanlı olarak çalışmaktadır. Servisi kullanabilmek için internet erişiminin olması gerekmektedir. Sipariş Takip Servisi, işletme verimliliğini
ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik bir uygulamadır. Servis başkasına kullandırılamaz ve servis üzerinde Vodafone’un değişiklik hakkı saklıdır. Vodafone’un çözüm
ortağıyla birlikte geliştirilmiştir. Servis kullanımından oluşan ses, internet ücretlendirmesi müşterinin tarifesinden yapılmaktadır. İnternet hızı coğrafi koşullara, baz
istasyonuna uzaklığa, kullanılan cihaza, bağlanılan siteye, şebeke yoğunluğuna bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Bilgi için: yarinahazirim.com