Page 102 - KobiEfor_Temmuz_2015
P. 102

REEL SEKTÖR



           Akbank zirvede                                  y›llarda yenilikçi ürün ve hiz-
                                                           metleri, müflteri odakl› hiz-
              Akbank, Brand Finance’in araflt›rmas›nda 1. ol-  met modeli, müflteri mem-
           du. Akbank’›n Genel Müdürü Hakan Binbaflgil, ülke-  nuniyetini yükselten çal›fl-
           leri uluslararas› rekabette markalaflma ve marka-  malar›, direkt bankac›l›k, di-
           lar›n öne ç›kard›¤›n› vurgulayarak, “Marka de¤eri ifl  jitalleflme, yüksek teknoloji
           dünyas›n›n gündemindeki en önemli konulardan bi-  kullan›m› gibi konularda   Hakan Binbaflgil
           ri. Bugün al›fl›lagelmifl finansal göstergelerin yan›n-  Türkiye’de ç›tay› daha da
           da flirketlerin marka de¤erleri de yat›r›mc›lar›n ter-  yükseltti. Markam›z› 67 se-
           cihlerini flekillendirmede önemli rol oynuyor” dedi.  nedir titizlikle oluflturduk, koruduk, yat›r›m yapt›k.
              Akbank olarak “Türkiye’nin En De¤erli Markas›”  Bu y›l Brand Finance’in 9. kez haz›rlad›¤› ‘Türki-
           olmaktan gurur duyduklar›n› kaydeden Binbaflgil  ye’nin En De¤erli Markalar›’ araflt›rmas›nda ‘Türki-
           flunlar› dile getirdi: “Kuruldu¤umuz günden bu yana  ye’nin En De¤erli Markas›’ olduk. Bu s›ralamada ilk
           markam›za önemli yat›r›mlar yap›yoruz, yenilikçi ve  defa Türkiye’den bir banka zirveye yerleflti. Bu so-
           ses getiren iletiflim çal›flmalar›m›zla da sektöre bir-  nuç Akbank’›n oldu¤u kadar Türk bankac›l›k sektö-
           çok alanda öncülük ediyoruz. Akbank özellikle son  rünün gücünün de bir yans›mas›.”


                              Türk Telekom, en de¤erli marka oldu


                                   Türk Telekom, uluslararas› marka de¤erleme flirketi Brand Finance'in ger-
                                 çeklefltirdi¤i "Türkiye'nin En De¤erli Markalar›" araflt›rmas›nda, 2.475 milyar do-
                                 larl›k marka de¤eriyle 2015’in en de¤erli telekomünikasyon markas› oldu. Türk
                                Telekom, yenilikçi ürün ve hizmetleriyle bölgesel büyümede gösterdi¤i baflar›la-
                                r›n yan›s›ra Türkiye’ye de¤er katmay› hedefleyen sosyal sorumluluk projeleri ve
                              kazand›¤› uluslararas› ödüllerle de Türkiye'nin telekomünikasyon sektöründeki en
                           de¤erli markas› olma unvan›n› sürdürüyor.


                                                           Finansç›lar kad›n
             Firmalar kuluçkadan ç›kt›                     giriflimcilerin yan›nda

               Her y›l 60 kuluçka firmas›na destek veren ve                            Finansbank, kad›n
             bugüne kadar 200’ün üzerinde kuluçka firmas›-                           giriflimcileri destekle-
             na evsahipli¤i yapm›fl Bilkent Cyberpark, Kuluç-                         mek amac›yla Avrupa
             ka Merkezi mezunlar›na madalya ve sertifikalar›                         ‹mar ve Kalk›nma Ban-
             takdim etti. Ayr›ca tüm mezunlara IBM Bulut                             kas› (EBRD) ile anlafl-
             Sistemi’nden ücretsiz yararlanma imkan› sunul-                          maya imza att›. “Kad›n
             du. Genel Müdür Canan Çakmakc›’n›n aç›l›fl ko-                           Giriflimcilere Destek
             nuflmas›yla bafllayan etkinlik, Cyberpark’ta do-                          Kredisi” ile yaklafl›k 3
             ¤an bir baflar› hikayesinin kahraman› SeoZeo ile                         bin kad›n giriflimcinin
             devam etti. 2012’de kurulan SeoZeo’nun kurucu                           sermaye ihtiyac› karfl›-
             ortaklar›ndan Burak Pehlivan, bugünlere nas›l                           lanacak. Geliflmifl ül-
             geldikleri, hangi süreçlerden geçtikleri ve    Metin
                                                            Karabiber                kelerde giriflimcili¤i
             Cyberprak’›n kendilerine olan katk›lar›ndan                             destekleyen uygula-
             sözetti. ‘Türkiye’yi uyand›ran adam’ Özgür Aksu-                        malar›n h›zla artt›¤›n›
             na’n›n kat›l›m›yla renklenen Tören’de kat›l›mc›-  belirten Finansbank KOB‹ ve Tar›m Bankac›l›¤› Ge-
             lar ile ikna, iletiflim, etkili konuflma ve marka-  nel Müdür Yard›mc›s› Metin Karabiber, “Geliflmifl
             laflma üzerine bir söylefli gerçeklefltirildi.
                                                           ekonomilerin temel özelliklerini inceledi¤imizde ka-
                                                           d›n istihdam›n›n ve kad›n giriflimcili¤inin geliflmifl bir
                                                           ekonomi olmak için önemli bir kriter oldu¤unu görü-
                                                           yoruz. Say›lar› her geçen gün artan kad›n giriflimci-
                                                           lerimizin ve kad›nlar taraf›ndan yönetilen KOB‹’lerin
                                                           yan›nda olaca¤›z” dedi. Finansbank Kad›n Giriflimci-
                                                           lere Destek Kredisi ürününden teminat gösterecek
                                                           varl›¤› bulunmayan kad›n giriflimciler de EBRD ga-
                                                           rantisini kullanarak yararlanabiliyor.

            102 KobiEfor Temmuz 2015
   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107